Happy Reading😊
(After puja Ks goes to her bedroom and thinks to call her Mom once,May be she picked my(Ks) Call)
(Ks dialled the number,and Ps picks)
Ps: Hello!kon?
Ks: Mama(with a weak smile)
Ps: kon?
Ks: (took a breath and said) Mama,mai apki Chanda bat kr rahi hun...
Ps: Chanda...
Ks: a..ap nai mera phone number bhi delete kr diya🥺
Ps: jis beti nai Apny bap aur bhai ki izzat khak mai mila Di ho Hum uss ka number ni nikal sakty...(in anger)
Ks: mai nai kuch ni kiya...plz mama mera yakeen krain mai bilkul bekasur hun...🥺
Ps: tum nai kuch ni kiya? Tumhy pata hai tumhari iss harkat ki waja sai tumhary baba kisi sai baat ni krty,sara din room mai Rehty hai,tumhara bhai jo tumhy sab sai zyada chahta tha wo ab tum sai itni nafrat krta hai ki agr ghaliti sai bhi tum uss ki samny aai tu wo tumhy zinda ni chory ga....aur tum....tum tu bohut khush ho gi,enjoy kr rahi hogi....likin tumhari iss Mohabbat nai hamay kahi ka ni chora,hamara hasta khelta pariwar aj agar bikhar gya hai na tu uss ki bhi waja sirf tum ho....(in anger)
Ks: Mama...ap kyu ni smjhti hain...ap ko kyu smjh mai ni aata...Kya ghalat kr diya mai nai,yahi ki mai nai "Mohabbat" ki,yahi hai meri ghaliti....Mama mera yakeen krain mai nai kabhi bhi ni chaha tha ki ye sab ho Jai ga...Mama mujhy na ab lagta hai ki shayad mujh sai bohut Bari ghaliti ho gai hai.....Mujhy na mohabbat krni hi ni chahiye thi...khud pr ghussa anay laga hai mujhy,khud sai nafrat honay lagi hai mujhy ki mai nai kyun ki Mohabbat...Jis nam sai mujhy bachpan sai daraya gya hai akhir kyu kiya fir mai nai ye sab...ye sab janty hovy bhi ki mery baba love marriage ki khilaf hain,kyu(😭)
Ps: Chanda...hum rakh rahy hai,aj ki bad Call Mat krna....
Ks: ni Mama aaj mujhy bolny dijiye, kitni Asani sai keh diya na ap nai ki mai yahan pr bohut khush hun...Aur hassu ki sath enjoy kr rahi Hun, Likin Mama sach tu ye hai ki jis din sai ap sab yaha sai gai hai na ek ek rat apki yad mai tarpi Hun....apko tu iss waqt mera sath hona chahiye na likin apko pata hai iss waqt mery sath kon hai wo hassu jis sai mai abhi tak sirf nafrat krti aai Hun, Wo hassu jisay ap nai tu bohut asani sai keh diya tha ki ye ghair hai likin aj wahi ghair shaks mery sath meri har takleef mai mery sath kahri hai.....Kitna kuch kaha mai nai unhy likin unhon nai uff tak ni kaha...kyuki unhon nai mujh sai sacha pyar kiya hai🥺.....khair ap ko ye sab kahan smjh aai ga kyuki apko sirf ye dikhta hai ki log kya kahain gai....😡ap parents ka na problem hi ye hota hai ki apny inn so called rawaj ki chakr mai na ap apny bhachon ki khushiyan hi qurban kr dety hain...ye bat mai bohut achay sai janti hun Mom ki na hi ghaliti meri hai aur na hi hassu ki kyuki hassu Jab apni Mama ko convince kr rahi thi tu uss ki mama nai iss rishty sai saf inkar kr diya aur rahi bat hamari tu hum bhi tu aai thy na ap ki pass ap ko bola tha ki hum Arav sai shadi ni kr sakty....Agr dono families maan jati tu aj ye sab na hota....(angrily)
Ps: Han tu Chanda tumhy ye bhi pata tha na ki ghr mai sirf tumhary baba hi decision lety hain...Aur Chanda ab agr ye sab ho hi gya hai tu khush raho na wahan pr,ab kya problem hai...tum tu uss ki sath rehna chahti thi na tu ab raho issi ki sath khushi khushi humy kyun pareshan kr rahi ho....ab tu tumhary pass sab kuch hai,tu kya masala hai....
Ks: problem hai mujhy,ni hai mery pass mera sab kuch....ek beti ki liye Uss ki Ma bap puri life hotay hain agr wo aisy chor kr chaly Jai tu uss pr kya beet rahi hogi ye mujh sai behtar aur koi ni jan sakta....wo bap jo kl tak apni beti ko apni jan kehta tha,aj wahi bap keh raha hai ki uss ki ab koi beti ni....wo bhai jo kl tak apni behen sai pyar krta tha aj wo uss sai utni hi nafrat krta hai tu ap hi bataiye kesy reh sakti hun mai khush....🥺
Ps: dekho chanda mai smjh sakti hun ki tum pr kya beet rahi hai likin iss sab ka ek hal hai mery pass agr tum yahi chahti ho ki hum sab tumhary pass wapis ajain tu Haseena sai kaho ki wo tumhy divorce dai....
Ks: Mama...y.....ye ap kya keh rahi hain....H...hum ye sab....ai...aisa ni ho sakta🥺
Ps: tumhy chunna ho ga Chanda,ya tu tumhari hassu ya fir hum...aur rahi bat Lucknow anay ki tu hum kisi tarha kr ki tumhary baba ko manaty hai agr wo man Jai tu....ab rakhtay hain....
(And she cuts the call)**********************************************
That's it.....
Comment me how was this part.....
Thanku♥️
YOU ARE READING
Kareena Love
FanfictionThis Story revolves around Haseena and karishma♥️ But there are some kind of changes as compare to the show.... (Firstly I'll introduce Ks family) Pushpa Singh will be Ks Mother , and Dsp Sir will be Ks father and there is only one brother of Ks who...