Kareena Love💔

1K 92 9
                                    

Happy Reading😊
Ks was standing numb inside the kitchen and was thinking
"Sab khatam ho gya...sab kuch...karishma jab tumhara kuch ni bacha tu tum zinda kyu khari ho,tumhy bhi jeeny ka koi haq ni hai"
She take the knife and put it on her wrist, Hm was passing from the kitchen...when she saw her she ran toward her...
Hm: Chanda...ch...choro...kya kr rahi ho...(worriedly)
Ks: choro...mujhy choro..(in anger)
Hm: pagal ho gai ho chanda...(angrily)
Ks: mujhy marny dain hassu...mujhy ni jeena...choro mujhy...(while crying)
Hm: kya kr rahi thi ye..marna chahti ho maro mujhy(in anger)
Ks: nafrat krti Hun mai ap sai choro mujhy...😭
Hm: nafrat krti raho...sari zindagi krti raho..likin mai ye sab bardasht ni karun gi chanda...kyu haram moaut marna chahti ho(shouting)
Ks: kyuki meri halal zindagi ko tu ap nai tamasha bana diya hai hassu...ni jeena chahti mai ye zindagi...apnay mujh sai Gunpoint pr shadi ki thi na,superwomen samjhti hai ap khud ko...bohut Bari ghaliti ho gai mujh sai jo mai nai apko marny sai bachaya...(while crying)
Hm: agr mery marny sai apko itni khushi mil rahi thi tu marny kyu ni diya mujhy(in anger)
Ks: apko kyun marun gi mai,khud ko marun gi...apko kesy mar sakti hun,pyar kiya hai apsy...balki marun gi tu mai ,taki apsy pyar krny ki kuch tu saza mily mujhy...🥺
Hm: bhul hai apki...agr ap nai khud ko koi nuksan punchany ki kosis ki tu iss ghr sai ek ni do lashen uthy gi...agr mujhy aziyat de kr apko sukoon milta hai tu deti raho mujhy aziyat,kyuki apka sukoon mujhy zyada aziz hai...(calm voice)
Ks: hassu...ap kyu ni smjhti...itna sab ho gya....fir bhi ap...aur kyu marain gi ap khud ko...ghaliti tu sari meri hai na...mai nai ap sai pyar kiya ....sab kuch meri waja sai hoa....
Hm: kis ni kaha ghaliti ap ki hai...ye sab kuch jo hai na meri waja sai hoa na hum apko propose krty,Ma hi ap hamara proposal accept krti,na hi uss din hum apko gari mai Bitha kr mama sai milwany laty,nai hi apki itni insult hoti aur ek aur cheez tu reh hi gai na hi hum apko uss din kidnap krty,aur na hi apki family apko chor kr aisy jati....Am I right?(angry tone)
Ks was standing numb
Hm: likin Chanda aj ap bata hi dijiye kya ap waqai mery sath ni rehna chahti?
Ks: mujhy ni pata...
(Ks was leaving from there but Hm hold her from her wrist and pin her to the wall)
Ks: choriye mujhy...hum nai apsy kitni bar kaha hum sai dur rahiye...apko smjh mai ni ata...(angry tone)
Hm: (comming close to her) kyu dur rahu mai ap sai...haq hai hamara ap pr...shadi ki hai hum nai...smjhi...
Ks: d..d.dekhiye hum nai kaha dur rahiye...
Hm: tu fir jo mai nai pucha uss ka jawab chahiye mujhy...
Ks:😒
Hm: ha ya na?
Ks: na...ek pal bhi ni rehna chahti apki sath...ap tu jeet kr lai thi mujhy iss ghr mai...kitna maza aai ga na jab ap ka yahi ghar apki har dekhy ga...apko itna zich kr dun gi ki ap khud apni haar ka aitaraf karain gi...
Hm: (coming more close to her) oh really! Chalo ap ka pyar na sahi nafrat hi sahi...😏
Ks: ch..choriye mujhy...
(Hm leaves her and without wasting a second Ks leaves from there)

***************************************

That's it
Comment me how was this part....
Thanku♥️

Kareena LoveWhere stories live. Discover now