Kareena Love♥️

940 85 7
                                    

Happy Reading🤗
Hm enters inside the room and sits beside Ks holding her hand...She recalls the moment when Ks said):
"Hassu hum hai na apki sath...ab humy koi alag ni kr sakta"
.
"Hum wada krty hain ki hum apni hassu ko chor kr kahin ni Jai gai"
.
Hm: Chanda ap aisy kesy kr sakti hain hamary sath...apko pata hai Doctor kya keh rahy hai agr ap ko hosh na aya tu...(started crying harshly)
(Hm kissed her hand)
Hm: chaliye chanda jldi sai uthiye hum wait kr rahy hain....🥺
Ks: ....no response
Hm: Chanda!agar aj ap na uthi tu mai ap sai kabhi bat ni karun gi,apko kabhi yad ni karun gi...apko kyun ni samjh aa raha ki hum mar Jai gai apki bagair...kyu ni uth rahi ap...agr aisy chor kr jana tha tu kyu Dali humy apni adat...kyun?(😭)
Ks: still no response
Hm: uthiye Chanda hum wait kr rahy hai,plz humy Mat sataiye...humy aur Azmaish mai Mat daliye...agr ap aj na uthi tu yahan sai ek ni do do lashein uthy gi...ap sun rahi hai na Chanda humay...kuch tu boliye...(while crying)
(Ks hold Hm hand tightly ,She was gaining consciousness)
Hm looks at her hand and a smile appeared on her face
(Hm calls the Doctor )
Ks: hassu....(she mumbled while opening her eyes)
Hm: Ch....chanda...ha...Han...hu..hum yahi hai Chanda...hamari taraf dekhiye...🥺
(Ks looks at her and saw her crying )
Ks: ha...hassu ap..ap ro rahi hain...h..hum ek dum thk hai hassu...ap...ap Rona band kariye...
Hm: ni hum ni ro rahy...ab mujhy ap mil gai haina tu mujhy aur kuch bhi ni chahiye(while wiping her tears)
(A weak smile appears on Ks face...Doctor comes and check her)
Hm: Doctor sab thk haina...?(worriedly)
Doc: hmmm...ab inn ki condition pehly sai kafi behtar hogai hai...likin abhi hum unhy discharge ni karain gai,kuch test krny hai,MRI test hai wo clear ho Jai tu fir inn ko discharge kr diya Jai ga...
Hm: g(with a smile)
Doc to Ks: wesy kafi fikar krti hain ye apki..mai jan sakta Hun ki kon hain ye apki...?
(Hm looked at ks )
Ks: g ye...(cuts in between)
Hm: mai wife Hun inki...🤗
(Ks chuckled looking at her with teary eyes )
Doc: okay...tu ab mai chalta Hun...(with a smile)
(Doctor leaves)
(Hm was staring at Ks angrily )
Ks: (in mind) karishma aj Hassu tujhy ni chory gi...dant khanay ki liye ready rehna...😰
(All the family members comes inside)
(Ps comes and stand beside Ks holding her hand)
Ps: Chanda t..tum ab kesi ho...thk hona...(with teary eyes)
(Ks left her hand from Ps hold and answered coldly)
Ks: hmmm... zinda hain...(without looking at her)
(Ps was hurt becoz of her behaviour )
As: behna apko apni itni si bhi fikar hai ki ni...janti hai ap hum kitna pareshan ho gai thy...(while crying)
Ks: oh really, ap...aur hamaray liye pareshan,lagta hai ap bhul gai hai ki hum wahi badnaseeb lrki hain jis nai ap sab ka sar sharam sai jhuka diya tha...hum wahi hai jo apnay bhai aur family ki nazar mai tu kab ki mar chuki hai....
As bowed his head down...
Hm comes and sit beside her while holding her hand
Hm: sh...shant ho jaiye chanda...ap ki tabiyat pehly hi thk ni hai...ap janti haina ki hum kitna pareshan ho gai thy apki liye...agar apko kuch ho jata tu...(worriedly)
Ks: arey aisy kesy kuch ho jata hum nai apsy wada kiya tha ki hum apko chor kr kabhi ni Jai gai aur ye tu pura Lucknow janta hai ki Ks apny waday ki kitni paki hai...🤗
Hm: likin...ye accident hoa kesy...ap...ap tu bohut achi driving krti hain...
Ks: zindagi jab hath sai jati hui nazar aai tu iss tarha ki hadsat ho hi jatay hain...(said while looking at Ps and As)
Ss: matlab?
Ks: kuch ni Santu meri ghaliti thi...pata ni kesy accident ho gya bas...
Hm: likin apny hamary baray mai ek bar bhi ni socha ki apki hassu hai jo apsy bohut pyar krti hai aur aisy kesy accident hogya,apsy ye ghaliti kesy hogai...(asked angrily)
Ks: shayad mera dhyan kahi aur tha....aur Han hassu abhi hum thk hoay hai ab ap bhi mujhy aisy dantnay lag gai tu fir mai apsy naraz ho jaon gi...naraz ho gai tu apko mujhy manana hoga...fir apko ye bhi malum hai ki hum kitni mushkil sai mantay hain...😏
Hm: Ac...acha thk hai,ni danty hum apko...likin agr next time sai aisa kuch bhi hoa tu hum sai bura koi ni hoga...
Ks: apsy bura koi hai bhi ni...😒
Hm: haww...hum nai ab apki sath kya bura kr diya😱
Ks: firsy overacting shuru hogai apki...😒
Sm: ek sec...ek sec...tum dono plz larnay Mat lag jana...aur Haseena abhi abhi karishma thk hui hai na tu kyu ussy pareshan kr rahi ho...
(Ks laugh silently which was not get unnoticed by Hm)
Hm: (in mind) bohut hassi aa rahi hai na batain gai bad mai hum apko...
As: Chanda🥺
(Ks stared at him)
As: mera matlab karishma Singh ab humy chalna chahiye...ghar mai baba akely hain tu...
Ks keep silent
Hm: G ap jaiye aur Ami ap bhi jaiye hum yahan pr hai Chanda ka khyal rakhnay ki liye...Cheeta,Santu tum dono Ami ko ghar drop kr dena...
Both: g...
(Ps comes towards ks and kept her hand on her shoulder)
Ps: beta hum jantay hai ki ap humsy bohut ghussa hai,aur hona bhi chahiye hum nai kam hi aisa kiya hai, likin ap bhalay hi humsy bat na karain likin ye kheer hum nai khas apny hatho sai apki liye banai hai ap kha lijiye ga...
(Ks thought for a while and take the tiffin...Ps happiness has no bound,She was about to hug her but Ks stopped her)
Ks: ap ja saktay hain...(without looking at her mom)
(All family members leaves except Hm )


***********************************************

That's it...
Comment me how was this part....
Thanku♥️

Kareena LoveWhere stories live. Discover now