Tokoyami x Reader (Bnha)

907 47 0
                                    

@Floriximo kérésére❤️

Unalmas nyári nap volt , [Név] jelenleg a teraszon ült egy pohár kávéval a kezében. Hawks más névem Keigo Tamaki a szárnyai alá vett ujoncal van kint járőrözni. [Név] soha nem élvezte a hősködést még akor is ha apja a második számú hős. Inkább otthon szeretett ülni ,főzni és takarítani amikor épp nem a kávézoban dolgozik. Hétközben egy közeli kàvézóban szokott dolgozni evel is segítse apját habár semmi szükség rá mivel Hawks könnyel eltarja de jól esik [Név]-nek hogy nem csak feleslegesen ül otthon.

Persze neki se könnyű az élet mivel a kávézóban sokan ismerik őt és apját na meg a Hawks fangirl-ök folyton zaklassák. Mindig szerette azokat a napokat mikor nem kellet dolgozni és meg jó idő is volt. Napszemüvegét homlokáról szemére csusztatta majd ovatosan becsukta szemét élvezve a meleg napfény sugarait ahogy simogatta az arcát. Perceken keresztül a nap hirtelen eltünt mire [Név] összeráncolta homlokát és a nap felé nézett.
-Yo, [Név]!- intett egy ismerös alak aki mint egy galamb ült a terasz korlátját,szárnyaival eltakarta a napot véletlenül se hagyva egy kis fényt a lánynak.
- Ha van ajtó minek használod a teraszt mint átjáronak?- sóhajtott egyet majd kinyította a balkon ajtaját beengedve Keigot és eddig észre nem vett fiatal fiút. 'Biztos az ujonc akiről mind beszélt' gondolta [Név] majd mindkét vendéget beengedte a házba.

Leültetve őket a kanapéra gyorsan ellátta apró sebeikeg majd gyorsan össze dobott valamit vacsórára.[Név] csendes természetű így az asztalnál csak Keigo meg Tokoyami beszélt,a fiúnak persze feltünt a lány csendes természete ,habár bem tudta mivel fonja be őt is a beszélgetésbe. Kicsit rosszul érezte magát mivel a lány mint egy kivül álló nézet ki az ablakon teljesen leszarva mi folyik körülötte.
- Tokoyami-kun ma itt marad északára,elég késő van és még vihar is közeledik.-szólalt fel vidáman Keigo majd [Név] egyett bolínott jelezve mértette a dolgokat majd az üres tányérokat a mosógatohoz vitte.

- [Név]-san, tudom nem szabadna ilyen kérdeznem de miért nem érdekel a hősködés? -szólalt fel Tokoyami miútán Hawks lelépett egyet a fürdőszóbába,a hirtelen kérdés miatt [Név] majdnem kiejtette a tányért majd a fiúra nézett.
-[Név] az megteszi hagyuk a formalitást,öszintén nem tudom talán azért mert a mai hősök csak arra tudnak gondolni,hogy naponta hány gonosztevőt fognak el és a családjukról el is feletkeznek. Nekik nem könnyű az élet de a család akor is fontosabb mint ,hogy hős legyek. Más munka is létezik nem csak ez.-vont vállat majd folytatta tovább a mosógatást, Tokoyami elhallgatott egy pillanatra majd egy apró fejbolíntással egyett kellet értsen vele. Igaza volt a lánynak manapság sok olyan család van aki a háttérbe szorul mivel a családfő ezt a pályát választotta de mindenki az álmának él nem igaz?

Miután a elpakoltak mindent a lány felkisérte a fiút a vendég szóbába majd friss ruhát adott a fiúnak amibe kényelmesen beletud bujni miután letusolt.
- Ha esetleg nem találsz valamit csak szólj a szobám melleted van szóval közel leszel.-megpaskolta a vállát majd egy fordulattal belépett a szobába. Tokoyami meredve nézett a lány után egy kis pírrel az arcán és heves szível, sötét árnyék halkan nevetni kezdett barátja zavartsága miatt.

- Ember neked soha nem lesz barátnőd~

Anime Oneshots [Anime boys x Reader]Where stories live. Discover now