İyi okumalar canlar:) umarım kitabı beğeniyorsunuzdur.
Buraya sevdiğiniz şarkılardan sözler bırakabilirsiniz. O zaman bölüme geçelim....
Bugün sabahtan dersim olduğundan erken uyanmıştım. Akşam Ece ile konuşup bugün için plan yaptık. Ece ile liseden beri arkadaşız hatta kardeş desek yeri. Bir de tabi Güneş var biriciğimiz. Bugün onun doğum günü bizde Ece ile pasta alıp evine gideceğiz. Tabi önce hazırlanıp evden çıkmayı becerebilirsem. Üstüme güzel bir mom jean ve süt kahvesi askılı bluzumu giydim. Çantam falan da hazır olduğundan direk mutfağa geçtim. Annem yine döktürmüş mis gibi yemek kokusu geliyordu.
"Günaydın Asiye sultan bu ne güzellik, bakıyorum yine döktürmüşsun."
Annem ocaktaki çayı masaya koyup bana gülümsedi. Yine kendi yaşına göre genç bir şekilde karşımda dikiliyordu. Umarım bende yaşlanınca annem gibi genç görünürdüm. "Günyadın kızım günaydın da valla hep geç kalkıyorsun insan bir annemden önce uyanıyımda kahvaltı hazırlayayım der."
Yine sitem yine sitem valla ya ne yapsam giremiyorum kadının gözüne. Tam ağzımı açıp konuşacakken içeri kız kardeşim girdi. Ona döndüğümde somurtuyordu. "Ablacım ne oldu canım benim." Gözleri dolu dolu bana bakıp elinde tuttuğu kağıdı bana uzattı. İlk önce ne olduğunu anlamadım ama sonra elime alınca ıslanmış resimle karşılaştım. "Bugün resim dersi için resim çizmiştim ama yanlışlıkla su döktüm hepsi mahvoldu çok kötü oldu." Konuşurken hem sesi titriyordu bir yandan da gözünde ki yaşlar yanaklarına doğru süzülüyordu.
"Annemcim öğretmenine söylersin dersde baştan çizersin hemde daha güzeline." Annem kahvaltı boyunca kardeşimin moralini düzeltemeye çalışıp bir yandan da kahvaltı yaptırıyordu. Babam işi olduğu için daha erken evden ayrılmıştı. Bende hızlıca kahvaltı edip evden ayrıldım. Yoksa derse geç kalacaktım zaten hoca gıcık valla sabah sabah hiç onun sözlerini çekemem yani.
•••
Koridorda hızlıca sınıfıma doğru ilerliyordum. Kahretsin ki beş dakika derse geç kalmıştım. Evden tam vaktinde çıktım ama yolda bir araba arıza yapınca gecikmiştim. Şimdi girde dersede hocanın beş ton lafını dinle yani. Ders sınıfının olduğu koridora girince hocanın bir tane çocukla konuştuğunu gördüm. Sanırım bugün şans benden yana.
Hocanın bana arkası dönük olduğundan gizlice sınıfa girdim. Karşısında ki çocuğu bir yerden gözüm ısırıyordu sanırım bizim fakülteden olmalı. Sınıfta sıraların arkasında Eceyi gördüm yine benim çok (!) hoşlandığım Berker ile yan yana oturmuşlardı.
"Hey, niye bu kadar geciktin hocanın bir ton lafını yerdin ama iyi ki hâlâ derse girmedi."
Ece benimle konuşurken Berkerin hiç hoşlanmadığım bakışları benim üzerimden gitmiyordu. Bu çocuk da birşey var ama hadi hayırlısı.
"Yolda bir araba arızalanmış ondan geciktim yoksa erken gelirdim. Hoca da kapının önünde biri ile konuşuyor."
Tam ağzını açmış bana birşey diyecekken hoca sınıfa girdiği için susmak zorunda kaldı. Bende yerime geçip ders için defter falan çıkarttım.
•••
05*********: Bugün derse geç kaldın sanırım bir sıkıntı yoktur umarım.
05*********: Merak ettim seni.
Işıl: Sıkıntı yok yolda gelirken bir arabada sorun olmuş ondan geç kaldım.
Işıl: Hem sen benim geç kaldığımı nerden biliyorsun.
Işıl: Bak sapık falan mısın cidden bana doğruyu söyleyebilirsin.
05*********: Sapık olsam sana niye söyleyeyim kızım tövbe tövbe ya
05*********: Sapık falan da ayıp oluyor ayrıca
05*********: Sevdiğimi de merak edemeyeceksek artık
05*********: Neyse.
Işıl: Her şeyimi bildiğin için bunu düşünmem gayet normal.
Işıl: Sonuçta önceden konuştuğum ama şuan tanımadığım biri ile konuşuyorum.
05*********: Peki.
05*********: Şuan napıyorsun yıldız'ım
Işıl: Bir arkadaşımın doğum günü var onu kutluyoruz;)
05*********: Bu arkadaşının cinsini, adı, sanı ne ????
Işıl: Bunu bilmemene şaşırdım ama neyse arkadaşım Güneş
05*********: hmm iyiymiş ona söyle enişten de doğum gününü kutluyor diye
05*********: Artık ilerde beraber kutlarız çocuklarımız falan
Işıl: Ne eniştesi be sana da iki yüz verdik diye hemen havalan.
Işıl: Egolu seni.
05*********: Tesüf ederim ne egolusu tamam çooooooooookkk yakışıklı falanım ama egolu değilim yani
05*********: Kalbim kırıldı sesi geldi mi hı
Işıl: Aynen aynen kesin öyle ya
Işıl: Neyse gitmem lazım. Görüşürüz...
05*********: Görüşelim yıldız'ım görüşelim.
~~~~~~~
Merhaba arkadaşlar umarım kitabı seviyorsunuzdur. İstediğiniz birşey olursa yorumlarda belirtmeyi unutmayın. Yazım yanlışı varsa maruz görün. Geç oldu ama iyi bayramlar:)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yıldız parıltısı •texting•
Short Story05*********: Şimdi ellerin ellerim dokunmalı sözlerim. 05*********: Bi' şarkısın dilimde kuvvetli ezberim. 05*********: İçimdeki hisleri bi' tek seni isterim. 05*********: Tam zamanı, tam yeri tutup seni öpmenin.