Her yere bakılmış , herkes aranmış , polise gidilmiştir. Aradan üç gün geçmesine rağmen hiçbir iz yoktur. Sonunda zamanın geldiği düşünüldüğü için kaçıranlar Karlos'a bir mesaj yollarlar. Mesajda Yaren'le her zaman gittikleri kokareççiye gidip her zaman oturdukları masanın peçeteliğinin altına bakması gerektiği yazıyordur. Karlos kimseye bir şey söylemeden mesajdaki her şeyi yapar. Peçeteliğin altında peçete üzerinde bir not vardır. Notda da bir adres. Karlos adresteki yere gider. Burası arkadaşı Akın'ın evidir. Akın serseri bir tip. Karlos onunla görüşmemeye özen gösteriyor çünkü onu madde bağımlılığına zorlamışlığı oldu. Fakat Yaren'i bulmak için küçük de olsa bir şans varsa arkadaşıyla görüşmek zorundaydı. Eve geldiğinde kapı açıktı. İçeri girdi salonda Akın'ın yerde yattığını gördü. Her yeri kan içindeydi. Elinde de bir not daha vardı : "Uzak arkadaşlarından başladık. Yakınlara gelmemizi seni tanıyan herkesi bu hale getirmemizi istemiyorsan Yaren'den uzak durucaksın. Onu unut." Karlos'un aklına ilk Cevher geldi. Akın'ı hastaneye götür götürmez karakola gidip her şeyi anlattı fakat Cevher yurtdışında bir hastanede yatıyordu ve durumu ağırdı. Yurtdışına gitmek içim bindiği uçak düşmüştü. Bunu öğrendikleri gece Karlos'un telefonuna bir mesaj daha geldi ; " Aaa ama Karlos. Hani anlaşmıştık? Tabi anlaşmak istemezsen sen bilirsin. Bi de hasta adamın günahına girdin. Neyse şunu bil yeter Yaren prensesler gibi yaşatılıyor. Ya onu unutursun ya da ama sen gerisini biliyodun :)))..." Karlos' un durmaya niyeti yoktu. Haa bu arada diğerleri tabi ki Yaren'in peşinde. Onlar da deli gibi arıyolar. Önder Bey Canan Hanım'a haber vermek için defalarca aradı fakat telefon hiçbirinde açılmadı. Belki hattını değiştirmiştir diyerek evine de gitti ama evde de kapıyı açan olmadı. Ama şimdi onu düşünecek durumda değildi biricik kızı orta da yoktu. Ender Hanım Yaren'in bütün arkadaşlarını aramış fakat hiçbirinden bir şey öğrenememişti. Ferdi ve Tilki Yaren'in görüştüğü ne kadar insan varsa hepsine gitmişlerdi. Arabasının tamirini yapan firma , dersine giren bütün öğretmenler , eski sınıf arkadaşları , sık sık gittiği mekanlar , kaldığı oteller bile aranmış durumun ciddiyeti anlatılarak doğruyu söylemeleri istenmişti. Ayaz ve Öykü yardım edebilecek herkese haber vermişlerdi. Derya ve Aylin bir yandan herkesi sakinleştirmeye çalışıyor diğer yandan biricik arkadaşları için içleri yanıyordu. Hiçkimse ne doğru dürüst uyumuş ne de yemek yemişlerdi. Bu sırada kaçıranlar hala Karlos'la kedinin fareyle oynaması gibi oynuyorlardı. Fakat mesajlar farklı numaralardan geliyordu. Sonunda bir açık verdiler. Birbirlerine göndericekleri bi mesajı yanlışlıkla Karlos' a gönderince Yaren'in nerede saklandığı ortaya çıktı. Eğer hemen oraya gitmezse durumu fark edip Yaren'i oradan götüreceklerini bilen Karlos kimseye haber vermeden oraya gitti. Neyse ki zamanında yetişmişti. Evin dışından perdenin açık kaldığı bir camdan içeriyi izlemeye başladı. Ev yerine villa desek daha doğru olur. Çevresinde korumaların durduğu havuzlu bir villa. Şu an ne ev ne çevresi ne de korumalar Karlos'un ilgisini çekmiyordu çünkü o içeride gördükleri karşısında şoka girmişti. Günlerce aradığı biricik Yaren'ini hiç akla gelmeyecek biri kaçırmıştı. Üstelik dediği doğruydu Yaren prensesler gibi yaşatılıyordu. Yine de yüzünün güldüğü söylenemez. Zaten kaçıran kişi Yaren'e zarar vermeyi aklının ucundan bile geçirecek kişi değil. Çünkü o kişi ...................
Sınır : 8 vote