(Chalo chalo jldi kro der ho rahi hai, and rushes towards the car but suddenly her phone ring)
Ks: Mera mobile kis ki pas hai tumharay (to Alia) pas hain na dena...Ks saw the call and it was none other than her hassu...
Ks (to Alia): A.. aa Alia mera bag tu oper hi reh gya hai tum le kr ajao jldi sai aur Javeria tum ja kr mama ka dress utha kr le aao jldi sai ok ...
(They both went) (Ks sits inside the car and pick the call)
Ks: hello, Good Morning,Good AfterNoon and Good Evening (with a smile)
Hm: g muhtarma..Subha sai kahan ghaib...na koi call na koi message..Miss ni kr rahi thi kya mujhy?
Ks: tu ap kr leti mujhy Call...
Hm: Arey mai tu ek case solve kr rahi thi ...abhi free hoi hun tu apko call ki...ap tu free thi koi call ya message kr sakti thi...
Ks: koi free ni thi..kuch zyada hi masroof Hun kl bhai ki "haldi " hai na abhi bhi bs shopping ki liya nikal rahi hun...
Hm: ap kitny bhi busy ho apko pata hai mujhy apki ye ignorance bardasht ni hoti...ek call tu krna chahiya tha...
Ks: hmm..I know aur mujhy ek bat smjh mai ni ati itna emotional insan itna bara thana kesy sambhal sakta hai...(with a smile)
Hm: Jazbati sirf ap ki aur case ki mamlay mai hun...
Ks: Ji bilkul..(with a broad smile) acha mai ab phone rakh rahi Hun mai, meri czns bhi aa rahi hai aur shopping pai bhi jana hai...
Hm: Nahi abhi mera kr raha hai apsy batt krny ka...baty kro mujh sai...
Ks: hassu kya hai bhii...jany dain na...abhi tu apko bataya shopping pai ja rahi Hun...Promise wapis a kr bat krun gi...
Hm: Ni ni...( with a smile)
Ks: hassu tu phir shopping pai join kr lain na wahi pai sari baty ho jai gi...🥰
Hm: acha challenge kr rahi ho mujhy...
Ks: koi challenge ni kr rahi...acha ab mai rakh rahi Hun mery czn bhi anay waly hain...bye
Hm: ok...bye♥️
(Ks reached Shopping Mall)
(While in Ks home Arav Mom comes)
Ps: Arey Radhika tum kab aiii ao betho...
Rd: She sits..
Ps: Sab khairiyat tu hai..
Rd: Han tum janti ho na meri adat ka I know ki tumhary ghar mai abhi tum sab function ki preparation mai busy ho but tumhy tu pata hai na mujh sai sabr ni hota...
Ps: mujhy pata hai ki tum shuru sai hi besabri ho....Sab khairiyat tu hai..(asked worriedly)
Rd: Han ...A..darasal wo mai tum sai koi cheez mangny ai Hun..Meri barso ki talash tumhary ghar pr a kr khatam hoi hai....
Ps: aisi kya cheez hai mery pass (confusingly)
Rd: tumhary beti Karishma..mujhy bohut pasand ai hai apny bety Arav ki liya.. Mai Arav ki liya Karishma ka hath mangny aii hun...
Ps: ......
Rd: tum chup kyun ho gai tumhy bura laga....
Ps: Ni ni kuch ni (with a weak smile)
Rd: uss ki tum nai kahin bat tu nahi te ki hoi?
Ps: Arey ni radhika...
Rd: tu tum esy achanak sai chup kyu ho gai?
Ps: Arey wo tum nai mujh sai achanak sai pucha tu mai kya jawab dun tumhy...
Rd: acha tumhy tu koi etaraz ni hai na..
Ps: dekho radhika tumhara Arav bohut acha hai likin wo kya hai na mujhy is silsily mai Abhimanyu aur Anubhav sai mashwara krna hoga....
Rd: Han Han zarur karo bs mujhy inkar ni Sunna...
Ps: (passed a smile)
Rd: Wesy kahan hai Karishma...dikhai ni de rahi...
PS:Arey wo shopping pr gai hoi hai czn ki sath aur tumhy tu larkiyo ka pata hai na last time tak shopping khatam ni hota unka...
(And they both laughed)
Ps: acha tum betho mai tumharay liya chai lagi Hun...
(Scene shifted to mall)
Ks: Javeria tum aur Alia ja kr ye dupata change karwa lo aur sath shopping bhi kr lo hum tb tk hum apny liya Jewellery dekh lety hain...
(The both goes and Ks started goes to jewellery shop)
Ks: bhaiya ye wala dikhana...she saw herself in the mirror while wearing the earings (suddenly she saw her hassu in mirror)
Ks: hassu...(shockingly) (Turning toward back) ap yaha kya kr rahi hai agr meri czns nai dekh liya tu...
Hm: Arey koi ni dekhta...aiye hum apko earings select krny mai help krty hain...
Ks: g (still worried)
Hm: bhaiya ye wala dikhana...Ks ye try kariye...
Ks move towards mirror and wear those earings...
Ks (to Hm): kesay lagrahy hai hassu...
(Hm gave her this look👌and turn her face towards mirror and rest her chin on her shoulder)
Hm: (And said) Pata hai Chanda... jo cheezy apki tann pr saj jai un ki khubsurti aur barh jati hai(with a cute smile)
(Ks started blushing)
Ks: acha ab choriye humy sab dekh rahay hai kya soch rahy hongy...(whispers)
(Hm noticed everyone and leave her with a jerk)
Ks: ab ap jaiya iss sai pehly ki meri czn a Jai...
Hm: Ham kahin ni ja rahy...
Ks: kya hassu ap ki in harkato sai kisi din mari jaon gi mai..."
Hm: jan lai lun gi tumhy hath lagany walay ki....
Ks: hmmmm...dialogues (with a cute voice)
Hm: ab late kon kr raha hai...bhaiya ap jldi pack kijiye...
(And the leave)
Ks: ok bye...Tc♥️
Hm: U too..
(While going Ks look backward to Her hassu and give a flying kiss then Hm also give a flying kiss to her and then Ks leave for her home with her cousins and Hm also leave for thana)That's it...
Comment me how's this part...
Thank you♥️
YOU ARE READING
Kareena Love
FanficThis Story revolves around Haseena and karishma♥️ But there are some kind of changes as compare to the show.... (Firstly I'll introduce Ks family) Pushpa Singh will be Ks Mother , and Dsp Sir will be Ks father and there is only one brother of Ks who...