Kareena Love♥️

820 82 9
                                    

Happy Reading🤗

Next day,
(Ks was discharge from the hospital and Hm take her to home)
Hm: hmmm...tu ab apnay bilkul bhi koi kam ni krna pury 2 days tak...Humny Ami ko keh diya hai wo apko waqt pr medicine deti rahay gi...hum chalty hain....(said with a smile)
Ks: ap...ap kahan ja rahi hain😟
Hm: thanay...
Ks: ni na....hum ap ki bagair kesy😣
Hm: Chanda duty pr jana tu zaruri haina...
Ks: hmmm (sadly)
Hm: acha hum promise krty hain hum Sham ko jldi ghar aa Jai gai....plz....
Ks: thk hai...hum apka wait karain gai🤗
(Hm kissed her forehead and leaves)
-
-
(Aftersometime Ks was sitting on the bed watching tv....Suddenly her phone rings)
Ks picks
Ks: hello....
Av: hello karishma(in a worried tone)
Ks: Arav tum...tumko kitni bar mana kiya hum nai ki Call Mat kiya kro smjh ni ata tumhy(said angrily)
Av: arey wo sab choriye ap...ap jldi sai yahan apnay ghar aa jaiye Pushpa Ji ki tabiyat thk ni hai...
(Ks get up from her bed with a jerk)
Ks: kk...kya hua unhy Arav(asked worriedly)
Av: pata ni mujhy tu Mama nai kheer de kr bhaija tha pushpa Ji ko denay ki liye yahan aya tu dekho ps zameen pr behosh pari hain....
Ks: thk...thk hai hum...hum abhi atay hain....tum khyal rakhna un ka...(😥)
Av: g....
Call cuts
(Av looks at her phone and smile evilly😏)
(While at Ks home,she quickly comes downstairs worriedly)
Sm: arey beta tum...tum neechay kyu aai...jo chahiye tha mujhy bata deti...
Ks: Ami...Ami wo (in mind: hum Ami ko bata kr pareshan ni kr sakty)
Sm: kya hoa sab thk hai?
Ks: hum apnay ghar ja rahay hai.....kuch kam hai...
Sm: Han beta likin tum abhi puri tarah sai thk ni hui...Haseena ko pata chala ki tum aisy ja rahi ho tu bohut ghussa ho gi😕
Ks: Ami hum thk hain,aur hassu ko hum call kr ki bata dain gai....ap...apna khyal rakhiye ga...Hum chalty hai....
Sm: arey pr...
Ks leaves
Sm: ye lrki bhi na...(said with a smile)
(Ks sits in the car and leaves from home...
In car she was calling her hassu continuously but she(Hm) was not picking)
Ks: kya karun hassu bhi call pick ni kr rahi....ek bar fir sai try krti Hun...😕
(She call her again but still she didn't pick)
Ks: pata ni Mama kesi hongi.....😥

-
-
(Aftersometime Ks reaches home,She directly goes into Ps room and saw her lying on bed unconcious...Doctor was checking her while Av was standing beside the Doctor)
Ks: tabiyat kesi hai ab(asked worriedly)
Doc: behtar hain ab,ap aisy patient ko kesy akely chor sakty hain...wo tu bhala ho inka(Av) jo inho nai mujhy time pr call kr diya....
Ks looks at Av and then looks at doc and said):
Ks: likin Doctor inhy aisy achanak kya hoa....😥
Doc: stress lenay ki waja sai hoa hai bas...mai nai injection laga diya hai...kuch der mai hosh aa Jai ga...
Ks: Thanku Doctor....
Doc: Thanku ap mujhy ni inhy(Av) kahiye...
(Ks looks at Av who was standing in front of her with bowed head)
Doc: agar ye mujhy waqt pr call na krty tu kuch bhi ho sakta tha...ab ap inhy Aram krny dijiye,Jab ye uthy gi tu behtar feel karain gi...
Ks nodded
Doc: ab hum chalty hain.....
(Doctor leaves)
Ks kissed Ps forehead
Ks: mujhy maf kr dijiye mujhy apki sath hospital mai aisy bat ni krni chahiye thi...I'm sorry Mama....(while kissing her hand)
Av: aunty ko rest krny do...She'll be Alright...tum fikar na kro....(said with a smile)
(Ks without looking at him nodded )
-
-
In Evening
At Hm home,
(Hm reaches her home from thana becoz she promise her Chanda)
Sm: arey beta tum aj itni jldi aa gai....
Hm: g Ami....mai nai socha ki Ks ki tabiyat bhi thk ni hai aur unho nai bhi mujh sai kaha tha ki jldi aa jana tu bs issi liye...Wesy kahan hai wo.....
Sm: arey wo tu Apni Ami ki ghar gai hai...tumhy bata kr ni gai...?
Hm: Ami ki taraf gai hai(confusingly)
Sm nodded
Hm: apny Unn ko kyun janay diya Ami...Unn ki tabiyat...😥
Sm: kya uss nai tumhy Call ni kiya?
Hm: ni mujhy tu....acha meri meeting thi tu mera phone off tha wo call kr rahi hogi.......acha mai call kr leti Hun ussy...
Sm: arey Call krny ki kya zarurat hai...khud ja kr lai ana na ussy,ussy surprise bhi milay ga aur wo khush bhi ho Jai gi (said with a broad smile)
Hm: hmmm gud idea...mai change kr ki ja kr ussy le ati Hun...🤗
Sm: hmm...
(Hm rushes inside her room)
While in Ks home
Ks: Thanku Arav...agar tum waqt pr ni punchty tu pata ni kya ho jata...
Av: kesy na punchata...Bhagwan nai jo kam apny bando sai lena hota haina wo le kr rehta hai...
Ks: A....wo tum ab ja sakty ho mai Hun Mama ki pass aur bhai aur baba bhi ab duty sai atay hongy.....
Av: mai tumhy akely kesy chor sakta Hun....
Ks: matlab🤨
Av: mm...mera matlab ki ap aur aunty abhi ghar pr akely hain tu mai aisy apko akely chor kr ni ja sakta,mai....mai yahi louch mai Anubhav ki anay ka wait krta hun wo aai gai tu mai chala jaon ga....
(Ks was not agree but she nodded)
Ks: A...kuch lo gai tum....
Av: Han agar coffee mil jati tu...😊
Ks: thk hai,tum yahan betho mai le ati Hun...
(Ks leaves and Av smiles looking at her)
(Ks was making coffee in kitchen,Suddenly Av enters in the kitchen)
Ks: tum yahan?mai coffee la rahi thi na....
Av: Han wo bs pani peenay aya tha....😊
Ks: deti hun🙄
(Ks poured the water in the glass)
Av: mai nai tumhari Ma ki jan bachayi iss pr tum iss tarha meri shukar guzar ho rahi ho,mery liye coffee bana rahi ho mujhy acha laga(said with a broad smile)
(Hm saw that the main door was open so she comes inside the house)
Ks: shukar guzari ki koi bat ni hai,baba aur bhai bhi ghar ni thay aur bhabhi bhi Apni Ami ki ghar gai hai aisy mai tumny meri Mama ki jan bachayi hai,tumhy tu do bar shukriya krna banta hai....
(Hm heared Ks voice so she comes towards the kitchen and saw Av there...Hm was fuming in anger)
Av: tumhary liye appreciate hona mujhy acha laga...tum janti hona Meri Mama ki kitni khwaish thi ki tum unki bahu bano likin tum...(Cuts in between)
Ks: wo...mujhy kam hai...ye lo tumhari coffee...(said while giving to her)
Av: Thanku🤗
Suddenly Ks notice Hm standing outside the kitchen she calls her):
Ks: hassu ap😊
(Hm enters inside the kitchen)
Hm: ye yahan kya kr raha hai🤨
Ks: hassu wo Mama ki tabiyat achanak kharab ho gai...mujhy call aaya Arav ka tu mai jldi sai yahan aai,tu pehly sai hi Arav mojood thy Doctor ki sath.....(said in one go)
Hm: acha....tu tabiyat behtar ho gyi ho tu chalain...
Ks: wo bhaiya bhi aa Jai tu(cuts in between)
Av: karishma g ap jaiye,fikr na kariye mai Hun yahan...Anubhav ki anay tak mai aunty ka khyal rakhun ga....(said with a smile)
(Hm was fuming in anger which was not get unnoticed by Ks )
Hm: A...ni...Chanda hum wait kr letay hain,Anubhav aa Jai fir chalain gai...(with a weak smile)
Ks: thk hai...😊
(Ks goes towards her,hold her hand and take her outside)
Av: ye tu ek teer sai do nishanay lag gye....maza aye ga ye baazi jeetny mai...😏
-
-
(Aftersometime As reaches home and saw Hm, Ks and Av at home)
As: ap sab ek sath yahan pr...sab kheriyat?
Ks: g bhaiya wo Mama ki tabiyat kharab ho gai thi,doctor nai injection diya hai ab pehly sai behtar hain....😊
As: ek sec,kya bola abhi tumny....
(Ks looked at Hm and Hm nodded )
Ks: bhaiya kaha...kyun ni keh sakti?🤗
As: nn...ni ni keh sakti ho kyun ni keh sakti...bohut acha laga itny din baad apni behen ki mu sai bhaiya sun kr...(said with a broad smile)
(Ks passed a smile)
As: Mama kesi hai ab...?
Hm: pehly sai kafi behtar hain....
As: hmm....
Hm: acha ab humy chalna chahiye kafi der ho gai hai...
(As nodded and they both leaves)
In Car:
Hm was driving the car and there was an awkward silence...Ks looks at Hm worriedly and said):
Ks: tabiyat thk hai apki😥
Hm: Han bs thora sar mai dard tha(said coldly)
Ks: tu ghar pr rest kr leti ap...mai khud aa jati...😕
Hm: kyun?mera ana acha ni laga apko...🤨
Ks: mai nai aisa ni kaha...😟
Hm: khushi bhi tu ni hui mery anay ki...(said while looking into her eyes)
Ks: hassu mai Mama ko le kr bohut zyada pareshan Hun shayad apko iss liye lag raha hai aisa...😔
Hm: Mama ki tabiyat kharab thi aur tum ghar pr akeli thi,tumny mujhy bataya kyun ni...(asked calmly)
Ks: mai nai Call ki thi,number hi band tha...😥
Hm: hmmm....number off tha🙄
(Hm increased the speed of the car)
Ks: hassu ye ap....kya ho gya hai kyun iss tarha sai behave kr rahi hain....(asked worriedly)
Hm: aur kis tarha sai behave karun mai Chanda...tum janti ho ki iss duniya mai sab sai zyada nafrat mujhy uss shaks sai hai aur tum kitchen mai khari uss ki liye coffee bana rahi thi....seriously Chanda...😒
Ks: uss shaks nai meri Ma ki jan bachai hai...uss sai ek cup mai nai coffee ka puch liya warna kitni badtehzeebi lagti...aur mai nai ussy janay ki liye kaha tha ghar sai likin wo bhai ki waja sai ruk gya....
Hm: agr ussy intezar krna tha tu wo lounch mai ja kr bethta tumhary sath kitchen mai kya kr raha tha😠
Ks: hassu pani peenay ki liye aya tha🥺
Hm: pani peenay aya tha(said and increase the car speed more)
Ks: hassu😰
Hm: pani peenay aya tha ki apni Ma ki khwahishat bata kr uss ki jo dil mai aa raha tha bolay ja raha tha...tumhy ussy kam sai kam ek shutup Call Deni chahiye thi....kam sai kam thora apny lehjay mai sakhti le ati...likin tumny kuch ni bola....(said angrily)
Ks: pata hai mujhy wo kuch zyada bol raha tha likin situation kuch aisi thi ki mujhy kuch smjh ni aya...mai kya krti...🥺
Hm: .....
(Ks looks at her with teary eyes🥺)

***********************************************


That's it....
Comment me how was this part.....
Thanku♥️

Kareena LoveWhere stories live. Discover now