Baskın

533 30 4
                                    

Yaren'in arabası tamirden çıktığı için kızlar eve Yaren'in arabasıyla gittiler. Öncesinde ise tek tek evlere uğrayıp eşya aldılar. Tabi Öykü'nün eşyalarını almaya Derya ve Aylin gittiler. Öykü'nün annesine de Öykü işte birkaç gün bizde kalıcak çalışmamız lazım biz de eşyalarını almaya geldik biz şu an boştaydık dediler. Neyse şimdiki zamana gelelim. Kızlar arabadan inip eve gittiler. Salondan sesler geliyordu hemen salona gittiler ve birden gece lambaları yandı. İçeride loş bir hava vardı ardından şarkı eşliğinde sırayla Karlos Ferdi Tilki ve Ayaz çıktı. Salon çok değişmişti. Koltuklar kalkmış yerine iki kişilik puflar gelmişti , mum ışığı etkisi yaratan gece lambası şekilli lambalar gelmişti ve büyük bir perde. Arkasında projeksiyon ve bir masa dolusu abur cubur. Kızlar bu süprize bayıldılar. Erkeklerin söylediği şarkı Bora Duran:Yan Yana şarkısıydı. Şarkıyı söylerken Ferdi ilk adımı atarak Derya'yla dans etmeye başladı. Ardından Tilki. Karlos da dayanamadı ve Yaren'i dansa kaldırdı. Ayaz da büyül bi tereddüt le Öykü'nün yanına gitti ve onlarda dans etmeye başladılar. Şarkı bitiminde Aytil ve Ferder puflara oturdular. Karlos'la Yaren de fırsat bu fırsat dediler ve onlar da birine oturdular. Ayaz ve Öykü de birlikte oturmak zorunda kaldılar. Sonra film başladı. İzledikleri film "Aşk Tesadüfleri Sever" di. Herkes filmi çok beğendi. Film bittikten sonra Derya Ferdi'nin omzunda uyumaya başladı. Ferdi de dayanamadı onu odasına götürdü ve yanına uzandı.

An : Benim çok uykum geldi. Hepinize iyi geceler.

T : Dur bensiz gidemezsin.

Tilki Aylin'i kucağına aldı ve kahkaha atarak odaya girdiler. Evde bir oda daha vardı. Öykü hasta olduğu için onu oraya yatırmak istediler fakat Öykü bunu kabul etmedi ve salondaki pufların daha rahat olduğunu söyledi. Bunun üzerine Yaren ve Karlos odaya geçtiler. (Ayaz ve Öykü Yaren'le Karlos ' un sevgili olduğunu biliyorlar.) Fakat geçmeden önce kapıyı kilitleyip anahtarı yanlarına aldılar bunun üzerine Ayaz gidemedi ve Öykü ile birlikte salonda yattı. Çift kişilik pufları birleştirerek iki kişilik yatak yaptılar. Sabah ilk uyanan Yaren oldu Karlos'un uykusu ağır olduğu için ve abileri şüphelenmesin diye zar zor kalktı ve kahvaltıyı hazırladı. Ardından gidip Karlos'u uyandırdı ve sırayla diğerlerini. Salona gittiklerinde yüksek sesle konuştukları için Öykü ve Ayaz uyandı. Uyandıklarında birbirlerine sarılıyorlardı.

Y-K-D-F-A-T : Basıldınızzzz
Arkadaşlar bu bölüm kısa oldu üzgünüm fakat bunu telafi etmek için bi bölüm daha paylaşmayı düşünüyorum.

O.D.A (Okul-Dostluk-Aşk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin