Dit hoofdstuk draag ik op aan schrijvertjegeertje omdat zij mij dit idee gaf. Dankje♥
'Mevrouw E. M. C. Wittenburg'
Ik word geroepen, vandaag krijgen we de uitslag van het bloedonderzoek en van de M.R.I. scan. Ik ben bloed zenuwachtig en, je raad het natuurlijk al, Daan ook. En weer heeft hij van zijn ouders 'vrij' gekregen van school. Ik zie dat hij hard op zijn lip zit te bijten het ziet er sexy uit en ondanks de spanning moet ik glimlachen.
Ik loop de kamer binnen en geef de dokter een hand. Vader en moeder doen het zelfde.
'Mevrouw Wittenburg het nieuws dat we u gaan vertellen dat gaat u in eerste instantie waarschijnlijk niet geloven. Wij hebben het zelf ook niet gelooft, u krijgt er geld voor terug.'
Huh ik snap er echt niks van waarom zou ik geld krijgen voor iets?
'Nee het is niet waar he' zegt vader.
Ik zet mijn oren open om te horen wat de dokter gaat zeggen.
'Het was zo, we hadden twee patiënten en ze lagen naast elkaar Eve Wittenburg, wat dus jij ben en jullie dochter is en Eve Wittenburch. Nu hebben wij Eve en Eve door elkaar gehaald en hebben we Eve de behandelingen van Eve gegeven, die behandelingen van Eve had Eve helemaal niet nodig. We weten dat dit een hele grote fout is. Je bent nu dus eigenlijk kaal voor niks. We hebben beslist dat je €grootbedrag terug krijg vior deze fout. We hebben de andere Eve nu onder behandeling genomen en het gaat goed met haar.'
'Zo veel geld?!' Verbouwereerd kijk ik de dokter aan. Dan bedenk ik dat Daan alleen op de gang zit te wachten. Ik wil opstaan, dan bedenk ik ineens: 'Is dit een grap?'
'Nee meid, je ben gezond!' Zegt de dokter
'Daan' roep ik over de gang: 'Kom eens' snel en met een bezorgt gezicht komt Daan aan rennen. Hij slipt en glibbert.
'Wat is er? Wat is het?' Brengt Daan hijgend uit.
'Het is een vergissing!' Zeg ik.
Daan kijkt me nog even aan, dan krijg ik een dikke knuffel, die schat♥♥Please comment and vote♥♥
JE LEEST
Eve
Short StoryEve is 3 jaar als haar ouders overlijden bij een auto ongeluk. Ze is geadopteerd door rijke mensen, heeft veel vrienden en een lief vriendje♥Maar heeft ze leukemie?