Hyunjin gösteri gününün son provası için evinden çıkarken yataktaki sevgilisine seslendi. "Geç kalma Chan. Duydun mu beni?"
"Tamam tamam. Çocukları da alıp geleceğim. Başlamasından bir saat önce oradayız."
Hyunjin öyle olmasını umarak kapıyı çekip çıktı. Binanın önündeki mat arabaya gülümseyip kapısını açmak için kilit tuşuna basmıştı. Evet, Chan, bugün bu bebeği kendine emanet etmişti. Kendisi onun arabasını alacak, arkadaşlarını getirecekti.
Mezun olduğu kesinleştiği okuluna gülüşünü engelleyemeden gidiyordu. Gösterinin ek puanlarını almadan bile mezuniyeti kesinleşmişti. Kendisiyle gurur duyuyordu. Eh, kendisinden çok gurur duyan birisi varsa o da kesinlikle sevgilisiydi. Chan sanki kendisi mezun olacakmış gibi heyecanlıydı.
Bugün gösterinin sonrası için kendisinden bir söz almış daha önce iptal ettirmek zorunda kaldığı rezervasyonu yenilemişlerdi.
Genç adam elindeki çantayı sahne arkasına bırakmış kalabalık gruba karışmıştı. "Geç kalmadım değil mi?" Erken çıktığına emindi aslında.
"Younghoon'u bekliyoruz," Sunwoo'nun gözleri hemen arkasındaki yere iliştiğinde devam etti. "Ah hatta geldi. Hadi başlayalım." Sahnenin ortasındaki işaretler ile düzene girdiklerinde Hyunjin'in öncülüğünde adımlamalarla başlamıştı günün ilk provası.
Hyunjin terlerini silerken telefonuna göz attı. Gördüğü bildirimler ile gülümsemekten alamadı kendini.
Evini sağlam bir şekilde bırakıp çıktım, kanıtları burada.
4 yeni fotoğraf
Bil bakalım ne oldu? Sen orada prova yaparken ben burada Changbin ve Jeongin'i bastım.. Bu ne demekti hatırlıyorsun değil mi Jinnie?
O TOPLAR..
NEYSE Kİ SAKLAMIŞTIM 😉
Bir saate bizimkileri toplamaya başlayacağım ve evet buna, Mingyu da dahil.
Ne diye onu da davet ettin ki? Hatta ne zaman ettin?
Sabah senin öpücüklerinle değil de onun mesajları ile uyandığımda ne hissettiğimi tahmin edebiliyor musun Jinnie? Elbette ediyordun. Çünkü yanımdaydın değil mi? 😎
Tanrım! Bu adam.. Gerçekten Chan'ın soğuk duvarları öylesine erimişti ki.. Hyunjin, bu Chan'ın sadece sevdiklerine karşı olduğunu biliyordu. Eh, kendisini de seviyordu, seviyordu öyle değil mi? Teyit etmek istercesine prova odalarından ön tarafa bakan cama yaklaştı. Evet, Chan'ın -eski en değerli- bebeği orada duruyordu. Yenisi ise aynadaki yansımasıydı.
Aralık kapıdan dönem arkadaşı Ryujin kafasını uzatarak seslenmişti. "Kostümlü solo provalar başlıyor Hyun."
"Giyinip geliyorum."
Diğer prova odasındaki kostümünün askısını alırken elini giysiye sürtmeden edemedi. Tahmininden daha iyi bir sahne çıkaracağı kesindi. Eh, ayrıca sevgilisini bekleyen gümüş sürprize olacak tepkisi de heyecanlandırmıyor değildi. Sonuçta sürpriz denilen şey habersiz olurdu.
Bu sefer geçen partideki ilahın aksine beyaz bir prens olacaktı. Giyinme odasından çıktığında sahneye götürülen dekoruna gülümsemeden edemedi. Performansından çok emindi. Birçok gözün üzerinde hayranlıkla gezineceğini biliyordu, onun istediği büyüğünün gözleriydi.. Ateş ile harmanlanmış sevgisini görebileceğini bilmek bugün onu rahatlatan büyük bir etkendi. Koreografinin her bir adımını büyüğüne adamıştı ve o bunu iliklerine kadar hissedebilecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hypnotic fetish | hyunchan
FanfictionChan kendi barının tuvaletinde bir erkek tarafından öpüldüğünde yeni bir yönünü keşfedeceğini bilmiyordu. -BJ Alex'den esinlenilmiştir. -yan shipler; minsung, seunglix, jeongbin -küfür ve smut içerir.