Kareena Love💔

1K 87 10
                                    

Happy Reading😊
At night Arav call Ks...
Ks: hello...(innocent voice)
Av: hi...agr ap ko shadi krni ni thi tu kya zarurat thi baba ki samny bolna ki....
Ks: m..mai samjhi ni..
Av: Mama nai bataya tha ki ap nai khud shadi ki date jldi rakhny ka kaha tha...tu phir,,
Ks: Ji tu phir...
AV: phir kyun bhaija apny Haseena Ji ko mery pass...
Ks: wo ap ki pass ai thi...?
AV: hmm...sirf aai ni thi balki mujhy warn kr ki gai hai ki mai ap dono ki beech sai hat jao...Likin beech mai hum ni wo hain...hum dono ki..
Ks: Arav mai ap sai bad mai baat karun gi...
AV: karishma(but the call cuts)
Ks goes towards Hm cabin...
Hm: arey ks ap...koi kam tha...?(with a smile)
Ks: Arav sai milny gai thi ap...?(in angery tone)
Hm: Iss ka matlab ap ko Khabr mil gai hai..tu ap yaha meri khairiyat puchny ki liya ni balki Arav ki baray mai jany ki liya yahan ai hain...(Jealously ho rahi hai mujhy (with teary eyes)
Ks: kyu gai thi ap..
Hm: Samjhana zaroori tha ussay...
Ks: kya samjhana zaruri hogya tha Ms...yahi ki wo mery aur ap ki rasty sai hat jai...Chalo ek minute ki liya farz kro ki wo hamary beech mai hai ni...kya kr sakti hai ap...lai aiye apni mama ko...aunty sai bolain ki mera rishta le kr aii..la sakti hai apni ma ko...kyu chup hai ap...jawab dijiye...(in anger)
Hm: apki mu sai nikli hr bat puri kr sakti hun Chanda likin apni ma ki sath zyadti ni kr sakti...plz try to understand...Apni ma ko mana rahi hun na mai...aur mujhy yakeen hai ki wo man Jai gi...(with teary eyes)
Ks: Ms jab itna kuch kr chuki hai ap aur nateeja kuch hai hi ni...tu man kyu ni leti Ms ap har chuki hain...Iss muhabbat ko aur mujhy...(calmly)
Hm: mai ni hari....mai ni harti chanda...waqti tor pr be bas zarur Hun likin ghutny ni tekay mai nai....
Ks: ye Bazi ap har chuki hain Ms...Mai Arav ko Han kr chuki hun...Mai uss sai shadi krny wali hun apni razamandi sai...apki liya acha hoga ki ap bhul Jain sab kuch aur move on kr lain...Aur Ms plz ussay dhamkana chor dai...plz hamara peecha chor dain ap plz...(calmly)
Hm goes close to her and said):
Hm: ye khyal bhi apny zehen mai mat Lana..mai apko kisi aur ka ni honay dungi...samjhi ap...
Ks: Ms pehly tu ap mujh sai dur reh kr bat kijiye and secondly kya kr lain gi ap...mujhy meri family mai ruswa karain gi...Ms ap tu wo hassu hai hi ni Jis sai apki Chanda nai muhabbat ki thi...kyunki hassu ko khud ki izzat sai zyada apni Chanda ki izzat ki parwa thi...
Hm: ap ki izzat ko aj bhi awal darja hasil hai...likin koi bhi shaks apni izzat ko kisi aur ka hota hova ni dekh sakta...
Ks: mai fesla kr chuki Hun Ms...hamary rasty juda hain...Aur ap Arav aur hum sai jitna dur rahain gi utna hi ap ki liya better hoga...(in anger)
Hm get angry and pins Ks to the wall and said):
Hm: tu kahan gai apki wo muhabbat...mujh sai tu baat baat pr kehti thi ki bohut pyar krti Hun shadi krna chahti hun...kahan gai wo sari muhabbat...kyu ab hum apki Zara sai Karib bhi atay hai tu ap dur jati hai akhir kyu...Zara si problems kya aai zindagi mai ap nai decision badal diya apna....(with teary eyes)
Mai raah ni badlu gi aur apko bhi ni badalny dun gi...samjhi..ap sirf meri hain aur sirf mera haq hai ap pr... (in anger)
Ks: ap mujhy pressurise ni kr sakti(with teary eyes)
Hm: mai apko sirf samjha rahi Hun...
Ks: mai apna fesla ni badlun gi...
Hm: thk hai ...tu fir ap achi tarha sai apna kirdar nibhaiye...apni muhabbat ko mai dekh lun gi(in anger)
Ks: iss tarha ki batain kr ki ap sirf mujhy tension dai rahi aur kuch ni..
Hm: tu kyu ni samjhti ap...humay kis ghaliti ki saza mil rahi hai...kyu kr rahi hai ap esa..ap kyu ni smjh rahi ni jee pai gai hum ap ki bina...(loud voice)
Ks: Ms mai nai tu kaha tha ki apni mom ko le kr aai ghr pai....Mai nai tu itni bar kaha tha ki kuch bhi honay sai pehly unhay le kr aai rishtay ki liya....likin ap hi le kr ni aai tu iss mai meri kya ghaliti hai mujhy kyu ilzam dai rahi hain...(teary eyes)
Hm: acha agar itni khush hai tu ap ki ankho sai ye ansu kyu nikal rahy hai...apko kis bat ka afsos hai... boliye...
Ks: humay ni pata...
(Ks pushes Hm and was about to leave from there but Hm hold her from her wrist and push towards herself...Now Only one inch distance was between them)
Hm: hum bataty hai ki aisa kyu hai...kyunki Chanda ap bhi khush ni hai iss feslay sai....Muhabbat ki qurbani dena chah rahi hai ap aur shayad ye soch rahi hai ki mai bhi dai du gi...likin ye baat achi tarha jan lai ap ki mai kisi qurbani ka Hissa ni banu gi...aur yeh mai apko dhamki ni de rahi..ye mai sabit kr ki dikhau gi....pyar kiya hai apsy...kisi aur ka honay ni dun gi apko...(with teary eyes)
Ks: humay choriye...(in anger)
Hm: hum nai jo kuch bhi kaha ussay yad rakhiya ga and leaves her in anger...

*************************

That's it
Comment me how was this part...
Thank you♥️

Kareena LoveWhere stories live. Discover now