Dazai Osamu x Reader (BSD)

1.7K 66 15
                                    

🔞🔞🔞

~Reader szemszöge~

Sötét volt már mikor haza fele vettem az írányt. Ma is egy hosszú nap volt mint a többi. Egy kávézóban dolgozok a főiskola mellet,hogy legyen mivel fizessem azt a kis szobát ahova jelenleg tartok. Szeretek a kávézóban dolgozni,nagyon kedves emberek illetve munkatársaim vannak. Csak a főnökömmel nem igazán jövök ki jól. Tipikus öreg asszony akinek nem tetszik semmi és még egy por szembe is beleköt.

Rövid utat választottam így a sikátoron keresztül ballagtam hazafele. Túl késő volt ahoz,hogy most fél órát elbasszak hazáig. Simán tíz perc aladt haza érek a sikátoron keresztül.

Ahogy befordultam egy alakot mertem felfedezni a sikátor közepén. Mintha épp cigizett volna. Sötét kabátot viselt és a feje tele volt kötésekkel. Gyorsabban szedtem a lábam mivel semmi pénzért nem akartam,hogy leszolítson vagy ilyesmi. Fekete kabátomat nyakamig felhuztam majd kezemet a zsebembe tettem és haladtam tovább.

Lassan elértem az idegenhez aki épp akor füjta ki a cigifüstött. Ahogy rá pillantottam barna szemei egyből bevésödtek az én (sz/sz) szemembe. Alig egy másodperc volt és elkaptam a tekintetem. Szemem sarkából láttam,hogy az illető a csiket ledobja majd cipőjével elmorzsolja a földön.

-Ilyen csodás hölgy mint maga mit keres ilyen sötét helyen~-szólalt meg az idegen mire egy picit megijedtem és hevesen vert a szívem.
-Le rövidítem az utam hazafele. És egy ilyen agyonvert teremtés mint ön?-fordultam felé. A válaszomra aranyosan elkuncogta magát.
-Ara~jogos kérdés ám én is hazafele tartok.-tartotta felém a kezét,félve de elfogadtam.-Dazai. Dazai Osamu.-mutatkozott be. -[Név],[Teljes Név].-ráztunk kezet.

-Mit szólnál ha mondjuk haza kísérlek?-mosolygott aranyosan. Bolintottam majd elidultam hazafele. Olyan érzésem volt mintha már nagyon rég ismerném. De mintha mégse. Hazafele egy szót se váltottunk egymással. Ő dudolgatott én meg zsebre dugott kézzel haladtam előre. Ahogy kiértünk a sikátorból az utcalámpa megvilágított a melletem lévő fiút. Olyan gyönyörű volt az a pillanat. Ősszintén ennél szebb és jóképű fiút még soha nem láttam . Dazai felém fordította a fejét és aranyosan rám mosolygott. Halványan elöntötte a pír az arcom,majd elfordultam.

-Megérkesztem.-mondtam szomorú hangon majd felé fordultam és elmosolyodtam.-Köszönöm.-mondtam vörös fejjel majd Dazaira néztem aki ugyan azt az aranyos mosolyt villantotta. Lassan közeledett felém majd kezét állam alá nyujtotta. Majd felemelte a fejem. Egy picit szétnyitottak ajkaimat majd barna szemeibe néztem egész végig. Lassan közeledni kezdett az ajaim felé amig rá nem tapadt az enyémre. Két tenyerével arcomat fogta majd nyelvét átcsusztatta a számba. Minden zehet-zugot felkutatta a szám területét. Majd összeért az enyémmel. Szívni kezdte a nyelvem amit egy halvány nyögéssel díjaztam. Kezeit derekam köré fonta majd közelebb huzott magához megérezve a dudorodást a nőiességemhez dörzsölve.
-Mi lenne ha a ma estét nállam tötenéd?-váltakm el ajkaitól majd hüvejk újjamat  végig simitottam puha ajkain.
-Tetszik ez az ötlet~-mosolyogva megfordultam majd probáltam kinyitni az ajtót miközben Dazai a nyakamat szívta férfiasságát neki nyomva a seggemhez.
Ahogy kinyítottam az ajtót Dazai felvett az ölébe és befelé cípelt.

Ahogy kinyítottam az ajtót Dazai felvett az ölébe és befelé cípelt

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

(Like this 😽)

Lerugtam magamról a cipőm majd ledoptam a sarokba a kabátom. Majd ujra Dazai ajkaira tapadtam és átnyomtam a nyelvek. Heves csókba kezdünk majd Dazai ledöntött a kanapéra. Lábamra ült majd perverzen elmosolygott és lekapta a poloját. Ingemet kezdte kigombolni majd lehúzta rólam. Durvábban kezdte szívni a nyakam majd mellemmel szórakozott egy darabig. Halkan felnyögtem és éreztem lentebb nedvesebb voltam. Kigomboltam Dazai ővét majd a nadrágját mire ő egy picit fel mordult majd levedte a nadrágját. Majd ugyan ezt tette velem és bugyimmal együtt a másik sarokba dobta.

Derekamtól fogva maga alá huzott majd a lábamat szét tárta és vállára tette őket. Kezemmel letakartam az arcom és elfordítottam a fejem. Jobb kezével ovatosan végig simitott a hasamon majd két újját belém nyomdta. Hangosan felnyögtem majd eltakartam a szám.
-Hallani akarom a hangod ne fojtsd el.-szólalt kedvesen majd elvette a kezemet a számtól. Mozgatni kezdte hosszú újjait sóhajtásaimmal teletöltve a nappalit.

-Ahh~ Ngh~-halkan nyögtem közben Dazai vállát markoltam. Közben a barna hajú kielégítés közben a mellemet és a nyakamat szívta. Miútán rendesen kitágított és legalább kétszer elértek orgazmusom,Dazai kihúzta újjait belőllem.

Utolsó ruhadarabot ledopta majd megláttam méretes tagját.
-Ne...ez hogy fog belém férni?-szóltam nagyra nyított szemekkel.
-Ne aggodj [Név]-chan ,beléd fog.-kacagta el magát majd megcsókolt. Tagját bejáratomhoz nyomta majd egy szempillantás aladt belém hatolt. Egy hatalmas sikoly hagyta el ajkaimat majd egy-két könnycsepp legurult az arcomon. Pár perc után a fájdalmas nyilalás abba maradt majd bolíntottam  Dazainak,hogy mozoghat. Lassan mozgatta a csípőjét majd egyre erősebben és durvábban. Mindketten hevesen nyögtünk és ziháltunk. Több mint fél óra után Dazai belém élvezett éresztem,ahogy a meleg folyadék betölti a testem. Majd nem sokkal később én is elértem a gyönyör kapuit. Hangosan visítva dőltem ki a kanapéra majd Osamu a fejét a hasamon pihentette. Lassan újjaimat barna tincsei közé fúrtam majd játszani kezdtem vele. Miútán a lélegzésem vissza állt felálltam és mesztelenül kerestem egy takarót.

-[Név]-chan~ ha nem veszel fel valamit ebből második kör lesz.

Anime Oneshots [Anime boys x Reader]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon