Bts yurduna varmış olan Jimin kapının açılmasını bekliyordu.Zilin çaldığını duyan Jin Jimin'in geldiğini düşünerek kapıya koştu.
"Hoşgeldiiiin" diyerek büyük bir gülümseme ile karşılamıştı küçük olanı.
"Hoşbulduk hyung nasılsın?"
"Daha iyi olabilirdim içeri geçince anlayacaksın"diyerek mutfağa yöneldi.
Jimin ise diğerlerine selam vermek üzere salona gelmişti.
Salondaki manzara aynen şöyleydi Jungkook Tae'nin omzuna yaslanmış oldukça halsiz bir şekilde duruyordu .Hoseok ise Yoongi'nin dizlerine yatmış ve ayaklarını Namjoon'a uzatmıştı.
En garip olanı ise hepsinin ağlıyor oluşuydu.Jungkook'a takıldı gözleri hastalıktan dolayı kızarmış burnunu çekiyor ve iç çeke çeke ağlıyordu. Diğerleri de onunla nerdeyse aynıydı.
Televizyona döndüğünde Avengers Endgame'in savaş sahnesi oynuyordu.Ah hayır daha şimdiden böyle olan beşli Ironman öldüğünde nasıl ağlardı bilemiyordu.
"Ah merhaba " diyerek dikkatleri üzerine topladı..Jimini gören Jungkook ise kafasını yana eğerek gözyaşlarını dökmüştü.Koskoca Ironman ölüyordu yahu.
( Bu şekilde)
Onu gören 4 üye selam vermiş ve yanlarına çağırmıştı.O sırada televizyonda Pepper'ın Tony'i ynağından öpüp 'Artık dinlenebilirsin' dediği kısım geçiyordu.
Jungkook hastalıktan dolayı ağrıyan boğazından çıkarabildiği hırıltılı ve kalın sesiyle "Hayır ya " diyerek dizlerini kendine çekip başını oraya gömdü.
O sırada Jin geldi.
"Ya siz mal mısınız ya? Hasta çocuğun daha da mı boğazını ağrıtacaksınız Jimin sende mi ya?" Jimin başınnı eğmişti sessizce ona kalsa Tae'nin yanındaki velet hasta olmasa jimin başa sarıp sarıp Tony Stark'ın ölümünü izletirdi Jungkook'a.
" Hyung o istedi ama neden şimdi biz mal olduk" diyerek itiraz etti Hoseok.
"Zaten öylesiniz, ara sıra tescilliyorsunuz sadece. Jungkook buraya gel sana yeşilçay vereyim boğazına iyi gelir."
"Iy hayır onlardan nefret ediyorum." demişti boğazının izin verdiği kadarıyla.O sırada Jimin kaşlarını çatıp dudaklarını büzüp "Ama ben onları almak için o kadar yol gitmiştim" demişti.
Dedikleriyle Tehyung ve Hoseok kıkırdamış Jungkook gözlerini fal taşı gibi açmıştı.Jimin onla konuşuyordu.
Dediklerini fark eden Jimin deve kuşu gibi kafasını kuma gömmek istedi.Onu Tae kurtardı.
"Jungkook artık içecek sanırım hyung "Jungkook başını sallamış ve Jin'in peşinden gitmişti. O sırada televizyonda filmi kapatmak zorunda olan Hoseok bir magazin kanalı açmış ünlülerin hakkında açıklananları izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Into Your Arms
RandomBir zamanlar sevgili olan iki idol Jeon Jeongguk ve Park Jimin bir sabah menajerlerinden aldığı haber ile işbirliği yapacaklarını öğrenmişlerdi. Eh bu da aralarındaki ateşi yeniden yakmayı sağlayan ilk kıvılcımdı. Bu kitap anlatamadığı duygularını ş...