Kareena Love♥️

1.1K 98 20
                                    

Happy Reading♥️
(They both enters in the house and saw Sm sitting on sofa)
Hm: arey Ami ap abhi tak soyi ni?
Sm: time dekh rahy hai ap dono,rat ki 10:00 baj rahay hai...tum dono janty bhi ho ki mai kitna pareshan ho rahi thi...(worriedly)
Hm: Ami relax...acha ap wo sab choriye...ap nai khana khaya..?
Sm: ni mai bs tum dono ki liye pareshan thi tu bs...
Ks: bilkul bhi khyal ni rakhti ap apna...ab chaliye sab sath mai khatay hain...(with a smile)
(They all sits on the dinning table)
Hm noticed Ks was not eating...Hm asked):
Hm: kya hoa chanda,ap kha kyu ni rahi...
Ks: Mera man ni hai hassu...
Hm: arey aisy kesy man ni hai...ab hum ap ko khilain gai...
Hm took the bite
Hm: chaliye shabash mu kholiye...
Ks looks at Ami and eat the bite
Sm: A...mera hogya...hum apny room mai ja rahy hai...karishma beta tum chai le kr room mai ana mujhy kuch zaruri bat krni hai...
Ks: g Ami...
(Sm leaves from there)
Ks was staring at Hm....
Ks: kya tha ye sab?(🤨) koi aisy khilata hai...Ami kya soch rahi hongi....
Hm: mai nai kya kiya.....aur kuch ni soch rahi hongi Ami..acha ap wo sab choriye aur khaiye chup chap...
Ks: rehna dain ap mai khud kha lun gi....
Hm: 🤷‍♀️
After dinner Ks goes toward the kitchen and was making tea,Hm also comes and sits on the platform
Ks: ap kyun a gai mai Ami ki liye chai le kr tu aa rahi thi...
Hm: arey chai peenay kon aya hai...hum tu yahan issi liye aai hai ki apko dekh sakay,apki sath Beth saky,apko bardasht kr saky...(with a smile)
Ks: ap marwain gi mujhy hassu...ab pata ni Ami nai kya bolna ki liye bulaya hai...ap tu chahti hain ki mery apny sasural walo ki sath saray talukat hamesha kharab rahain...🙄
Hm: aur jo ap nai hamara dil kharab kr diya,uss ka kya...
Ks: apka kuch ni ho sakta ...ap ni sudhr sakti...
Hm: ya Rab,wo na samjhy hain,na samjhain gai meri baat...😅
Ks: agr mujhy yahan pr ek minute aur laga na tu Ami yahi aa Jai gi kitchen mai...
Ks was leaving the kitchen but Hm hold her wrist and pulls closer to herself and said):
Hm: ye hath itni asani sai chorny ki liye ni pakra mai nai...(looking into her eyes)
Ks: Hassu...ap na thany mai bilkul fazul waqt zaya kr rahi hai apna...apko tu actor hona chahiye...
Hm: Hawww😱...apko hamari mohabbat acting lag rahi hai...mai ye bardasht ni kr sakti....ni kr sakti....ni kr sakti....😅
Ks: 🤦‍♀️hassu kesay kr leti hai ap itni overacting...
Hm: jesy ap sai mohabbat kr leti Hun...
Ks: koi ilaj ni hai apka...(☺️)
Hm: hai na...apki pass...(while coming more close to her)
Ks pushes her and said):
Ks: mai ja rahi Hun Ami ki pass chai le kr...ap yahan beth kr dil khol ki apni overacting kariye...thk hai...
Hm: acha suniye na...
Ks looks back
Hm: sach mai bohut pyar krti Hun apsy...(said seriously)
Ks: pata hai mujhy(with a broad smile)
Hm: acting ni kr rahi thi mai...
Ks: ye bhi pata hai mujhy🤗ab jaon mai chai thandi ho rahi hai...
Hm nodded with a broad smile
(Ks leaves)
Ks enters in Sm room
Ks: Ami dudh pi leti na ap...iss waqt chai pi le gi tu soye gi kab...
Sm: arey mujhy tu abhi sona Hi ni hai...acha beta mujhy tum sai ek bat krni hai....ab ye bilkul bhi mat samjhna ki mai ek riwayati sas ki tarha apni dono bachiyo ki hasnay,bolnay pr aitaraz kr rahi Hun...
Ks: ap fikr na karain ap ko jo bolna hai khul kr boliye(with a smile)
Sm: mai tu bohut khush hoti hun beta...Allah tum dono ki pyar aur jori ko hamesha salamat rakhy...(with a smile)
Ks: Ameen...☺️
Sm: likin dekho beta ek cheez hoti hai buri nazr,jo pathar ko bhi phar deti hai...(worriedly)
(Ks smiles disappears)
Sm: tum sun rahi ho na mai kya keh rahi hun....mujhy dar hai beta ki kahi tum dono ki pyar ko kisi hasid ki nazar na lag jai....
Ks: Bhagwan na kary aisa kuch bhi ho...
Sm: Ahtiyat kiya kro beta....aur apna aur Haseena ka khyal rakha kro....
Ks: ap fikr na karain Ami mai ahtiyat krun gi...(with a weak smile)
Sm: hmmm,ab jao apnay kamray mai...Aram kr lo,bohut thak gai hogi...😊
Ks: g...
Ks leaves
(Ks goes in her room and saw Hm standing in front of her)
Hm: kya hoa...itna udas kyun hain ap...
Ks: ni...mai tu udas ni hun...
(Hm goes towards her and hold her hand)
Hm: mai janti hun ki ap Ami ki bat ko le kr pareshan hain likin sach puchy tu mai ye buri nazar wagera mai yakeen ni rakhti,Jab kisi pr bura waqt Ana hota hai na tu insan seedha oper...(Cuts in between)
Ks: hassu...ap kyu aj kal iss tarha ki batain krnay lagi hai mujhy ni samjh ata...(angrily)
Hm: arey reality hai...reality ko face krna chahiye meri jan....(with a smile)
Ks: likin rat ki iss waqt iss tarha ki batain ni krtay...(worriedly)
Hm: acha chalo thk hai...iss time tu pyar mohabbat wali batain hoti hai,chalo wahi krty hain...🤗
Ks: wo tu ap 24 ghantay krti hain...
Hm: acha tu fir kya karain.?!?🤔
Ks: chup chap so jaiye...subhey thana jana hai...
Hm: arey pr ...
(Ks lay down on the bed and switched off the lights)
Hm: bohut hi koi unromantic hain ap....😒
Ks laugh silently😅
(Hm also lay down and Aftersometime they both dozed off)



**************************************************

That's it....
Comment me how was this part....
Thanku♥️

Kareena LoveWhere stories live. Discover now