6. liefde

230 11 0
                                    

Het is avond. Vanavond blijft Daan bij mij logeren. Mijn ouders zijn niet thuis. We nodigen ook Lisa, Bart en nog een paar vrienden. Nu ben ik eindelijk eens een keer echt blij dat wij in een wat groter huis wonen dan gemiddeld en dat we twee dienstmeisjes hebben en een balzaal. We hebben met Debby afgesproken dat ze ons ging helpen met hapjes maken. We hebben Janny gevraagd of ze wil serveren. Janny is neer van het serveren op feesten en Debby is meer voor het zorgen voor eten en mensen, maar Debby is al wat ouder en die houd niet van al die drukte op feestjes. Debby heeft beloofd het morgen op te ruimen, die schat.
We hebben alle hapjes gemaakt en alle inkopen gedaan. Het wordt echt een top feest.
Als ik s avonds moe tegen Daan aan in mijn bed lig voel ik me het gelukkigste mens op deze wereld. Ik ben ongelooflijk moe en ik weet dat ik al veeel te ver ben gedaan voor wat ik kan met deze ziekte. Ik val tegen Daan aan inslaap.
'Alsjeblieft schat ik heb een eitje voor je gebakken.'
'Agg dankje'
'Zullen we vandaag lekker niks doen? Beetje tv kijken op bed en rondje lopen door het park ofz?'
' ja en we gaan een taart bakken, ik weet niet waarom maar ik vind dat echt leuk'
'Oke chocoladetaart'
'Waahat ben je gek geworden ofzo strax wil je het nog in hartjes vorm doen' lach ik.
'Ja we moeten wel een beetje lief voor je zijn hea je heb gister als zoveel gedaan'
Jaja zeg ik nog voor dat hij me kust.

EveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu