Kentou Nanamin x Reader (Jujutsu Kaisen)

1.4K 43 9
                                    

✨christmas special chapter✨

🌟merry christmas everyone🌟

Song: Sia-Snowman
___________________________

Nanamin este későn ért haza mivel épp Itadorit képeszte és összefutottak átkokkal. [Név] tudta nehéz helyzete van párjának,mivel Yuuji nehezen érti meg a fontos dolgokat és a legfőbb ok,[Név] testvére vagyis Satoru jobban megnehezíti a szőke férfi gondját.

[Név] avval a tervel állt elő,hogy majd (kedvenc kaja)-t csinál vacsórára. Összeszedve,feltakarítva a házat neki állt sütkérezni a konyhába.

Mire a vacsóra megvolt Nanamin is hazaért. Látszott rajta,hogy hulla fáradt így [Név] nem is fárasztotta tovább kérdésekkel.

Miútán megvacsórásztak Nanamin
elment lemosni magáról a fárasztó nap gondjait illetve mocskait. Addig a (h/sz) hajú lány,mint egy igazi háziasszony szépen elmosogatott és rendett rakott maguk után. Közben a szőke hajú férfi ajándékját elrejtette nehogy meglássa véletlenűl se.

-[Név]...?-szólalt meg a hálószóbából egy mély férfias hang.
-Igen?-a lány letéve az edényeket a kezéből a szóba fele indult. Nanamin
az ágyon feküve párnák tucatjai közé temette fejét.

(Art by: _crowly on tiktok,érdemes megnézni a videot *^*)

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

(Art by: _crowly on tiktok,érdemes megnézni a videot *^*)

-Miaz szívem?-ült az ágy másik felébe,majd édesen elmosolyodva párjára pillantott.
-Íze...öhm...-nézett össze-vissza zavartan az arca már vörös színbe pompázott. [Név]-nek leesett miért beszél ilyen zavartan és kínosan,majd elkacagta magát és Kentou mellé feküdt.
-Elénekelni azt a számot,mi?-nézet rá perverz mosolyal majd homlokon puszilta. Nanami csak vörös fejjel bólintott.

I want you to know that I'm never leaving
'Cause I'm Mrs. Snow, 'til death we'll be freezing
Yeah, you are my home, my home for all seasons
So come on, let's go

Let's go below zero and hide from the sun
I love you forever where we'll have some fun
Yes, let's hit the North Pole and live happily
Please don't cry no tears now, it's Christmas, baby

My snowman and me
My snowman and me
Baby

A duo végén Nanamin mosolyogva fogta meg szerelme kezét majd édes csókot lehelt ajkára.
-Köszönöm.-furta a lány mellkasába a fejét majd két erős karjával magához ölelte.

-'Basszus az ajándék!'-villan villámcsapáskét eszébe párja apró kis meglepetése. Lehajtotta fejét,hogy megfigyelje ha Nanamin még ébren van-e de bánatára a férfi már rég aludt mint a bunda.

-Na majd reggel.-mosolygott magába majd egy utolsó csókot lehelt párja homlokára.








Bonus:
Reggel [Név] hamarabb felkelt,mint az őt ölelő emberméretű maci. A kis ajándékját Kentou kávezó asztalára tette majd vissza bujt mellé.


Nanamin félálmosan megpillantotta a konyhában lévő kávézó asztalón lévő kis doboszkát. Összeráncólt szemőldökkel vette le a doboz tetejét majd szeme elé tárúlt két rozsaszín csík.

-A rohadt életbe apa leszek!-kiabálta el magát könnyeit törölgetve

Anime Oneshots [Anime boys x Reader]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon