Aizawa x Reader (18+)

4.1K 93 6
                                    

𝚜𝚣𝚒𝚊𝚜𝚣𝚝𝚘𝚔!
𝙸𝚐𝚎𝚗 𝚖𝚎́𝚐 𝚎̀𝚕𝚎𝚔. 𝙰𝚗𝚗𝚢𝚒𝚝 𝚜𝚣𝚎𝚛𝚎𝚝𝚗𝚎́𝚔 𝚖𝚘𝚗𝚍𝚊𝚗𝚒,𝚑𝚘𝚐𝚢 𝚗𝚊𝚐𝚢𝚘𝚗 𝚛𝚘̈𝚟𝚒𝚍 𝚛𝚎́𝚜𝚣 𝚕𝚎𝚜𝚣 𝚎́𝚜 𝚖𝚒𝚟𝚎 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚗𝚎𝚖 𝚝𝚊𝚛𝚝𝚘𝚣𝚒𝚔 𝚊 𝚔𝚎𝚍𝚟𝚎𝚗𝚌 𝚔𝚊𝚛𝚊𝚔𝚝𝚎𝚛𝚓𝚎𝚒𝚖 𝚔𝚘̈𝚣𝚎̀ 𝚎̀𝚜 𝚖𝚒𝚟𝚎𝚕 𝚗𝚎𝚖 𝚝𝚞𝚍𝚘𝚔 𝚗𝚊𝚐𝚢𝚘𝚗 𝚜𝚎𝚡𝚞𝚊́𝚕𝚒𝚜 𝚝𝚊𝚛𝚝𝚊𝚕𝚖𝚊𝚔𝚊𝚝 𝚒𝚛𝚗𝚒(𝚊𝚖𝚒𝚝 𝚖𝚊́𝚛 𝚎́𝚜𝚣𝚕𝚎𝚕𝚗𝚒 𝚕𝚎𝚑𝚎𝚝𝚎𝚝𝚝 𝚊 𝙻𝚎𝚟𝚒-𝚘𝚜 𝚘𝚗𝚎𝚜𝚑𝚘𝚝-𝚋𝚘́𝚕) 𝚗𝚎𝚖 𝚝𝚞𝚍𝚘𝚖 ,𝚑𝚘𝚐𝚢 𝚖𝚒 𝚏𝚘𝚐 𝚔𝚒𝚜𝚞̈𝚗𝚒.
𝙽𝚊 𝚍𝚎 𝚟𝚊̀𝚐𝚓𝚞𝚗𝚔 𝚋𝚎𝚕𝚎!
@Sztella2002 kérésére
___________________________



Aizawa és te lassan 3 éve alkotok egy párt de mivel ő tanár így nagyon elfoglalt és te pedig egy elít detektív vagy(idk ha van ilyen a bnha-ban). Így elég kevés időtök van egymásra. Aizawa suli után mindig a korházba látogat Eri-chanhoz. Mirio és Midoriya rávedék Aizawat,hogy engedje meg Eri-channak,hogy elmenjen a fesztiválra a két fiatallal. Te mivel nem nagyon vagy oda a fesztíválokért ezért a Tv-ből nézted.

Teltek az órák és azon töprengtél,hogy Aizawa és te miért nem éltek nemi életet? Vagyis már lefeküdtetek de már azis nagyon rég volt. Hiányzott a tapintása ahogy hozzád ér,ahogy megérint,ahogy megcsókol és ahogy a szomszédok kedvére hajnalban a nevét síkitozod.
Lassan annyira belemerültél a perverz gondolataidba,hogy lassan az ujjaid legnemesebb részedheh vándoroltak.
- A-aizawa...-sóhajtottad halkan mikőzben kielégitetted magad. Élezetedbe belemerülve kulcszár hangjára eszméltél fel. Aizawa lassan közelítette meg a nappalít majd észre vette kivörösödő arcod és testállásod majd egyből kapcsolt.

Lassan közelítette meg a kanapét majd egy kacér mosolyra huzta száját. Neki sem kellet több már polo nékül ült feletted és belecsókolt a füledbe.

-Hiányoztam cicám?-durmogta a füledbe.
-Nagyon is.-csókoltad meg.

Aizawa lerántotta rólad a takarót majd óvatosan ruháidtól is megfosztott. Végig csókolta a nyakad foltokad hagyva maga után majd alhasadnál állt meg. Elidőzitett egy keveset majd nőiességedhez érve előszőr a lehelletet majd nyelve hegyét érezted meg. Sóhajok,nyögések hada hagyták el ajkaid majd Aizawa felbátorodba bennéb lökte nyelvét és körkörös mozdulatokat hajtott végre.
Egy kis idő után élvezeted szájába került majd megcsókolt amin keresztül saját elélvezetedet megérezhetted.

A fekete haju férfi nadrágja zsebébe nyulva elővett egy kotont majd fogai segítségével kibontotta és felhuzta tagjára. Lassan bejáratoshoz tolta magát mígnem teljes egészben benned volt. Egy nagyobb nyögés hallatszodótt el majd pár perc múlva a férfi erősebbnél erősebb lökésekkel áldott meg. Nagy élvezetbe karodat nyaka köré fontad evvel a pozban mélyebre tudta magát tolni.

Harmadik kör után leizzadva vándoroltatok a fürdőszobába majd miután letusóltatok elmormoltatok egy 'szeretlek'-et és összebujva elaludtatok.


___________________________

Hát nem lett valami jó de ne utáljatok.

Csók nektek✨❤️

Anime Oneshots [Anime boys x Reader]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant