Happy Reading😊
AM: bhula....bhula sako gi ussay (with teary eyes)
Ks: nodded her head while crying....bhula dun gi...
(AM was shocked and saw her daughter with teary eyes)
Ks: baba mai bhula dun gi...mai bhula dun gi...plz mujhy maf kr dain (😭)
AM just hug her daughter and he was also crying...
AM: Bas Chanda...esy ni roty (wiped her tears) humy garv hai ki ap hamari beti hain aur humy ye bhi pata hai ki ap apny baba ka sar kabhi ni jhukny dain gi..
Chanda hum bohut sharminda hain humy easy ap ki sath zabardasti ni krni chahiya thi...likin ab esa ni ho ga hum...hum bas ab wahi karain gai jo hamari beti chahy gi aur ni krni na apko Arav sai shadi tu thk hai hum Arav ki mama ko mana kr dain gai...(teary eyes)
Ks: ni baba ap esa kuch ni karay gai...(in one go)
AM: Chanda likin ap tu Haseena sai pyar krti hai na tu fir...(confusingly)
Ks: pyar...(with tear eyes) Pyar shabd sai bhi mujhy ab dar lagta hai baba....ab hum thak chukay hai baba....bs ab ap aur Radhika aunty mil kr shadi ki date fix kr lain...
Aur Han ap sai ek request hai baba ki na hum har cheez sai dur reh sakty hai likin apni Vardi sai ni...ap plz humy hamari duty join krny dain...
AM: likin wahan pr tu...(cuts in between)
Ks: Haseena Malik bhi haina...ap chinta mat kariya baba iss bar na hum esa kuch ni karain gai jis sai ap ko sharmindagi ho...
AM: (in mind) hamari beti sirf hamari iss zid ki waja sai pyar jesai rishty sai vishvas kho chuki hai...ye hum nai kya kr diya...jo hoa ussay hum badal ni sakty likin ab humy kuch krna hoga....
(Thk hai Chanda ap kl sai duty join kr Lena...(with a weak smile)
Ks: (hug her dad) thanku baba...mujh pr believe krny ki liya...
AM: hmm...ab jldi ja kr so jaiya subha duty bhi join krni hai...
Ks: She goes in to her room , and lock the door...and stand up in front of mirror...
"Haseena Malik ye jo apny hamary sath kiya hai na iss ki liya hum apko kabhi maf ni karain gai...kabhi ni"(in angry tone)And she goes to sleep...
*******************************
That's it
Comment me how was this part...
Thanku♥️
YOU ARE READING
Kareena Love
FanfictionThis Story revolves around Haseena and karishma♥️ But there are some kind of changes as compare to the show.... (Firstly I'll introduce Ks family) Pushpa Singh will be Ks Mother , and Dsp Sir will be Ks father and there is only one brother of Ks who...