Kareena Love♥️

824 87 11
                                    

[Happy Reading♥️]

Hm: ap janti hain pushpa Ji Chanda ap sab sai bohut pyar krti hai likin jab ap nai unhy ap ki aur hamary beech Chuny ko kaha na tu unn ka dil ye bojh bardasht ni kr pa raha tha fir bhi unho nai himmat kiya...aur sahi aur ghalat cheez ko dekhty hovy unho nai hamay chuna...ye sari batain apny dil mai le kr bethi rahi...likin aj humy khush hona chahiye kyuki aj unhon nai apny dil ki sari Bharas nikal Di... jo kuch bhi un ki dil mai tha wo sab aj bol kr apny dil ka bojh halka kr diya...aur ap Chinta Mat kijiye sab thk ho Jai ga...(with a broad smile)
(Ps nodded with a weak smile)
-
-
(While on the other side Ks was driving the car in full speed with teary eyes)
(Ks was recalling all the moments which she had face in the journey of her love)
.
.
"Dekhiye hamrara ye jo dil hai iss ki har ek dharkan pr sirf ek hi nam hai wo hai karishma ap hain tu hum hain...hum apsy bohut pyar krty hain Ks...Aur ap ki bagair ni reh sakty..." (When Hm proposed her)
.
"Abhimanyu meri best friend Radhika hai na uss nai meri beti ka hath mang liya hai..." "arey wah ye tu bohut achi baat hai Arav bohut acha larka hai,tum shadi ki liye Han kr do" (When ps told AM about Av for the first time)
.
"Hassu!mujhy bohut dar lag raha hai,mera dam ghut raha hai iss ghar mai...plz kuch kijiye,apni Mama ko jldi bhejiye,ni tu mai mar jao gi hassu" "ap aisa kuch ni karain gi,mai mama sai baat krun gi" (When Ks told Hm that her parents has accepted the proposal of Av for Ks)
.
"Iss ki shadi ki tyari kro" "ni,ni,ni" "aisa hi hoga kyuki mujhy tumhary Irady kuch thk ni lag rahy" "ni baba ni ap aisa ni kr sakty,ap aisy kesa kr sakty hai,ap ek bar hassu sai mil kar tu dekhiye wo Av sai bhi zyada achi hai" (When Ks was crying in front of her family members that she didn't want to marry with Av)
.
"iss jesi lrki ko jo besharmi sai tumhara hath thamayy yaha agai hai....tumhy kya lagta hai mai issy kabul kr lun gi,bolo kya keemat logi meri beti ki zindagi sai janay ki" (When Sm didn't accept Ks as lifepartner of her daughter)
.
"baba plz mujhy maf kr dain,ap jo kahain gai na mai karun gi..mai aj sai aisa koi kam ni karun gi jis sai apka sar jhuk Jai" "bhula..bhula sako gi ussay" "bhula dun gi baba🥺" (When Ks was sorry in front of her father)
.
"mai ghar sai soch ki nikli thi jab tak ap meri ni ho jati samna ni karun gi kisi ka mai...jis pal apka kadam iss ghar sai bahir Nikly ga....uss sai agly hi pal meri jan Jai gi"(When Hm pointed the gun on her and force Ks to marry with her)
.
"Dekhiye Ks ka koi kasur ni hai,ghaliti meri hai mai nai gun point pr inn sai shadi ki,Ks bekasur hai,ap plz issy apna lain" "thk hai divorce do issy hum issy apna lain gai" (When Hm was convincing Ks parents)

.
''jao Chanda ,mai tumhy bad-dua deta hun,tum sari zindagi meri shakal dekhny ko tarso''
.
''Thankyou,Meri life mai anay ki liye aur meri Chanda mujhy wapis lautanay ki liye..I love you''(When Ks teared up the divorce papers)

.
.
(These thoughts were running in Ks mind...Suddenly her car get unbalanced and hit the tree😰,and Ks fell unconscious)


***********************************************

That's it....
Comment me how was this part...
Thanku♥️

Kareena LoveWhere stories live. Discover now