"Oleyyyyyyy" diye çığlıklar koptu mağaza müdürünün odasından. Bütün mağazanın gözü odadaydı. Birkaç dakika sonra odadan üç kız çıktı. Herkesten özür dileyerek, çıkıp gittiler. Bunlar Aylin, Derya ve Öykü'dü.
Öğlen arası olduğundan en sevdikleri kafeye gittiler. Kutlama yapmak için. Bir haftalık deneme sürecini geçmiş, asıl mağazaya gönderilmişler, onun kutlaması yaptıkları. Yarından itibaren asıl mağazada çalışacaklar.
Öğlen arası bitince mağazaya döndüler. Çıkış saatinde durağa kadar yürüyüp ayrı otobüslere bindiler. Aylin Sevtap'ın evinde kaldığı için onlar birlikte gitti. İlk günden geç kalmamak için alarmlarını iki saat öncesine kurdular. Sabah kahvaltılarını yapıp evden çıktı üçü de. Ayrıldıkları durakta buluşup , birlikte gittiler yeni iş yerlerine. İlk başta hoş karşılanmasalar bile kısa zamanda herkesin sevgisini kazandılar. Sıra Ender Eroğlu'yla tanışmaya geldiğinde üçü de çok heyecanlıydı ama sevecen tavırlarıyla onun da sevgisini kazandılar. Onlar tam Ender Hanım'ın yanındayken içeri bir kız girdi. Tatlı ve iyi bir kıza benziyordu. Ender Hanım hemen ayağa kalkıp o kızı öptü, sonra da kızlara dönerek "Bu tatlı kız benim kızım Yaren. Umarım iyi anlaşırsınız. Ortalamalarınız da yakın bakarsınız aynı okula gidersiniz." dedi. Ardından Yaren ve kızlar konuşmaya başladılar ve iyi anlaştılar. Bu duruma Ender Hanım çok sevindi. Kızına böylesine iyi ve başarılı arkadaşlar bulması onun içini rahatlattı.
Sınava son bir hafta kala kızlar iyice kaynaşmıştı. Hepsi Ender Hanım'dan izin alarak bir hafta işe gitmediler. Bi gün Sevtap'da , bi gün Öykülerde, abilerinin evde olmadığı zamanlarda ise Yarenler de sınava çalıştılar.
Bu sırada Ferdi, Tilki, Karlos ve Ayaz da bütün güçleriyle sınava çalışıyorlardı. Yaz geldi mi ordan oraya eğlenceye atlayan bu dört genç, bu yaz var güçleriyle sınava hazırlandılar.
Sınav günü geldi de çattı bile. Bütün var güçleriyle sınava hazırlansalar bile sekiz gencin hepsi de çok endişeliydiler. Sınav günü Yaren kızları, abileriyle tanıştırdı. O sırada yanlarına Ayaz ve Karlos geldi. Kızlar onlarla da tanıştılar. Ardından sınavın başlama saati geldi ve herkes sınava gireceği sınıfa gitti. Sınav çıkışı hepsi evlere dağıldılar.
Sınav sonuçlarının açıklanıcağı gün geldi. Herkes hemen internetin başına oturdu ve çığlığı basdı. Hepsi de Galatasaray Üniversitesi'ni tutturmuşlar. Hemen telefona sarılarak birbirlerine haber verdiler. Ardından da kayıt işlemlerini yaptırmak için toplandılar. Yaren ayrı ayrı gitmemek için abilerine kızları almalarını teklif etti. Kendi arabası bakımda olduğu için abileriyle gidicekti. Karlos'la Ayaz da onlarla geleceği için iki araba gitmeye karar verdiler. Ferdi ve Karlos' un arabalarıyla gidiceklerdi. Yaren hemen Karlos' un yanındaki koltuğa oturdu. Ayaz da arkaya oturmak zorunda kaldı. Ayaz'ın yanına da Öykü oturdu mecburen. Diğer arabada durum farklıydı. Tilki Ferdi'nin yanına oturdu. Aylin'le Derya da arkaya.
Okula gidene kadar sohbet muhabbet gitti iki araba da. Okula gelip kayıt işlemlerini yaptırdıktan sonra , Yaren ve Karlos' un diğerlerine bir sürprizi vardı. Bir şekilde diğerlerinden ayrılarak kayıt işlemlerini yaptırdıkları yere geldiler. Ordaki görevlilere sekizinin de aynı sınıfta olmak istediklerini not düşürdüler.
Arabanın yanına geldiklerinde konuşup akşama bir kutlama düzenlediler. Okula geldikleri gibi iki araba ve aynı şekilde gidiceklerdi mekana. Saati ayarladıktan sonra evlere döndüler.
Buluşma saatleri 19.00. Eve döndüklerinde saat üçtü. Yemeklerini yiyip hazırlanmaya başladılar. Saat 18.30 olduğunda Ferdi Yaren'e seslendi:
F: Hadi biz gidiyoruz sen gelmiyor musun?
Y: Yok abi ben daha hazır değilim. Siz gidin. Ben Karlos'u ararım şimdi,beni onlar alır.
T: Karlos derken? diye sordu Tilki.
Y: İiiiii yani Karlos abi. diye yanıtladı Yaren.
Tilki ve Ferdi, Sevtapları almaya gittiler. Evin önüne geldiklerinde Tilki Aylin'i aradı:
T: Hadi biz geldik. İnin aşağı.
A: Ya biz daha hazır değiliz. Yukarı gelsenize.
T: Bilmem ki. Bi Ferdi'ye sorayım.
A: Tamam bekliyorum.
T: Ferdi kızlar hazır değilmiş. Yukarı çağrıyolar, ne dersin?
F: Bilmem sence. Ayıp olmasın.
T: Ne ayıbı oğlum ya. Zaten onlar çağırdı.
F: Doğru.
T: Tamam Aylin biz geliyoruz.
Kapıyı Derya açtı:
D: Hoşgeldiniz. Geçin, buyrun.
A: Kahvenizi nasıl alırsınız?
F: Hiç zahmet etmeyin. Hazırlanın gidelim.
D: Ne zahmeti , aşkolsun.
T: E o zaman ben orta alıyım.
A: Peki. Ya sen Ferdi.
F: İyi madem bende orta alıyım.
D:Biz hemen yapıyoruz. Siz rahatınıza bakın.
Aradan birkaç dakika geçdikten sonra kızlar kahvelerle salona girdiler. Tilki ve Ferdi kahvelerini içerken kızlar da hazırlandılar. Saat tam 19.00'da evden çıktılar.
iki araba da neredeyse aynı anda girdi mekana. Arabaları park edip. İçeri geçtiler. Gittikleri mekan boğaza karşı şık bir restoranttı.Cam kenarında Önceden rezerv edilmiş bir masaya oturdular. Çok geçmeden masaya bir garson geldi. Yemeklerini sipariş ettiler. İçki ve mezesiz olmaz. Hele bide müzik. Beyler her şeyi dört dörtlük hazırlamışlar. 0 akşam geç saatlere kadar yiyip içip eğlendiler. E haliyle kızlarda sarhoş oldu. Yine aynı şekilde eve geri döndüler. Araba da kızların dördü de sızıp kaldı. Öykülerin evine gelince, Ayaz Öykü'yü eve kadar kucağında taşıdı. Annesi taşıyamıyıcağı için yatağına yatırdı ve annesine endişelenmesin diye durumu anlattı. Ardından Yarenlere gittiler. Tilki ve Ferdi henüz dönmemişti. Ender Hanım ve Önder Bey de dışarıda olduğundan kapıyı hizmetçileri açtı. Karlos da Yaren'i yatağına kadar taşıdı. Sonra eve döndüler. Tilki ve Ferdi de kızları, teslim edicek kimse olmadığı ve uyandıramadıkları için taşımak zorunda kaldılar. Çantalarını arayıp anahtarı buldular. Sonra yataklarına yatırdılar.
T: Ya biraz şurda dinlensek mi, ben çok yoruldum? dedi.
F: Dinlenlim ben de bittim.
Salona geçip oturdular. İçkinin etkisiyle uyuyakalmışlar. Gece çığlık sesiyle uyandılar. Derya su içmeye kalktığında onları görmüş. Karanlıkta kimin olduğunu anlayamayıp hırsız sanıp bağırmaya başlamış. Ferdi hemen yanına koştu sakinleştirmek için. Ama Derya hala seçemediği için onu itti. Ferdi de Derya'yı tuttuğundan, Ferdi yere Derya da onun üstüne düştü. Derya'nın elleri Ferdi'nin kalbine geldi. Sonra yüzüne baktı ve göz göze geldiler. İşte o zaman anladı onların kim olduğunu. Sonra hemen kalkmak istedi utancından fakat Ferdi izin vermedi ve dudaklarına yapıştı Derya'nın.