Kareena Love♥️

1.7K 112 6
                                    

So guys,it's a long part,enjoy💫
Happy Reading:
(In Arav home)
Radhika(to Arav): aj barso bad mai pushpa sai mil kr bohut khush Hun..
Arav: acha lag raha hai apko u khush dekh kr..
Radhika: hmm khush tu mai waqai hun..Wesy mai batao Ks ko dekh kr meri barso ki talas khatam hogai..bohut achi lrki hai...tumhy bhi achi lagi hai na?.?
Arav: (smiled) ap ki pasand kabhi buri ho sakti hai kya...
Radhika: acha( teasingly) ab bano mat achy sai samajh rahy ho na tum mai kya keh rahi Hun...Mai soch rahi Hun ki pushpa ki pas ja kr Ks ki liya tumharay rishty ki bat karun...tum kya kehty ho...
Arav: Jesy apki marzi..
Radhika: tumhy bhi pasand ai hai na...
Arav: Jii ( with a broad smile)
Radhika: Wesy Karishma hai tu bohut pyari mai Jaldi hi pushpa sai us ki rishty ki bat karun gi...
Arav: thk hai...(smiling)
On the other hand
(Hm reached her home and was saw happy)(She laid in her bed and recall all her moment spend with her Chanda)
(She recall all the moments when she(Hm) goes close to her when she(Hm) hug her and Ks hug her back and the next moment she(Hm) call her...
                       Call pick
Ks: hello! Good morning, Good Afternoon and Good Evening(with a broad smile)
Hm: Hello jan! GoodMorning, GoodAfternoon and Good evening (speak sweetly)
(Ks was just smiling at her cute antics and said):
Ks: ghar pohunchgai ap...
Hm: Hmm..puhunch gye likin sach batao tu ap ki bagair ek pal ki liya bhi raha ja raha...Dil krta hai abhi aajai ap ki pas..
(Ks was just silently listening to her and blushing)
Hm:Wesy mai nai apko disturb tu ni kr diya...
Ks: Aisi disturbance ka mujhy intezar rehta hai...
(They both were smiling)
Ks: ek sec ek sec hassu ap hold kariya (ma) a rahi hai...
Hm: G
Ps and her brother enters in her room....
AS: Ks ap ki liya ek aur surprise hai jo sun kr ap bohut khush hongi...
KS: Really🤩 kya hai bataiya na...
AS: Ma bata dai kya...
Ps: Han bata do...
As: Han tu hamari Pyari si Behna( goes towards her and sit beside her) hmari engagement ki baray mai  tu ap ko pata hi hai...
Ks: hmm..pata hai kesy apny hamry bina hi hamari hony wali bhabhi sai engagement Keli...(sad tone)
As: arey pr apko hum nai kitny bar yaha Lucknow bulaya ap ai hi nai tu hum kya kr sakty thy...but abhi ap bohut khush ho Jai gi...
Ks: ab bol bhi dijiye bhaiya..
As: ap ki bhaiya ki shadi ka mohurut do din baad ka hai...
Ks: What? Congratulation bhaiya...ap ko pata hai hum bohut bohut bohut khush hai...(happily)
(Hm was listening all their conservation)
Ks: (ma) sirf 2 days reh gai hai aur koi shopping ni kiya mai nai...aur abhi tu koi tyari bhi ni hoi...(in one go)
Ps: Shant ho jao Chanda apki dad nai sab tyari kr ki rakha hai bs ab tum bacho ki shopping reh gai hai wo tum ja kr kl kr ana mall sai...thk hai
Ks: thk hai mom and she hug her brother...
As: Acha Chanda ab tum so jana zyada der tak mat jagna kl subhy jldi uthna hai
Ks: Ji bhaiya...
(And they both leave)
(Ks check her phone and it was still on hold)
Ks: arey ap nai call disconnect ni kiya...
Hm: Ni... Wesy ab hamara ap ki bagair thany mai dil kesy lagy ga...bohut Miss krain gai apko...
Ks: Wesy kitna acha hota na hassu agr ap bhai ki shadi mai apni family ki sath ati...
Hm:Han likin pehly ghar pr baat tu krnay do mujhy...
Ks: jldi kr lain aisa na ho ki koi mujhy Utha kr lai Jai...(innocent voice)
Hm:kisi mai itni himmat...
(And they both smiled)
Ks: acha ab hum rakhty hai.. apna khyal rakhiya ga...bye bye
Hm: hmm bye..tc
  (Call Disconnects)
Next Morning,
Ks wake up due to the noise...she go downstairs and saw that her all cousins reached in their house)
Ks: Arey bap re ye sab a bhi gai aur hum abhi tak ready bhi ni hovy...
Ps: Chanda a jao dekho sab mehman agai hai...
Ks: g ma ready ho kr ati Hun...
(She get ready and come downstairs saw her brother and father...she goes  and back hug her brother)
Ks: arey Uth gai ap..
Ks: g..aur dad mai ap ko kab sai dhund rahi Hun mujhy shopping pai jana hai..
AM: Han tu jao kis nai Roka hai...
As: mai le jata hun..
Ks: bhaiya ap ki tu shadi hai na ap ko koi kam ni krna...ap mujhy gari ki chabi dai dain na mai chali Jaon gi Czns ki sath...
Ps: ghalti bhi mat krna iss (Ks) ki sath janay ki chala chala kr thaka de gi...
Ks: Are mujhy bohut bura lagta hai jab maa meri apki samny buraiya krti hain...
As: arey thakan kis baat ki behna mai tumhy le chalu ga ...dont worry..
Ks: Mery pyaray dulhy Miya...kl apka shadi hai rest karain ap..mujhy dai dain gari ki chabi mai apka bhi kam kr lungi aur apna bhi...
As: acha thk hai..de raha Hun...
AS: ye lo...
Ks( while taking the keys): thank u...
AM: chalo meri beti ka masla tu Hal ho gya...
Ks: abhi kahan masla Hal hogya...
AM: abhi bhi koi masla hai?
Ks: tu bhiiii esa konsa masla hai jo mera baba minto mai na solve kr saky....(with a broad smile)
AM: smiled...
Ps: chalo bhai beti ki buttering shuru hogai...
Ks: ni kya mom mai soteli beti Hun kya apki...(innocent voice)....babaaa shopping krny ki liya Paise bhi chahiya hota hai koi easy thori hi na de dega cheezain...ap mujhy apna credit card ni dain gai tu mai kesy shopping karun gi chalain jldi karain late ho raha hai...
AM: acha ye lo credit card...
Ks: (she hugged her dad) and while hugging she said..thanku so dad...ap ko pata hai ap world ki best baba hain..sach mai
Ps: offooo..bap nai card de diya hai bhai nai chabi de Di hai...karo mil kr issy bigado...
Ks: dekh rahy na ap do abhi abhi inho nai mujh sai teen bar soteli wali baat ki hai...(making sad face)
Ps: laughing 😂
AS: ek hi tu pyari si behen hai meri agr is ki farmaishen puri ni karun ga tu kis ki karun ga...
Ks: dekh liya mom ap na chah kr bhi mujhy in dono ki khilaf ni kr sakti...bohut pak kay hain ye log...(with a broad smile)acha mai ja rahi Hun....Javeria...Alia..ajao....
(She left)...



That's it
Comment me how was it...
Thanku♥️

Kareena LoveWhere stories live. Discover now