Overhaul x Reader

1.7K 66 6
                                    

Nem tudom ki hogy van vele de nekem Chisaki a kedvenc karakterem a BNHA-ból. Ebben a oneshot-ban Overhaul nem akarja elvenni senki képességét,Erit se bántja valojában ebbe a kis történetben Eri Aizawa lánya.
Chisaki egy kicsivel kedvesebb de ugyan úgy marad a Yakuza vezetője.

Jó olvasást!

Ez az öt perc egy örökké valóságnak tünt. Mikőzben a fürdőben ülve vártam a teszt eredményét,Kurono nyított be hozzám. Az egész Yakuzából vele egyezek a legjobban olyan mintha a bátyám lenne. Rappa is jó fej ember de ha nem ordítozna minden nap,hogy küzdjek meg vele lehet akkor nem fájna a fejem.

-Úr isten.-emeltem a kezembe a terhességi tesztet.
-Úr isten.-vette ki a kezemből a kis tárgyat Kurono.
-ÚR ISTEN!-kiáltotunk fel mindketten. Nekem lassan a szememből könnyek folytak Kurono pedig azt se tudta,hogy fiú vagy lány.
-Kurono...m-megfogok halni.-sírtam el magam.
-[Név],ne hűlyéskedj nem fogsz meghalni.-ölelt magához és simogatni keszte a hátam.
-Hogy mondjam el Chisakinak? Hogy fog reagálni??!-estem pánikba.
-[Név] figyelj rám,elmondod Overhaulnak és én bisztos leszek benne,hogy örülni fog neki hiszen lassan öt éve együtt vagytok.-nyugtatgatott.
-De mi lesz ha nem akarja? Soha nem jöt gyerek téme közbe.-törtem ki híztérikus sírásba.
-Miért vagy ilyen negatív? Figyelj most megnyugszól lemegyek veszek neked (kedvenc kaja)-t és utána nézünk egy filmet. Úgy is Overhaul csak holnap jön haza. Minden rendben lesz oké?-én csak bologattak majd a tesztet elrakva,hogy véletlenül se találja meg senki leültem a kanapére a legjobb barátomra várva. Overhaul egy megbeszélésen van és a legjobb esetben csak reggelre ér haza. Igaz lassan öt éve alkotunk egy párt de valahogy se nekem és se neki nem volt ideje gyerek témával foglalkozni. Kai egy Yakuza főnök én meg csak egy helyettes de valahogy mostanában nem volt időnk egymásra. Félek a reakciójától. Igaz jó lenne közösen egy gyerek,hogy egy igazi család legyünk igaz ott van Eri aki nagyon sok ideig nálunk élt de mivel Chisaki csak egy közeli ismerőse és Eri nagyapja kómában van ezért Aizawa lett a gyámja.

Lassan tíz perc telt el Kurono távózása után. Főztem magamnak egy teát majd elíndítottam a (random/kedvenc film)-et. A film elejére Kurono is betoppant (kedven kaja)-val/vel. A film vége felé bele aludtam. Kurono pedig
miután elaludtam haza ment.

~Reggel~

Lassan nyítottam ki a szemem és fel eszméltem,hogy nem a kanapén vagyok ahol elaludtam. A szobámból kiszálva lecammogtam a nappaliba ahol Chisaki tv előtt ülve kávézott. Lassan elíndultam felé majd rá vetettem magam. A fejemet az ölébe tettem majd összehúzodva figyeltem a tv-t.

-Jó reggelt [Név]-simogatta az arcom.
-Jó reggelt Chisaki.-öleltem át a lábát. Pár perc mulva a fürdőbe vetettem magam majd a tesztel a kezembe vissza indultam.
Leülve a kanapére Kai felé fordítottak a fejem aki kérdőn nézett rám.

-Kai~ valamit el kell mondanom...-emeltem le a fejem.
-[Név] mi a baj?-jött közelebb hozzám és a kezét rá tette a lábamra én hezitálás nélkül át nyujtottam neki a tesztet.
-Ez mi?
-Te...?
-Igen Kai terhes vagyok.-nésztem rá könnyes szemekkel ő mintha egy szellemet látott volna egyszer rám és egyszer a tesztre nézett.
-Apa leszek?-kérdeszte remegő hangon.
-Apa leszel és én anya.-eresztettem el egy halvány mosolyt.
-[Név] ennél boldogabb már nem is lehetek.-ölelt át szorosan.
-Akor nem haragszol?-kérdesztem félve.
-Ne viccelj velem angyalom,azért kéne haragugyak mert lesz egy közös gyerekünk?-fogta keze közé az arcom.
-De soha nem beszéltünk erről és a napokban pedig alig van időnk egymásra.
-Tudom,de megigérem neked,hogy itt leszek melleted és megpróbálok eg rendes apa lenni.
-Szeretlek Kai.-mosolyogtam rá.
-Én is [Név].-majd az ajkaimra hajolt és lassam szenvedélyesen megcsókolt. A nap többi részét a kanapén összebujva töltöttünk. Kai pedig nem vette le a kezét a hasamról. Folyamatosan simogatta addig ameddig bele nem aludtam.


________________________________

Na ezt is megírtam.
Legalább 3x kesztem újra de itt van remélem tetszik.
Na ki akar egy második részt?

Anime Oneshots [Anime boys x Reader]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon