Kareena Love💔

1K 96 8
                                    

Happy Reading😊
(Ks came out of the cabin with teary eyes, she sat on her chair)

suddenly her phone ring and it was none other than Arav...
Ks picks...
Ks: Hello...Kon?
AV: kya ab bhi hamay apna introduction karwany ki zarurat hai...
Ks: Arav...
AV: yakeen manay aj sai pehly apna naam sun kr kabhi intni khushi ni hoi thi....Mama nai khushkhabri Di tu raha ni gya...Jldi sai ap ko call kr liya....kuch kahiya na...
Ks: Ni..
AV: agr kuch kehna ni hai tu atleast congrats hi keh dai...
Ks: Congratulations(with painful voice)
AV: arey wah ap tu bohut farmabardar nikli...mujhy tu laga thora nakhra hoga...(with a smile)
Ks: Mujhy kuch kam hai....mai apsy baad mai bat krti Hun...
AV: ek minute Karishma Ji....Mama nai bataya tha ki apny khud shadi ki liya han kaha hai...aur ye sun kr mujhy bohut khushi hoi....yakeen manay mujhy koi fark ni parta ki mery anay sai pehly apki zindagi mai kon tha kon ni...Shadi mai kuch din baki reh gai hain aur yakeen many ye kuch din mery liya bohut hain...
Ks: mujhy kam krna hai mai ap sai bad mai baat krti hun(verge of crying)
AV: g... khyal rakhiya ga...
(Ks cuts the call and in no time tears rolled from her eyes but she wiped them and started completing her file)

Hm came out of her cabin and said):
Hm: hum headquarters ja rahy hai agr kuch kam ho tu call kr lena...
Ks: without looking at her just nodded...
Hm: Chanda ap ko pata hai na ki hum sab kuch bardasht kr sakty hain likin ap humy ignore krain ye hum sai bardasht ni hota(in anger)
Ks: no response
Hm: ab kuch bol kyu ni rahi(in anger)
Ks: kyu ki humko ap sai bat ni krna aur ye bat hum ap ko pehly bhi bata chukay hain...
Hm: likin(cuts in between)
Ks: ab ap ja rahi hai ya hum jai (in angry tone)
(Hm leaves from there in anger)

In evening
(Hm was returning back to Mpt Hm saw Arav in front of her...Hm goes towards her and holds him from collar)
AV: ye kya badtameezi hai...
Hm: pehli aur akhiri bar samjhany aai hun karishma sai dur raho warna...(in anger)
AV: warna ...warna kya kro gi...fir wahi tamasha banao gi jo uss din sab ki samny banaya tha...
Hm: oh tu ap wahan maujood thay...tu fir tu ye achi baat hai apko zyada samjhany ki zarurat ni...
AV: ap yaha kyun aai hai...
Hm: tumhy samjhany ai hun likin lagta hai ki meri batain tum ko sahi sai samjh a ni rahi...
AV: dekhiya karishma nai apko chor kr mujh sai shadi ki liya Han ki hai aur ye bat ap achi tarha janti hain...
Hm: (with a smile) wo mujhy ni chor sakti...
AV: dekhain...uss nai mujh sai khud kaha tha ki wo ap ko chor chuki hai....
Hm: ye batain tum uss sai kaho jo ussay janta na ho...
AV: apko uss din yakeen ajai ga....jis din uss ki mujh sai shadi ho Jai gi...
Hm: ye hasrat hi rahy gi tumhari...
AV: listen I'm warning you last time... "Beech mai sai hat jao"
Hm: Beech mai tum aa rahy ho...Now I'm warning you for the last time... "Ab ni samjhaon gi" (And she leaves)

****************************
That's it
Comment me how was this part...
Thanku♥️

Kareena LoveWhere stories live. Discover now