17 | plan

698 57 32
                                    

Raven ve Steve hızla merdivenleri aşarak salona geri dönmüşlerdi. Bıraktıkları gibi değildi ortamdaki hava; daha kasvetli, daha sessiz bir havaydı. Herkes, şaşkınlık dolu bakışlarını birbirinden gizlemeye çalışarak oturuyordu. Bu görüntü Steve ve Raven'ın odaya girdikleri anda "Neler oluyor?" diye sorgulamalarına neden olmuştu.

Nick, eliyle boş olan koltuğu işaret ederek "Oturun, konuşacağız." diye emir verdi. Steve ve Raven itiraz etmeden gösterdiği yere oturunca Nick konuşmaya başladı.

"Siz gittikten sonra Rowan bize Hydra üssünden kaçışından bahsetti. Bu da bize Bucky nasıl kurtabileceğimizle ilgili fikir verdi."

Rowan, Nick'in söylediklerini kafasıyla onayladıktan sonra Raven'a döndü. "Hydra üssü, üst güvenlik sistemlerine sahip bir üst. Giriş ve çıkışları her saniye izlenen ve kontrol edilen bir yer. Bu nedenle kaçışımı planlamak uzun zamanımı aldı." demesiyle Raven'ın içindeki umut yeşermişti. Kafasını hafifçe hareket ettirerek "Devam et abi." dedi.

"Öncelik olarak bahsetmem gereken şeyler var, Hydra üssünün güvenlik noktaları."

Rowan sağ elini kocaman açarak beş parmağını birden onlara gösterdi. "Üç ana güvenlik noktaları."

Baş parmağını kapattı. "Bir: Kameralar.

Her koridorun köşesinde, odaların gizli noktalarında hatta duş alanlarında bile aktif olan kameralardan bahsediyorum." dediğinde biraz daha kendine gelmiş bir şekilde koltukta yatan Sam yüzünü ekşitti.

"Duş yaparken bile sizi mi izliyorlardı?" diye bağırdı şaşkınlıkla "İyi de bu yasal olarak doğru bir hareket değil ve- ve iğrenç."

Rowan bıyık altından güldü. "Haklısın fakat Hydra askerleri arasında gizli saklı yoktur. Her an izlenmek ve değerlendirilmek, Hydra için kendine verilmiş bir hak gibi görülüyor.

Diyeceğim şu ki; askerlerini bu kadar yakından inceleyen bir üssün illaki bir kontrol noktası olmak zorunda değil mi? Bu da demek oluyor ki kameraları kolayca halledebiliriz."

Natasha kafa salladı. "Rowan haklı. Her güvenlik sisteminin bir açık noktası vardır. Kameraların ise tek bir noktadan kolayca kontrol edilebilmeleri için yapılmış olan kamera odasıdır. Eğer orayı ve orayı kontrol eden askerleri etkisiz hale getirebilirsek ilk aşamayı kolayca atlatırız, değil mi Rowan?"

Rowan başını bir aşağı bir yukarı oynatarak kadını onayladı. "Kameraların halledilmesi en kolay olan aşama." dedikten sonra ikinci güvenlik unsurunu anlatmaya hazırlandı. Bu sefer diğer dört parmağıyla birlikte havada duran işaret parmağını da indirdi Rowan. "İki: Bombalar.

Hydra Üssünün belirli noktalarında bulunan bombalar yaklaşık 24 saat önce yok edildi. Benim kaçmam, bir nevi bombaları aktive eden şey oldu. Yeni yerleşim bombalar en az iki günde tamamlanabilir. Yani bu konuda şansımız yaver gidecek." diyerek gülümsedi.

"Ve son olarak," dedi ve orta parmağını da indirdi. "Üç: Askerler. Her yerin askerler ile sınırlandırılmış olması- her yerden kastım aklınıza gelebilecek her türlü noktada, hatta tuvaletlerin önünde bile en az iki asker bulundurma şartı vardı. Öyle ki Bucky ve ben gibi ana askerler için daha sıkı güvenlik önlemleri alınmıştı. Şuanda da öyle olduğunu düşünürsek bu konuda işimiz zorlaşabilir.

Tek bir koşul dışında."

Serçe ve yüzük parmağı dışında tüm parmakları içe kapanmış bir yumruk halde havada duran elini indirdi Rowan. Aldığı nefesi keskince dışarı verdikten sonra dikkatle onu izleyen Raven'a baktı. "Acil durum anları. Hydra'nın güvenlik konusunda açık olan tek bir noktası var; acil durum ve kaos anlarında güvenliği hiçe sayıyorlar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 02, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

stranger | bucky barnesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin