Keisuke Baji x Reader (Tokyo revengers)

1.7K 64 0
                                    

⚠️Manga spoilers ⚠️

Egy nyári napon Mikey ès csapata a tengerpart felé haladtak az uton mopedjükkel. Mindenki izgadott volt mivel elég kellemes időt fogtak ki ami persze hétvégére esett. Mindenki fejétveszve teljes sebességel haladt a part fele. Kivéve Mikey.
- Mikey ide hallgass, mennyi ideig tervezed vezetni ezt a lassu Mopedet? Te vagy a vezetőnk. Csak cseréld már le! - tette csípőre a kezét Draken aki épp probálta elmagyarázni Mikeynak,hogy ez egyáltalán nem jo,hogy a vezetőjük mindig hátul marad.
- És szerinted az helyén való,hogy itt ocsmárolod az én drága motorom? - mosolygott az alacsony szőke fiú a barátjára.
- Ez az én CB25OT50CC model utca sólymom!-egy buszke mosoly ült ki arcára majd mindenki nevetve megrázta a fejét.
-Nem ember az egy moped...- sóhajtott Draken majd feladta a magyarázkodást.

Mikey és csapata egy ideig még beszélgettek és bevedgéltek amig egy másik banda merült fel a láthatáron.
-Hey! Hey! Hey! Mi a fasz ez itt? -szólalt meg a motoros banda vezetője.
- Tokyo Manji Gang? Soha nem halodtak rola! -nevette el magát egy kopasz fiú aki a főnök melledt ált. A motoros banda pár szóval illetve mondattal megíllete őket. A motoros banda vezetője egy baseball ütővel a kezében haladt a fiatal fiúk felé gunyolodva velük.
-Egy ujjal érj hozza az én utca sólymomhoz és megöllek.-mosolygott Mikey rá a  nála magasabb fiúra.
-Huh? Ah na mindegy de ha mi mégegyszer Yokohama közelében találunk benneteket,felgyűjtsuk a drága motorotokat. - figyelmeztette őket a vezető aki vissza is szált motrára.
-Kölykök mint ti jobb ha otthon ültök és tanúltok! - nevette valószínüleg a főnök kutyája.

Tokyo Manji Gang folytatta utját a tengerpart fele de alig mentek egy keveset Mikey mopedjéből kifogyott az üzemanyag.
- Jaj ne Toman egy komoly szarban van! Ez nem csak az én bajom,el kell döntsük ki szerez nekem üzemanyagot és nem máshogy mint kő-papír-ollóval~! - kuncogott Mikey a többiekre nézve.
-Annyira tudtam!- mondták közösen a többiek. A játék után Baji veszített így rá maradt az a rész,hogy bajlodjon Mikey mopedjével. A feket hajú fiú magában átkoszta szőke barátját addig amig az ezelőtti motoros banda fel nem tünt megint. Baji mivel egyedül volt több mint öt ember ellen egy kissé ideges lett de probált nem bajba keveredni egyedül.
-No lám? Csak nem kifogytunk az üzemanyagból egyes egyedül?
- Nem megmondtuk,hogy felgyűjtsuk a motrodat ha újra itt látunk? - a banda egy nevetésbe kezdett majd rá támadtak az alacsony termetű fiúra. Pár ütést beszerezve Baji talpon maradt így a többi tag még idegesebb lett.
- Idiota kölyök! Nem maradt a földön!- mérgelödött az egyik majd a főnök a baseball ütőjével probálta megütni a mopedet de Baji az ütést kivédte a hátával.
- Most viccelsz velem ugye?!
- Barmok! Érj hozzá Mikey drága motráhozvés halott vagy! - fenyegetőzve válaszolt vissza a fekete hajú. A többi tag újra útni készült de egy hang mindenkit megállított.
-Oi!- egy alacsony szőke hajú lány unott tekínettel haladt a banda felé majd beált Baji elé.
- Cicám veled később elszorakozom~most álj fére utban vagy!- a főnök kanos mosolyal fére probálta lökni a lányt de ő nem bozdult. A két keze zsebre volt téve és jobb lábával halántékon  rukta előtte álló jóval magasabb fiút. A magas fiú eszméletlenül elterült a földön majd a banda többi tagja elmenekült. A lány nem volt magasabb Bajinal sőt lehet még kisebb is volt,de az erje ami abban a pici testben lakozott megrémítette a fekete hajút. Soha nem tudta volna elképzelni,hogy egy ilyen apró termetű lány egy ütéssel földre terítí nála magasabb fiút.
- Egyben vagy ? - fordult felé [Név] majd jobb kezét kivette a zsebéből és törölgetni kezdte a fiú arcát.
- I-Igen...? Te ki vagy? - nézett lepetten a lány szemébe majd [Név] elnevette magát.
- [Név] és gondolom te vagy Baji Keisuke? -a fiú hevesen bolíntott és kezet rázott vele.
- Honnan tudod a nevem?
- Mikey és a bátyám sokat mesél rólad-vont vállat majd mindketten a part fele vették az irányt.

Ahogy a parthoz értek Toman észre vette,hogy Baji és [Név] oda értek. Mikey szokása hivén a lány karjai közé ugrott magához ölelve szorosan.
-[Név]-chin!!! Hiányoztál de még mennyire! Ken-chin nem mond rólad semmit és nem is hoz többet magával!
-Mikey! Hagyd a húgomat békén! - Draken leszedte barátját a nővéréről majd felvette ő az ölébe.
- [Név] te napról napra csak nővekedsz! Ez milyen igazságtalanság...csak tegnap volt amikor velem aludtál- törölte le hamis könnyeit a felborotvált fiú, [Név] unottan elnyomta bátya arcát és probált kiszabadulni karjai közül.
- Szóval neked Draken a bátyád?! -Baji értetlenkedett majd mindenki nevetésbe tört ki.
- Igen ő a húgam és le se tagadhatom!- Draken büszkén elmosolyodott majd letette húgát a homokba.

Mindenki jól érezte magát a tengerparton, Baji kivételesen jól éreszte magát [Név] jelenlétében. Persze a többi tag nem volt hűlye és látta [Név] hirtelen közelségét a fekete hajú fiú felé aki zavartan de elbeszélgetett vele.
-Szerelem első látásra nem Ken-chin? - nézett barátjára Mikey akinek egy boldog mosoly volt az arcán.
- De és Baji képes vigyázni rá.-Toman tagjai tudták ,hogy legkedvesebb személy számukra jó kezekben van. Draken különösen nyugott volt mivel ismerte barátját és tudta Baji életében  [Név] egy fontos ember lesz .

Anime Oneshots [Anime boys x Reader]Kde žijí příběhy. Začni objevovat