Tatilin Son Günleri

327 21 2
                                    

Y: Acaba ne yapıyolar?

K : Bence çoktan kanepeciliğe geçmişlerdir.

An : Arasak mı ?

D : Yok daha yeni barıştılar. Rahatsız etmeyelim.

F : Derya yarın seninle bir yere gitmek istiyorum.

D : Nereye ?

F : Babanın yanına. Okulun açılmasına az kaldı ve biz hala yanına birlikte gitmedik.

D : Ferdi ben kendimi toparlamaya çalışıyordum. Ama gitsek iyi olucak.

Ertesi gün Derya ve Ferdi Ali Rıza Kaptan'ın yanına gittiler.

D : Baba , babacım nasılsın ?

A.R.K. : İyim kızım iyim asıl sen nasılsın ?

D : Ben de iyiyim babacım. Uzun zamandır gelemiyorum yanına.

A.R.K. : Az kalsın unutulduğumu düşünücektim :))

D : Aşkolsun baba unutur muyum hiç seni ?

A.R.K. : Kızım tanıştırmayacak mısın bizi ?

D : Aa evet. Babacım bu Ferdi.

F : Merhaba efendim.

A.R.K. : Hoşgeldin oğlum. Derya'cım özel biri mi ?

D : Evet babacım. Erkek arkadaşım.

A.R.K. : Hmm. Çok efendi birine benziyor yanılıyor muyum ?

F : Teşekkür ederim efendim.

A.R.K. : Üzmüyorsun dimi kızımı ?

D : Yok babacım çok iyi bakıyor bana.

F : Kızınızı çok seviyorum. Onun gülüşü , bakışı yaşama sebebim. Onu üzmemek için elimden gelenin en iyisini yaparım.

A.R.K. : Kızım kaçırma bu oğlanı. Hee Ferdi oğlum aramızda kalsın tribi çok fenadır.

D : Baba yaaaa ...

A.R.K. : Derya'm çok özlemişim seni kızım.

D : Ben de seni babacım.

A.R.K. : Eee neler yapıyorsun anlat biraz.

D : Ferdi'nin annesinin yanında işe başladım. Şimdi şirketlerinde çalışıyorum. Kendi evimi kiralığa çıkardım, Ferdilerin evinde kalıyorum.

Aylin ve Öykü'yle arkadaşlığım sürüyor. Bi de Ferdi'nin kardeşi Yaren katıldı aramıza sonra da Ferdi , Tilki , Karlos ve Ayaz. Tilki Yaren'le Ferdi'nin kardeşi , Karlos ve Ayaz da kuzenleri. Tam kuzen sayılmaz aslında ama onlar öyle söylüyor.

A.R.K. : Hayatından memnunsan sorun yok.

D : Ee babacım sen anlat biraz da çok solgun gözüküyorsun.

A.R.K. : Dün akşam pek uyuyamadım. Uyku tutmadı bir türlü ondandır. Seni ve anneni düşünerek geçiriyorum günlerimi.

D : En yakın zamanda çıkarıcam seni burdan. Para biriktirmeye başladım yeniden.

F : Benim niye bundan haberim yok aşkım.

D : Bu seni ilgilendirmeye bir konu o yüzden.

F : Nasıl beni ilgilendirmiyor ya. Senin baban benim babam sayılır. Tabi sizin için bir sıkıntı yoksa.

A.R.K : Hiç olur mu evladım. Bu devirde kızımı güvenle emanet edebileceğim böyle birini bulmuşum hiç sıkıntı yaratır mıyım ? Fakat Derya haklı. Derya sen de kendini çok hırpalama alıştım zaten. Eskisi kadar zor gelmiyor burası. Okulun başlıyacak. Derslerinle ilgilen.

D : Babacım ....

Derya sözünü tamamlayamadan;

Gardiyan : Görüş saati bitti. diye bağırmaya başladı.

A.R.K. : Kendine iyi bak canım kızım.

D : Sen de babacım sen de. dedi ve ağlamaya başladı. Ferdi Derya'yı sandalyeye oturttu.

A : Öğlen oldu hala ses soluk yok.

T : Ben de merak etmeye başladım.

K : Hadi gidiyoruz.

Aylin , Tilki , Yaren ve Karlos Öykü'nün yanına gittiler. Eve geldiklerinde kapı açıktı. O heyecanla direk içeri daldılar. Salona geldiklerinde Öykü kanepede uyuyordu. Başucunda da Ayaz vardı. O da uyuyordu. Diğerleri içeri girince uyandı.

Y : Vayyy. Neler oluyor?

Az : Bir şeyin olduğu falan yok. Gördülerimi bir video iki güzel yemekle unutturamaz bana.

An : O zaman niye hala burdasın ?

Az : Gitmiştim ama...

K : Dayanamayıp geri döndün.

Az : Hayır tekefonumu unutmuşum. Geri döndüğümde salonun ortasında baygın yatıyordu ben de buraya yatırdım. Sonra da sızmışım.

T : Gerçekten süper bir hikaya. Abi biz siz barışım diye o kadar şey taşıdık ya

O sırada Öykü uyandı.

Ö : Ayaz. Ayaz gitmemişsin.

Az : Neler olduğunu anlatırsınız. dedi ve montunu alıp evden çıktı.

Ö : Hayır bu sefer seni bırakmıyıcam.

Öykü de Ayaz'ın peşinden koştu ve kapının önünde yakaladı.

Ö : Hop hiçbir yere gidemezsin.

Az : Çekil önümden.

Ö : Ben senin nişanlınım. Bana böyle davranamazsın.

Az : Başka isteğin pardon emrin var mı ?

Ö : Evet , beni dinleyeceksin. Mete beni zorla öptü.

Az : Sen de zorla karşılık verdin.

Ö : Hayır ben karşılık filan vermedim. Ayrıca Mete hikayesi benim için yıllar önce kapandı. Ben seni seviyorum ve seni kaybetmek istemiyorum.

Az : Gek benimle.

Ö : Nereye?

Az : Gel dedim.

Öykü ve Ayaz arabaya binip gittiler.

K : Yaren hadi biz de gidiyoruz.

Y : Nereye gidiyoruz be?

K : Süpriz

Y : Süpriz mi ? O zaman hadi çok merak ettim.

An : Kaldık başbaşa.

T : Bugün Pazar. Şirkete gitmeme gerek yok. Yani serbestiz. Hadi gel. Biz de keyfimize bakalım.
Arkadaşlar sınır koymak zorla volt almak istemiyorum ama beğeninin düşmesi beni tereddütte bırakıyor.
O yüzden
Sınır: 5 vote

O.D.A (Okul-Dostluk-Aşk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin