Chapter 13

3.4K 212 6
                                    

Sabaha kadar uyumamış gözlerini duvarda kilitlemiş 1 saat önce uyuyakalmış olan Jungkook'u eski sevgilisinin bağırışı uyandırmıştı.

"JUNGKOOK" sesi tüm yurdu inletecek kadar yüksek çıkmıştı.

Elindeki telefonu yere atıp az önce adını seslendiği kişinin odasına geldi. Kapıyı kıracak kadar sertçe açıp duvara çarpmasın sağlamıştı.

"NE ALDATMASINDAN BAHSEDİYORSUN YA SEN" elleri ile karşısındaki adamı sertçe itmişti.

"Neyden bahsediyorsun sen bunları ben yazmadım de. Ben böyle bir şey yapmadım de" sesi gittikçe yükseliyor ve önündeki adamın göğsüne vuruyordu.

Sesleri duyan üyeler haberi öğrenmiş ve kapıda dizilmiş olanları izliyorlardı. Hiçbiri müdahale etmiyorlardı çünkü hepsi şaşkındı. Jin ise elleriyle yüzünü kapatmış onun neden bunu yaptığını sorguluyordu.

"Neden yaptın bunu ya neden? BEN NE YAPTIM SANA?Çok mu yordum seni Jungkook, çok mu kıskançtım, bezdirdim mi seni?ŞU YAPTIĞIN ŞEY İÇİN BİR AÇIKLAMA YAP SUSMA"

Jungkook'un canını önünde eski sevgilisinin ona vurmasından çok söylediği sözler, bakışları acıtıyordu. Elleriyle tişörtünün kenarlarını kavramış aşağıya çekiyor yumruklarını sıkıyordu.

"Nefret ediyorum senden, herşeyinden, bana hissettirdiklerinden, dokunuşların-
dan herşeyinden nefret ediyorum. Kendimden  nefret ediyorum sana hissettiklerimden, sana olan aşkımdan, özlemimden, kalbimden, anılarımızdan nefret ediyorum."

Başını eğmişti küçük olan çıkışa yönelirken.

"İstediğin oldu Jungkook 'artık sevmiyoruz'
Gözüme gözükme beni sadece iğrendiriyorsun"

Salona geçip telefonunu ve çantasını almış ceketini giyip kimseyi dinlemeden dışarı çıkmıştı.

Jungkook ise Jimin'in çıkarken kapattığı kapıya güvenerek yere çökmüştü gözyaşlarını döktü yere  elini ağzına kapattı hıçkırıklara boğuldu sessizce. Çok ağır geliyordu ona, bir seçim yapmak her ikiside ona zarar verecek bir seçim yapmak çok ağır geliyordu.

Kimse gelmedi o gün üyelerden odasına, bir kere Jin çaldı kapısını ama cevap alamadı, diğerleri Jungkook'un yaptığını oldukça kötü bulmuş ona çok sinirlenmiş ve odasına gitmemişlerdi hiç. Jungkook da beklememişti zaten.

Tüm gün boyunca çöktüğü yerden kalkmamış eski sevgilisinin başka bir yerde yaptığı gibi gözyaşları dökmüştü usulca.

Haberi öğrendiği gibi Bang PD gelmişti BTS yurduna. O da tıpkı Park Jimin'in yaptığı gibi esip gürlemişti.

Jungkook bu sefer darbeyi göğsüne değil sol yanağına yemişti.

Bang PD bir süre karşısındaki idöle bağırmış ne kadar düşüncesiz olduğu hakkında sıralamıştı genç adama. Sonra da oturmuş ne yapacaklarını konuşmuştu grupla.

Jiminle olan şarkılarını hemen çıkarmaları gerektiğine karar vermişlerdi. Böylece olay unutulacak ve yeni çıkan şarkıya odaklanacaktı herkes.

Odasına geçti Jungkook kimseye bakmadan, bakacak yüzü de yoktu gerçi.

Alex:
Wow yapmazsın sanmıştım
Güzel
(12,45)

Jungkook :
Anlaştığımız gibi elindeki tüm fotoğrafları ve videoları sileceksin.
Yoksa hiç acımadan seni dava ederim Alex.
(18.50)

Alex:
Pekala, pekala ben istediğimi aldım
Anlaştığımız gibi iyi şanslar:)
(görüldü)

BTS

Namjoon:
Jimin merhaba umarım iyisindir. Öncelikle bu sabah Jungkook 'un yaptığı şey için senden özür dilemek istiyorum bunu düzeltmek için Bang PD ile konuştuk ve senin Jungkook'u yalanlayan bir yazı çıkarmanın şuan için sadece karışıklık çıkaracağını söyledi.
Yeni çıkacak şarkımızı 1 hafta içinde hem koreografisini hem de klibini çekerek çıkarmamız gerekiyor. Hem olay unutulur hem de buna odaklanır herkes.

Hoseok :
Tekrardan özür dileriz Jungkook adına bunu neden yaptığı hakkında onunla konuşacağımıza emin olabilirsin.

Jimin:
Merhaba Hyung.
İlk önce teşekkür ederim ben de az önce Bang PD ile konuştum.
Tamam ama sizden tek bir isteğim var benim yanımda lütfen ondan bahsetmeyin onun adını bile duymak istemiyorum.
Sadece pratiklerde görmek bile beni rahatsız ediyor.
Ayrıca herkes beni onu aldatmış olarak biliyor bunun hakkında bir şey yapmayacak mıyız?

Jin:
Bang pd şarkı çıktıktan sonra katılacağımız bir ropörtaja Jungkook'un sağlık sorunları nedeniyle katılmadığını bildirecek.
Sende o ropörtajda 'onu aldatmadığını medenice ayrıldığını ve şuan profesyonel bir ilişki içinde olduğunu' söyleyeceksin.

Jimin :
Tamam Hyung. Teşekkür ederim.

Jin:
Sorun değil. Fightinggg.

Jimin:
😂😂

Hemen atayım bölümleriiiii yorum yapı lütfen💜💜

Into Your ArmsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin