@OtakuWinEr222001 kérésére
Gurent taknyos korom óta ismerem. Mindent tudok róla,jobban ismerem mint bárki más és az évek során szerelmes is lettem belé. Habár mind ez hiába ha a szerelmem valaki másba volt belezugva.
De egyetlen egy jó dolog van abban,hogy démon lettem méghozzá az,hogy a legerőssebb.
És ma van az a nap amikor kitört a háború vámpírok és emberek közt.Shinya és Guren épp Crowley-t akarták megtámadni aki épp észre vette őket.
-Guren hívj elő nélkülem nem tudod legyőzni.-jelentettem ki semleges hangnemben.
-Jaj [Név]-chan azért ezt így kicsit nem túlzás?-kacagta el magát Mahiru.
-Mindketten tudjuk Guren már rég halott lenne ha nem lennék ÉN itt neki.-emeltem ki az 'én' szócskát.
-Persze persze.-legyinett.
Persze azt észre vette Mahiru,hogy Shinya és a Guren csapata már rég vissza vonult és épp Crowley veri péppé,az információk miatt. Hogy mégis honnan készülnek a fegyverek vámpírok ellen.
-Akor még egyszer megkérdem,miből készünek a fegyverek?-kérdezte Crowley mosolyogva.
-Nem tudom.Crowley nem törödve Gurennel felvette hátára és elvitte Krul Tepeshez és a többi őshöz.
-Ebből baj lesz.-sóhajtottam.
Ahogy odaértek a többi vámpír ős. Krul megkérte a többi vámpírt,hogy ha lehet Gurent ne öljék meg. Ahogy az egyik ős durvábbnál durvább módszerekkel próbálta kiszedni Gurenből az infórmációkat.
-Ennyire meg akarsz dögölni,ember?-kérdeszte az ős Gurent nyakától felemelve. Guren csak szembeköpéssel díjazta.
-Sz-szemétláda!-majd a vámpír teljes erjéből földhöz vágta. Az ütés hatásáta egy nagy porfelhő keletkezett mire a többi vámpír és Krul is felfigyelt.-Halott vagy! Kinyírlak!-üvöltötte az ős Guren hátát taposva.
-Hé,állj! Mondani akar vala-de nem tudta befejezni a fejér csukjás vámpír mert az ős félbeszakította.
-Kuss!-rívált rá társára.-Most már elég volt,Guren.-simogatta Mahiru Guren arcát mikorben belefektette ölébe.
-Add meg nekem magad.-mosolygott rá a lány.
-Fogd be.-vágott durcás pofát Guren.
-Szegény Guren. Már ahhoz sincs erőd,hogy félrelökj engem.-nyujtott felé egy büszke mosolyt a Hiiragi lány.
Majd lassan Guren ajkaira hajolt.-GUREN NE ENGEDD!-ordítottam rá de már késő volt. 'Gomen [Név]-chan' halladtszott el ez a mondat Guren gondolataiban. Majd egy könycsepp gurult le az arcomon.
-Pusztulj! Puszulj! Pusztulj!-rugott bele a vámpír.
-Ne érj hozzám azzal a mocskos lábaddal. Kinyírlak.-fogta meg a lábad majd földhöz vágva kardjával darabokra vágta. Guren már teljesen démon formában volt. Személyisége és még az aurája is megváltozott. Szeméről nem is beszélve vér vörössen ízzott.
-Add ide,Mahiru.-szólt rá Guren a csajra aki a háta mögött fogta a kardját.-Értem. Szóval te vagy az.-jöt ki a tömegből Krul. Ichinose nem tétovázva neki rontott a vámpírkirálynőnek aki relfex szerűen bele boxolt hasába aki a falba vágodott.
-Öljétek meg!-adta ki a parancsot a fekete csukjás vámpír.
-Ne gyertek!-kiáltott vissza Tepes.
-Szóval te vagy Hiiragi Mahiru hírnöke. Ő hol van?-kérdezte Krul Guren nyakát szorongatva.
-Mahiru halott.-jött egy egyszerű válasz a fiútól.
-Nem ebbe egyeztem bele.-mérgelödött Krul.-Hiiragi Mahiruval kötöttem egy szerződést,még mielőtt összeomlott volna a világ.-magyarázta tovább.
-Ha ő nincs itt,nem csatlakozok.
-Akor ölj meg.-felelte kacér mosolyan Guren.-Így igaz. Nem tudsz. Elárultad már annyira a társaidat,hogy ne fordulhass vissza. Kell neked a Vég Szerfája kíserlet,hogy sikerrel járj ma.-mosolygott Guren.
-Áh igaz is, hol van [Név]? Elfelejtettem egykor még ő is vámpír volt. Mi lett vele őt is megölted mint Mahirut?-ebben a pillanatban Guren kétségbe esett arcot vágott. Szíve a normálisnál is gyorsabban vert.
-[Név] egy hiba miatt halt meg.-válaszolta komoran.
-Tényleg? És ki hibája miatt? Tán Mahiru vagy a Hiiragi család? Vagy esetleg te?-folytogatta jobban Gurent.
-A Hiiragi család. És Krul Tepes a kisérleti terület a reptéren van.-Krul sokkoltan eleresztette Ichinose nyakát majd kiáltott a többi vámpírnak.
-Írány a reptérre! Az emberek a reptéren gyűlnek össze! Minden osztag,nyomás!-kiálltott Tepes majd mindenki repűlő gépre felszálltak és indultak a célponthoz.-Guren.-léptem hozzá lenézően.-Amit az előbb montál az igaz?-Guren földről felkelve elém állt majd kezét arcomhoz tette.
-Igen...A Hiiragi család tervezte ki az egésszet. Ennyi év után se biztak benned,Kureto nem akarta,hogy egy vámpír emberek közt éljen,de viszont túl fontos vagy számomra és nem tudtam elfogadni azt a tényt,hogy meghalj ezért démoná változtattalak. Nem kaptam jobb megoldást arra,hogy velem maradthass.-homlokát neki döntötte a homlokomnak majd másik kezét is arcomhoz tette.
-Nem érdekel senki. Se Mahiru,se Hiiragi család. Csak te. Te vagy a mindenem érted tettem. Csak is miattad.-nézett a szemembe.
-G-Guren...-sutogtam.
-Szeretlek [Teljes Név],tiszta szivemből.-simitotta végig alsó ajkamon az újját.
-Én is téged Guren Ichinose.-majd egy szempillantás aladt megéreztek puha és édes ajkait az enyémen. Egy hosszú mély és vad csókba kesztünk. Majd fogaival alsó ajkamat megharapva ami egy sóhajtással ajándékoztak. Guren kapva az alkalman nyelvét átengette a számban majd vad táncba keztek érzékszerveink. Közben Guren karjaivel közelebb húzot magához mibőzben én kezemet nyakaköre tekertem.
A hosszú szemvedélyes csók után elváltünk.-A többit későbbre tartógatom.-vigyorgott perverzen.-De most vámpírok várnak ránk.-puszilta meg a homlokom.
-Csapjunk a lovak köze.