Happy Reading 😊
Hm was sitting in the room with teary eyes, Hm mother enters in the room and sits beside her
Hm: Ami ap ko yad hai jab baba ek car accident mai hum sab ko chor kr chaly gai thy tu sab sai zyada gham mujhy tha baba ki jany ka kyuki mai baba sai bohut attach thi...Mery baba ka bas aik hi sapna tha ki wo mujhy ek kabil police officer banana chahty thy jo ki mai nai pura kiya....Mama ap ko yad hai ek bar mujh sai koi ghaliti ho gai tab bhi baba nai mujhy kuch ni kaha sirf ek baat boli mujhy ki aadat meri personality pr ek badguman dagh ban jai gi....Uss ki baad mai nai kabhi koi ghalat kam ni kiya sawai iss Kaam ki jis ki liye ap mujh sai naraz hai,kyunki mai nai Ks ko dekha uss sai pyar kiya,ussy panay ki khwaish ki thi...mai ussay kisi aur ka hotay hovy dekh ni sakti thi...(while crying)
SM was looking at her daughter with teary eyes🥺
Hm: Mama ek beti ki liye uss ka bap puri duniya hota hai...mai Ks ka dukh samjh sakti hun,ap janti hai ami agr aj mery baba zinda hoty na tu ye nobat na ati,mujhy yakeen hai ki wo mujhy aur ks ko zarur accept krty...
SM: t..tum mujhy ye sab kuch kyu bata rahi ho(teary eyes)
Hm: kyunki mai ap ko batana chahti hun ki ap nai jo kiya wo ghalat kiya ami....ap ko pata hai aj Ks ki family agr uss sai dur hai tu sirf hamari waja sai,kya hota agr hum rishta le kr chaly jaty....Ami ap janti bhi hai ki uss bichari pr kya guzar rahi hai,ussy kis ghaliti ki saza mil rahi hai...Yahi ki uss nai mujh sai pyar kiya...Ami abhi ussy hum sab ki zarurat hai,ap plz ussy accept kr lain plz Ami...🙏🏻(while crying)
SM: beta mai bohut sharminda Hun...mujhy uss din wo sab ni bolna chahiye tha, likin ab nahi ab na hum teeno Hansi khushi sath rahain gai...
Hm: ye sab itna asan ni hai Ami jitna ap samjh rahi hain...🥺
SM: Matlab(confusingly)
Hm: apko pata hai Ami ab kuch bhi pehly jesa ni raha, Hum nai un sai gun point pr shadi tu kr li likin Un ka pyar ab hamy kabhi ni mily ga kyuki wo hum sai sirf nafrat krti hai....
SM: ni beta wo tum sai aj bhi Utna hi pyar krti hai jitna pehly krti thi likin ye sab situation nai ussy aisa bana diya hai...beta jo ho gya hum ussy thk tu ni kr sakty likin ek kam zarur ho sakta hai... Mai Ks ki parents sai bat karun gi aur dekhna sab kuch thk ho Jai ga,tum fikar mat kro...
Hm: I Hope ki aisa hi ho,sab pehly jaisa ho Jai....
SM: hmm acha mai nai na kl ghar mai puja rakhi hai tu tum karishma beta sai kehna ki wo ready rahay(with a smile)
Hm: likin kl tu hamy thany(cuts in between)
SM: Han...Han janti Hun,puja Sham ki waqt hai...tum dono Sham ko jaldi ghar ajana...
Hm: thk hai...
(Hm goes in her room and saw Ks was sitting on the bed lost in her own thoughts)
Hm: Chanda..
Ks: ....
Hm: Chanda(little loud)
Ks: hmm(back to her senses)
Hm: Chanda meri mama bohut sharminda hai unhon nai jo kuch bhi kaha apko aur wo apki ghar walon ko call kr ki mafi bhi mangai gi...
Ks: Hassu kis cheez ki mafi?aur mery ghar waly mujhy kyun apnanay lagay?.har cheez kr guzarny ki baad ye mafi ka dhong racha ki kya sabit krna chahti hai...Mery ghar walon ko ye ehsas dilwana chahti hain ki jo kuch bhi ap nai kiya hai uss sab mi mai bhi apki sath barabar ki shareek thi...🥺
Hm: ap ghalat smjh rahi hai...
Ks. Hassu Meri hamdard ban kr mery ghar walo ki samnay meri wakalat krny ki kosis mat krna warna.....(in anger)
Hm: warna kya?
(Ks looks at Hm with teary eyes)
Hm: kuch bhi ni kr sakti ap kyuki mai janti hun ki ap aj bhi mujh sai utna hi pyar krti hain jitna pehly krti thi...
Ks: kyu kr rahi hai ap ye sab...apnay ap ko mery samny acha sabit krny ki liye...mai pehly hi itna pareshan Hun aur ap...(with teary eyes)
Hm: mai kuch sabit ni krna chahti chanda...mai bas apko apki Khoi hoi izzat wapis dilwana chahti hun....aur rahi bat acha sabit krny ki tu ap dekh lijiye ga ap ko itna pyar karun gi ki ap ki ye nafrat pyar mai badal Jai gi...
(Ks without saying anything turn off the lights and dozed off)********************************
That's it
Comment me how was this part...
Thanku♥️
YOU ARE READING
Kareena Love
FanfictionThis Story revolves around Haseena and karishma♥️ But there are some kind of changes as compare to the show.... (Firstly I'll introduce Ks family) Pushpa Singh will be Ks Mother , and Dsp Sir will be Ks father and there is only one brother of Ks who...