Örtüyü kaldırdılar fakat Ayaz gözlerini kapadı. Biraz sakinleştikten sonra gözlerini açtı ve üzülmekle sevinmek arası bir duygu hissetti. Hemen dışarı çıktı. Yüzünde üzgün bir ifade vardı.
Y : Ne oldu Öykü müymüş ?
Az: Maalesef...
An : Ne maalesefi ya ne diyosun sen ?
T : Aylin sakin
D : Ciddi misin sen ya nasıl olur ?
Az : Maalesef Öykü'yü bulamadık.
K : Ohh be yüreğimize iniyordu.
F : Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim kardeşim.
Az : Peki nerede bu kız ya ?
O sırada Ayaz'ın telefonuna bur mesaj gelir: " Öykü yanımda mışıl mışıl uyuyor. Boşuna kendini yorma. Bizi bulamazsın. Biz çok mutlu olucaz."
A : Ne diyo lan bu? Ne mutlu olması.
Ayaz hemen numarayı aradı. Fakat açılmıyıyınca mesaj attı: "Oğlum kimsin bilmiyorum ama seni bi elime geçirirsem mutluluğu göstericem sana. Ayrıca nasıl emin olucam ki Öykü'mün senin elinde olucağına?"
Ardından tekrar bir mesaj geldi ama bu sefer yazı değil resim vardı. Öykü bir yatakta mışıl mışıl uyuyor ve resmi çeken kişi saçlarını okşuyordur. Ayaz resmi görünce çok sinirlendi fakat bir nokta gözünden kaçmadı. Salak hırsızımız resim gönderirken yanlışlıkla konumda göndermiş.
Ayaz ekibi toplayıp konumadaki yere gitmek için hazırlıklarını yapmaya başladı. O sırada Öykü uyandı ;
Ö : Derin
D : Merhaba güzellik günaydın.
Ö : Sana da günaydın da benim burada ne işim var ?
D : Size geliyordum seni yolda baygın halde buldum annen endişelenmesin diye seni buraya getirdim.
Ö : İyi yapmışsın da sen niye bize geliyordun ?
D : Önemli değil ya sonra konuşuruz.
Ö : Bu sefer merakıma yenik düşmeye hiç niyetim yok. Her şey için teşekkürler. Ben artık kalkıyım bizimkilerim yanına gitmem lazım.
D : Aslında bir şey var.
Der ve televizyondan bir video açdı. Video da Ayaz'ın sevgilileriyle olan resimleri vardır ve bu resimlerin tarihleri değiştirilip öne alınmıştır. Dikkatli bir şekilde videoyu izleyen Öykü ağlamaya başladı. Durumu fırsat bilen Derin önce Öykü'yü omzuna yatırdı ve sakinleşince yaklaşmaya başladı. Ayaz'a çok sinirli olan Öykü buna karşı gelmedi ve öpüşmeye başladılar. O sırada Ayaz'lar içeri girdi. Öykü ve Derin'i o halde göre. Ayaz'ın aklına mesajda yazanlar geldi ve hemen oradan çıkıp gitti. Ayaz'a kızgın olmasına rağmen Öykü çok üzüldü ve ağlamaya başladı. Öykü sakinleşince Derin onu evine bıraktı. Diğerleri de eve gitmek istemedikleri için bi kafeye gittiler.
D : Ne oldu bunlara ya? Öykü'yü öyle görünce...
F : Evet mutsuz son. Ama o mutsuzluğun bile mutlaka bir mutlu yanı vardır.
T : Belki de böyle daha mutlu olucaklar.
A : Sizce Öykü'yü o adamın yanında bırakarak iyi mi ettik ?
Y : Abicim yani tamam Derin'i tanımayız etmeyiz ama Öykü seçimini ondan yana yapmış ne yapalım yani ?
K : Asıl Ayaz ne yaptı ? Ben onu bi arıyım.