@KataBluewall kérésére❤️
HighSchool AuYuu mindig is nagy menő volt az iskolában. Csapata Shinoa,Kimizuki,Yoichi,Mitsuba voltak a legmenőbbek. Az egész iskola felnézett rájuk. A folyósokon Yuu fangirl-ök olvadoznak vagy esetleg Kimizuki.
Ma sem volt másképp. Az iskola folyósoján Yuu közében míg Mitsuba és Shinoa a fiú két oldalám. Kimizuki meg Yoichi a hátvédők szerepét töltötték be. A lányok akik rendesen beleestek Yuuba gyilkolási kisérletet tervesztek Shinoa vagy Mitsuba ellen mivel szegények azt hittek Yuu valakivel kavar. De a való igazság Shinoa igaz szerelme Mitsuba volt még akor is ha úgy viselgetnek mintha utálnák egymást. Kimizuki meg Yoichi állompárt allkotnak. Yuu meg avval szivassa Kimizukit mennyire tsun-tsundere.
Igaz Yuu boldog volt mivel legjobb barátai boldogot mivel van valaki melletük akik tiszta szívből szeretik egymást. És ha bárki kérdezi igen Yuu-nak is van kiszemeltje. Na vajon ki? Pofon egyszerű.
Igaz az iskolába Yuu csapata volt a legmenőbb meg minden de itt van még más is. Még medig Hyakuya Mikaela és a többi "vámpírok". Yuu fülig szerelmes lett a szőke hajú fiúba. Kék iriszei megbabonázták a fiút. Ahogy mondják az emberek "szerelem első látásra"
~Yuu szemszöge~Miútán a többiek haza mentek én a parkba vettem az írányt. Fekete pulóverek kapisonját a fejemre húztam majd a zsebemból elő kaptam a gyújtóm és a dohányom. Majd a park olyan részére indultam ahol nagy valószínűséggel nem lesz senki. Útközbe rágyujtottak majd a szabad kezemet zsebre tettem. Ahogy haladtam az elhagyatott helyre szemembe víllamt ehy fehér pulóver épp a helyemen ülve. Furcsálva indultam közelebb mivel soha senkit nem kaptam el ezen a helyen ülve.
Ahogy közelettem az idegen felé a kapison alól kikandikolt egy szőke tincs. Ahogy azt meglátva a szívem hevesebben kezdett el dobogni és a kezem remegni,hogy majdnem a cigi kiesett. Nem akartam megfordulni,mert az túl feltünő lenne így vettem a bátorságot majd a pad fele indultam.
A szőke hamar észre vette,hogy közeledek majd a sötétben is észre tudtam venni,hogy elmosolyodott. A szívem turvábban diktálta a tempot majdnem kiessen a helyéről de kontroláltam az indulataim és leültem mellé. Mintha mi sem történt volna beleszívtam a nikotínos cigiba majd kifujtam.
-Nicsak-nicsak, Yuu-chan cigizik.-döltötte fejét a vállamra majd édesen elmosolyodott.
-Ne csináld mintha nem tudnád amugy meg te se vagy egy angyal Mika.-eresztettem el egy halvány mosolyt. Igazából megszoktam Mikaela közelségét ha épp kettesbe vagyunk de még mindig nem értem azért csinálja,mert ő is kedvel vagy csak élvezi ha a pulzusom az egegbe van.-Yuu-chan már megint intenzíven dobog a szíved. Le kéne szokni a döhányról.-nézett fel rám komoly arcal.
-N-em vagyis i-igen de n-nem emiatt.-hibegtem-habogtam össze vissza mire Mika elkacagta magát.-Mi olyan vicces?-néztem rá meglepetten.
-Tudom te baka,hogy nem a nikotín váltja ki belőlled ezt az intenzív szíverést hanem én csak még mindig nem értem miért nem ered elmondani.-huzta cinkos mosolyra ajkait.
-Pff. Nem tudom miket beszélsz Mika.-gyorsan elfordítottam a fejem majd még szívtam egy slukot.
-Yuu-chan vald be odavagy értem.-sutogta a fülembe. A hangjától a hideg végig futkosott a hátamon majd felé fordítottam a fejem és túl közel hajoltam ajakaihoz.
-És ha igen mi lesz?-sutogtam halkan ajkaira majd a kél szemeibe néztem.
-Pont ezt.-majd megszakítva a távolságot ajkaimra hajolt majd végig nyalta alsó ajkam majd beengedtek nyelvét. Dominanciáért küzdöttünk amit Mika nyert meg majd levegő hiány miatt elváltunk nyálcsikot hagyva.-Ezt vehetem annak,hogy te is ugyan azt érzed?-néztem rá kérdőn vörös arcal.
-Jap.-Mika nyakamhoz hajolva ráharapott puha börömre amit egy halk nyögéssel díjaztam majd erőssen szívni kezte. Probáltam nem hangosan felnyögni de nem ment. Mika egy idő után elégedetten elválva nyakamtól rám mosolyodott.
-Mától enyém vagy Yuu-chan.-mosolygott rám.