Dazai x OC

1.3K 40 8
                                    

@LunaNaito-chan kérésére❤️

Nakahara Naito a bor mániákus,Nakahara Chuuya két évvel fiatalabb húga.

Naito elég keserves gyerekkoron ment át. Képessége kitsune vagyis róka eléggé felbolygatta étetét. Ifjabb Nakahara teljes rókává tud átváltozni de füle és farka is lehet.

Tízen három éves volt a lány mikor a maffiához került. De egy évre rá elszabadult a képessége és Mori-san egy cellába zárta évekre. Miútán Naito cellába töltötte napjait csak testvére Chuuya és annak munkatársa Dazai látogatta.

Ahogy teltek az évek Naito kijutott Chuuya segítségével a cellából de szerencsétlenségére Dazai már rég az ellenség oldalán ált. Nem csak Chuuyát de a húgát is szíven ütötte munkatársa hütlensége. Igazság szerint Naito tizennégy évesen szeretett bele a kötszer pazarlóba. És ez igaz szerelem volt Nakahara számára és most se múlt el az érzése.

A magány,az elzártság és Dazai hütlensége miatt Naito elvesztette az emberekben való megbízását. Testvére szöges ellentéte. Míg Chuuya a legnagyobb tsundere addig Naito inkább kerüli az emberek társaságát.

De viszont Naito,mint egy vérbeli róka igen ravasz és pörög az agya. Testvére egyetlen egy tulajdonságat nem szereti,hogy húga idegenekkel durva perverz vicceket süt el vagy csak az egész beszélgetés percerz módba megy.

~present time~

Naito sötét utcákat járta zuhogó esőben. Nem volt kedve haza menni. Semmi kedve nem volt Chuuyával találkozni se nem ma se nem most. Magány. Hiába volt ott neki testvére mindig magányos volt. Csak ezt éreszte. A belseje egy tátongó űr volt ami arra várt,hogy valaki betömje. De ki?

Lassan húsz éve,hogy a lány gyerekkori szerelme egyben legjobb barátja elhagyta. Haragszik rá? Vagy talán mérges? Még ő sem tudta. Minden féle negatív gondolatok bombázgattak agyában. Negatív érzés töltötte el a lelkét. Mindene negatív volt. Chuuya soha nem látta húgát tiszta szívből mosolyogni vagy nevetni. Mindig fake mosolyt víllantott mindenkinek. És ők el is hitték,még maga Naito is elhitette magával. De Chuuya nem dölt be neki ilyen könnyen hisz húga ismeri,mint a rossz pénzt.

Vörös hajú lány elmélkedésében neki ment vagyis csapodott valakinek. A lány igaz csak két centivel volt nagyobb nála de ez a valamki még ennél is magasabb volt. Naito kalapját egy kicsit feljebb emelte,hogy megnézhesse ellenfelét.

-Bocsánat nem figyeltem elégé és-elállt a szava. Halucinál? Vagy a valóság? Nem hitt a szemének. Ahogy a tekintete mogyoróbarna szempárba mélyült,eső áztadta barna tincseiből sápadt arcára csorogtak le a vízcseppek,meglazult kötései helyenkét alvadt vér ékeskedett.
-D-Dazai-kun?!-szólalt fel remegő hangon,mindenre fel volt készülve de erre nem. Igaz várt arra a napra,hogy végre találkozzon vele mert hiányzott neki és magához akarta ölelni. De nem ma.
-N-Naito-chan...-a két fél ugyanolyan sokkos állapodba álltak egymás előtt. Senki nem tudott mondani semmit. Naito szeme lassan nedvesedni kezdett majd sós cseppek potyogtak le az arcáról.
-Miért...miért mentél el?-kérdeszte megtört hangon.

-Hogy jobb ember lehessek.-válaszolta semleges hangon.
-És ahoz az volt az első lépés szó nékül etünsz?! Ott hagyod a maffiát,Chuuyát és engem??! Majd arra jövök ki a kurva cellámból,hogy Osamu Dazai már több éve az ellenség oldalán áll??! Hogy gondoltad ezt el???! Én szerettelek érted??! ÉN KURVÁRA SZERETTELEK TE IDIÓTA ÖNGYÍKOLS MÁNIÁKUS AKI MINDEN PÉNZÉT KÖTSZEREE PAZAROLJA!!!-ennyi volt. Nem birta tovább. Naito lelkét kiüvöltötte. Nem sírt. Már nem,csak remegett az idegtől. Ha Chuuya képességét kapta volna a város járt volna porul rendesen.

Dazai rémülten nészte végig,ahogy a lány mindett kiadott magából. Szerette a lányt de retenetesen utálta magát,hogy ott hagyta. Soha nem tudja megbocsájtani magának.

-Naito-chan...rettenetesen sajnálom. Tényleg nagyon sajnálom,hogy elhagytalak és azota furdal a lelki ismeretem. Naito-chan én is szeretlek és bármit megteszek,hogy megbocsáss nekem,csak kérlek többet ne sír miattam. A mosolygás jobban áll neked.-Dazai megfogta a lány kezét aki a mondat végét. Naito szorosan magához ölelte,amit Dazai viszonzott is.

-Soha többet ne hagy el.-sutogta halkan a lány.
-Megígerem.-puszilt bele a hajába a barna hajú.
-Ha mégis meggondolnád magad én istenemre eskűszöm szét cincálom a farkadat.-sutigtak édes hangon Dazai fülébe aki heveseb bologatott.

Anime Oneshots [Anime boys x Reader]Where stories live. Discover now