17

5.1K 398 189
                                    

Chan bir buçuk haftadır yoğun tempo ile sınavlarına çalışan genci göremediği için fazla huysuzdu. Hadi ama, kendisi bar işletirken bile ona vakit bulabiliyordu. Elinde çevirdiği kalemi düşürdüğünde irkildi. Bencilce düşünüyordu. Bu sınavların gencin mezuniyet yolundaki son engeli olduğunu biliyordu.

Hyunjin sanki onu düşündüğünü hissetmişçesine telefonuna çağrı bıraktığında uzanıp açmakta gecikmemişti. 

"Efendim Jinnie?"

Küçüğü soluk soluğaydı. "Ne yapıyorsun?"

"İyi misin sen?"

Telefonun ucundaki kıkırtıyla rahatladı. "İyiyim iyiyim. Çalışma yeni bitti." Küçüğünün sözleriyle bilgisayarının saatine bakmıştı. 

"Saat gece 1 Hyunjin. Sence de çok yorulmuyor musun?"

"Bu sayede yarın vakit geçirebileceğimizi söylesem."

Chan dudaklarını ele geçirmeye çalışan gülüşe izin verdi. "O zaman evinde güzelce dinlen bebeğim, yarını planlamayı bana bırak."

"Sana güveniyorum. Şimdi kapatmalıyım, duşlar dolmadan birini kapmalıyım."

"Seni eve bırakmamı ister misin?"

"Barda değil misin?"

"Önemli değil. Changbin de burada."

"Chan, taksiyle geçeceğim. İşin ile ilgilen ve yarını tamamen bize ayır."

"Bize?"

"Telefonumun şarjı bitiyor, şansa bak tüh! Bay bay Chan!"

Büyük olanın cevap vermesine fırsat kalmadan yüzüne kapatmıştı. Chan gülerek telefonu kulağından çektiğinde yarını nasıl değerlendirebileceklerini düşünüyordu. Günün başlangıcı için tam olarak oturtamadığı şeyler vardı ancak akşamın nasıl biteceğinden kesinlikle emindi.

-

Hyunjin, kendini sabahın köründe uyandırmaya yemin etmiş gibi çaldıran insana bildiği tüm küfürleri ederken ekranda yazan isim toparlanmasına neden olmuştu. Hocası arıyordu. Telaşla boğazını temizleyip aramayı cevapladı.

"Hocam, günaydın?" Sorarcasına çıkmıştı sesi.

"Tahminen uyandırdım seni, değil mi Hyunjin?"

"Önemli değil hocam, sorun nedir?"

"Seokmin," Hocasının iç çekişini duymuştu Hyunjin diğer uçtan. "Bacağını kırmış." 

Hyunjin aralanan dudaklarını birbirine bastırıp derin bir nefes aldı. "Nasıl olmuş?"

"Pratik sırasında."

"Geçmiş olsun dileklerimi iletirseniz sevinirim."

"Seni neden aradığımı merak ediyorsun değil mi?"

"Anlamlandırabilmiş değilim hocam."

"Hyunjin, yıl sonu gösterisinde Seokmin'in yerini doldurmanı istiyorum."

"Ama hocam-"

"Bir grup ve bir bireysel performans olarak.

"Hocam, yapmam. Biliyorsunuz, sınavlarım-"

"Finallerde +20 ile başlatsak, Hyunjin, biliyorsun bu gösterilerin önemini."

Hyunjin, fazladan puanla başlamanın kendisinin oldukça işine yarayacağından emindi. Yine de ek iki performans çalışması demek kendine fazla yüklenmek demekti. İç çekti. "Hocam bilmiyorum."

hypnotic fetish | hyunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin