Dispatch: Yeni gelen bilgilere göre ilişkiyi Jeon Jungkook'un bitirdiğini öğrenen fanlar. Bighit şirketinin önünde oldukça kalabalık bir şekilde Jeon Jungkook'un çıkmasını beklediler.
Öğlen saat 12 sularında şirketten çıkıp yapan Jeon Jungkook fanların saldırısıne uğradı.
Onlarca fanı durdurmaya korumalar yetmedi ve fanlardan birinin tekmesi Jeon Jungkook 'un karnına denk geldi.
İki büklüm olan Jeon Jungkook' un korumaları etten bir duvar oluşturarak idolun rahat nefes almasını sağlamaya çalıştı.Kısa süre sonra alana polisler de intikal edince kalabalık zorla da olsa dağıldı. Hafif yaralarla atlatan Jeon Jungkook kontroller için hastaneye yol aldı.
Olay sonrasında açıklama yapan Bighit oldukça agresif ve kesin bir şekilde idollerine karşı yapılan her türlü zorbalığa ve bunu yapan kişilere dava açılacağını belirtti.
O sırada havaalanından çıkan Park Jimin'e ise daha küçk çaplı bir hayran kitlesi saldırdı.
Park Jimin'in kameralara yansıyan yüzünden düşen bin parçaydı.
Korumaları sayesinde sağ salim arabasına giden Park Jimin'in hastaneye gittiği öğrenildi.
Bazı fanlar Jeon Jungkook'un yanına gitti hakkında teoriler üretmeye başladı bile.1 saat öncesi Park jimin uçakta iken
Menajer Hyung :
Jimin uçakta mısın?Jimin:
Evet Hyung birazdan inişe geçicez
Ne oldu?Menajer Hyung :
Ben haber vermeden inmeyin uçaktan oraya koruma göndericeğim.
Yeni bilgiler sızmış. Jungkook saldırıya uğradı seni güvenli bir şekilde çıkarmamız lazım.Jimin:
Ne nasıl yani?
İyi mi şuan?Menajer hyung:
İyi merak etme
Gitmem gerekiyor dikkat et.Jimin:
Tamam hyungJimin Jungkook konuşması
Jimin:
Jungkook merhaba olanları duydum ve gerçekten çok özür dilerim çok üstüne geldim.
Sadece sinirliydim dediklerim düşündüklerim değildi.
(12.15)
Umarım iyisindir. Kimse bir şey bilmiyor kafayı yiyeceğim.
Çok özür dilerim lütfen zarar görmemiş ol.
Yalvarırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Into Your Arms
RandomBir zamanlar sevgili olan iki idol Jeon Jeongguk ve Park Jimin bir sabah menajerlerinden aldığı haber ile işbirliği yapacaklarını öğrenmişlerdi. Eh bu da aralarındaki ateşi yeniden yakmayı sağlayan ilk kıvılcımdı. Bu kitap anlatamadığı duygularını ş...