@NightTheArtist kérésére ❤️
🔞
Már tanítás vége volt,a diákok boldogan és megkönnyebülten hagyták el a termeket lassan az egész épület kiürült egyedül a tanári nem.
-Satoru álj már le!-kiáltott fel az újdonsült tanár aki pár hete érkezett, [Teljes Név] Satoru gyerekkori barátja aki Getoval együtt tünt el a semmibe. Satoru és Shoko értetlenül probálta ki logikázni a két barátjuk miért tünt el oly hirtelen. [Név] családját akkoriban lemészárolták ami miatt a lány egy mély depresszíóba esett és többet senkit nem akart maga mellet tartani mivel azt hitte a közeli ismerőseire illetve barátjaira is ugyan az a sors jár. Pár évvel később megemberelte magát és mint egy tanár beíratkozott a Jujutsu High-ba
-Miért is? Fel se tudod fogni mennyire aggódtam érted! Évekre eltünsz mintha föld nyelt volna el és most felbukkansz mintha minse történt volna!- a kék iriszek alíg éktek kéken, Satoru-t elnyelte a düh,csalodás és aggódalom, nem tétlenkedve a tanári asztalra nyomta a lányt ami miatt fehér inge kigombolodott, a lány szíve hevesen vert nem értve a férfi fellángolását. Az agya azt diktálta muszaj innen eltünnie,nem sűrgősen ki kell innen menekülnie,de lába közt lévő testrésze totál mást mondogatott.Szó nélkül a fehér hajú letépte a lányról a ruhákat mintha egy ragadozó támadt volna rá zsákmányára.
-Satoru...ez egy tanári...-mormolta orra aladt a lány eltakarva mellkasát és többi testrészét.
-Őszintén ez a legnagyobb bajod vagy az,hogy nemsokára rendesen megbaszlak? -egy pimasz mosolyra húzta a száját majd a lány lábait széttárta ,letolva nadrágját szabad utat tört magának.
-Oh istenem...-harapta el a lány a nyelvét megérezve a férfi nem is kis tagját saját magába. Satoru egy örült tempót diktált nem törödve,hogy a lány könnyeivel küszködött se avval,hogy még semmi ovszert se viselt. Hosszú percek óránat tüntek a lánynak aki száját fogva tompítva a nyögéseket másik kezével az asztalt fogdta, nem is kellet sok ,hogy mindketten elérhessék orgazmusukat. Satoru nem törödve semmivel a lànyba végzett el majd elhagyta a termet mint aki ott se lett volna . [Név] remegve takarította le magát majd felöltözve el sántikált a teremtől.
-Kedves fogattatás,le a kalappal Gojou Satoru.________________________________
Sziasztok kedves olvasók!
Nagyon sajnálom a sok kimaradást de egyszerűen annyi kérés érkezett az elmúlt hónapokban,hogy nem tudom melyiknek fogjak neki,ami a legfontosabb a kérések addig maradnak zárva amig azt a 30+ kérést meg nem csinálom.Nagyon sokan vannak akik már lassan egy éve kértek oneshot-ot ,tényleg nagyon sajnálom és probálom behozni.
Őszíntén semmi ötletem nincs egyes oneshot-okhoz ezért is van ,hogy új kéréseket posztolok.Kérlek legyetek türelemmel de ígérem az egész meglesz,kell egy kis idő de megírom őket!
Mindenkit szeretek❤️