İçeriden gelen sesin kaynağı belliydi. Hava yağmurlu ve rüzgarlıydı. Yine de kimse cesaret edip bakmaya gidemedi.
Ay : Offf kaldık böyle.
K : Uyuyalım bari.
Y : Öff be oğlum ne uykucusun.
Az : Ama bu durumda yapılacak en iyi şey uyumak.
Ö : Bi dakka ya ben korkarım. Tek kalmıyıcaz dimi ?
D : İçeriye gitmeye cesareti olan var mıdır ki?
F : O yüzden birlikte yatıcaz.
Ay : Yok artık.
T : Ee güzelim naparsın ? Ben korkmam tek başıma içerde yatarım diyosan başka tabii.
Y : Bacım başka çare yok kaldık burda.
Ö : O zaman hadi yatakları yapalım.
Az : Yatak yapmak mı ?
Ö : Yastıkları diyorum canım.
D : Evet evet hadi.
F : Yapmasaydınız.
D : Çok beklersin.
K : Yaren'im bari sen yapma.
Y : Aa Karlitom ayıp oluyor.
Sabaha karşı uyayabilen grup ikinci günlerinden okula geç kalmayı başardılar.
F : Bu kadar insanız hiç mi birimiz uyanamadık ya ?
D : Aynen ben de ona şaşıyorum.
Y : Bugün gitmesek mi ya ?
K : Doğru zaten geç kaldık bi de azar işitmeyelim.
Ö : Yok ya gitmemiz lazım.
Gitsek mi gitmesek mi kavgalarının sonucunda gitmede karar kıldılar. Girdikleri derste matrak bi öğretmen olunca ufak bi takılma dışında azar yemeden kurtuldular.
Kısa sürede herkesle kaynaşmış olsalar da daha çok kendi aralarında takılmayı seven grubumuz çeşitli kulüplerde de yer aldılar.
Derya ve Ferdi tiyaro kulübündeydiler ve ilk oyunları için sürekli çalışmalar yapıyorlardı. Seçmeler de Derya başroldaki kıza seçildi. Erkek için de iki kişi arasında kalındı. Bunlar Ferdi ve Murat. Murat çok yakışıklı ve yetenekli bir öğrenci. Derya'ya da özel bir ilgisi var. Derya ve Murat daha önceden gittikleri bir drama eğitiminden tanışıyorlar fakat sınıfları ayrıldığı için birbirlerini çok iyi tanımıyorlardı. Derya Murat'ın ilgisini o zaman çekmeyi başarmıştı. Şimdi ise aynı kulüpteler ve Murat'ın bu fırsatı kaçırmaya hiç niyeti yok. Ferdi de durumun farkında ve sevgilisiyle oynamak istiyor. Bu nedenle ikisi arasında sürekli tartışma çıkıyor. Derya her ne kadar Ferdi'nin yanında olsa da Murat'ın üstüne bu kadar gelinmesinden rahatsız. Gerçi Murat artık akıllandı Ferdi'nin oyunlarına pek gelmiyor. Aslında bu olaylar sadece bir hafta içinde yaşandı. Pazartesi günü başrolü kimin oynayacağına karar verilecek. Son üç günleri kalan taraflar işlerini şansa bırakmak istemedikleri işin cuma akşamına bir düello düzenlediler. Her iki tarafta 4'er kişilik gruplarını toplayıp sözleştikleri mekanda buluşucaklar. Kızların kesinlikle bundan haberi olamayacak özellikle de Derya'nın. Düello zamanı geldiğinde her iki taraf da kazanma hırsıyla dolu bir şekilde geldiler. İlk oyunu dahil bitiremeyeceklerinden haberleri yoktu henüz. Birbirlerine düşmanken bir an da dost kesileceklerini bilmiyorlardı. Peki bunlar nasıl mı oldu ? Duydukları bir silah sesiyle...
Arkadaşlar uzun zamandır hikayemle ilgilenemedim bundan dolayı hepinizden özür dilerim fakat sizden bir ricam olucak lütfen diğer hikayem Yüreğimin Oyunu'nu da okur musunuz lütfen ?
Sınır : 10 vote