_halsey: Mikrofon için teşekkürlerrrr.
@prk_jimin 💙💙P: Aman tanrım çok güzeldi.
↪️ S:Şarkının sözlerine aşık oldumm.K:ÇOK YAKIŞIYORLAR SHİP SHİP SHİP.
↪️T: Oha halsey Jimin ilk kez shipledm.Bts_bighitofficiall: Bu güzel şarkı ve kırdığı rekorlar için idolümüz Park Jimin'in ve Halsey'i tebrik ediyoruz.
↪️ _halsey: Ah teşekkürler. Çok eğlendim.Prk_jimin: Çok güzeldi. Bu fırsat için teşekkürler Halsey💛
Prk_jimin: Eyes Closed. Beğendiniz mi? Yarın dönüyorum canlarım 💜
S:Çok güzeldiiii Jimin-shi
K:Gurbete gitti oppam🤭😪
↪️Iy oppacı kaybol burdan
↪️K:sana ne oluyor beÇ:Ben beğenmedim 👎
F:Seni seviyoruz dikkatli geeeell
Alex_stone: Gelince haber ver ben alayım seni havaalanından. Bu arada çok güzeldi tebrik ederim.
↪️Prk_jimin: Tamamdır hyung. Teşekkürler.
↪️L: Alexin shipliyorum çok pis. Ama hiç moment vermiyorsunuz😭Km_Nmjoon: Yeni saçlarımm sevdiniz mi army?
Ç: Kalp krizi geçiriyorumm
Y:çok yakışmıııışşş
56.789 yorum daha...
Prk_jimin:
Would've gave it all for you, cared for you
So tell me where I went wrong
Would've trade it all for you, there for you
So tell me how to move on(Her şeyimi sana verdim, sana değer verdim.
Nerede yanlış yaptığımı söyle?
Senin için her şeyi feda eder, senin için orada olurdum.
Nasıl atlatacağımı söyle o zaman)Bu gönderi için yorumlar kısıtlanmıştır.
Dispatch:Solo idol olan Park jimin ve BTS üyesi Jeon Jungkook'un kısa süre önce sevgili oldukları öğrenildi.
İkiliye çok yakın olan bir kaynaktan sızdırılan bilgi ve fotoğraflarla ekibimiz geniş çaplı bir araştırma yaparak çiftin 4ay önce birlikte Tokyo'ya gittiği ve özel davetlere katıldığı öğrenildi.
Stajyer dönemlerinde tanışmış olan çiftin bir buçuk yıllık bir ilişkileri olduğu ve nişanlanmak üzere oldukları öğrenildi. Ayrılma nedenleri bilinmeyen genç çiftin yakın zamanda bir işbirliği yapacakları belirtildi.
Gelen bilgileri yine size aktaracağız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Into Your Arms
RandomBir zamanlar sevgili olan iki idol Jeon Jeongguk ve Park Jimin bir sabah menajerlerinden aldığı haber ile işbirliği yapacaklarını öğrenmişlerdi. Eh bu da aralarındaki ateşi yeniden yakmayı sağlayan ilk kıvılcımdı. Bu kitap anlatamadığı duygularını ş...