Tmavé hnedé oči do ktorých sa budem pozerať 2 týždne.
„Podobne" povedala Selena. Mala úžasný hlas. Sadol som si ku nej a počúval ako sa s mamou rozpráva.
„Selena je tiež podnikateľka. A vlastní jeden veľký pozemok. Potrebovala by na ňom niečo vybudovať" zvolala mama.
„To som rád. Ak by si potrebovala pomoc mohli by sme to spraviť spolu" navrhol som Selene.
„Áno to môžeme. Aspoň uvidíme kto je lepší" pozrela sa na mňa a ja som natiahol ruku pre paprikové chipsy ktoré boli na stole.„Dáte si kávu?" mama vstala a otvárala skriňku v ktorej bola káva.
„Áno" naraz som prijal so Selenou. Mama vybrala nádobu s kávou, 3 poháre a cukor. Zatiaľ čo ona pripravovala kávu ja som navrhol Selene.
„Mohli by sme ten projekt robiť už dnes"
„Možno zajtra dnes nevládzem" odmietla. Ale bol som rád že zajtra si na mňa spravila čas. Vlatne si spravila čas na ten projekt.„Nech sa páči" položila mama na stôl 3 poháre s kávou a cukorničkou. Ako prvá si do kávy dala cukor Selena.
„A Selena kde vlastne bývaš?" vyzvedal som.
„No ja som bývala tu ale ponúkli mi prácu vo Philadelphii a odišla som. Práve tam hľadáme zamestnancov. Neprišiel by si?" ponúkla mi prácu. A medzitým popíjala kávu. Ale neopustil by som mamu.
„Nešiel. Mamu by som tu nenechal. Ale ďakujem za ponuku" odmietol som. Bol som smutný pretože odišiel by som aj so Selenou ale mamu tu nechať nechcem. Ani by ma nepustila. Bojí sa že niekde stretnem moju biologickú mamu.Mama stála pri kuchynskej linke a varila cícerovú polievku so zemiakmi a pórom.
„Dúfam že ju máš rada. Justin ju zbožňuje. A špagety o tých ani nehovorím“ otočila sa mama.
„Tú polievku som ešte nejedla. Ale špagety zbožňujem tiež“ Selena si oblizla pery a z tašky si vybSelena si oblizla pery a z tašky si vybrala notebook.„Ukážem vám fotky“ zapla ho a otvorila súbor s fotkami. Posunul som sa bližšie ku nej aby som videl na fotky.
„Tuto pracujem. Z týmto si to pretáčaj“ ukázala na tlačítko s ktorým som prepol na nasledujúcu fotku.
„Krásne“ teraz som trošku pouvažoval nad Seleninou ponukou.„A na ako dlho tam vlastne chodíš?“ dodal som. A podal som jej notebook keď som už fotky dopozeral.
„Ja tam vlastne bývam ale ostatné zo Seattle. Teda odtiaľto tam chodia len na 3-4 mesiace. Ale plat je dobrý“ usmiala sa.
„Fíha. Možno tú tvoju ponuku aj príjmem“ usmial som sa tiež a čakal som ako zareaguje mama.
„To v žiadnom prípade“ zakričala.
„A prečo?“ čudovala sa Selena. Vedela že už mám viac ako 18 takže by som si mal robiť všetko už ako chcem.
„Je to dlhé. A nechcem sa o tom baviť. Nikam Justin nepôjde. Bude tu so mnou“ odmietla mama skôr ako som sa rozhodol. Nevadilo mi to až tak veľmi. Ale chcel by som si konečne užívať život. Celý život som len doma alebo v bare. Spoznal by som nových ľudí a tak.
„Fajn“ Selena nevyzvedala.„Dobrú chuť“ položila mama na stôl moje najobľúbenejšie jedlo. Špagety a cícerovú polievku so zemiakmi a pórom. Ako prvá si nabrala Selena potom ja a nakoniec mama.
„Chutí?“ hneď ako si do úst dala prvú lužičku polievky som sa ju spýtal.
„Je dobrá“ odpovedala.Keď sme dojedli aj špagety mama odišla na nákupy. Ja som umyl riad a Selena bola na svojom notebooku.
„Máš facebook?“ utrel som si ruky a sadol si ku nej.
„Áno. A čo ty?“
„Jasné. Nahoď si Justin Bieber. A tam budem“ vyhľadala si ma a klikla na moju profilovku. Nič pre mňa neni trápnejšie ako keď si dievča pozerá so mnou moje profilovky. V tom ma vyrušilo zvonenie telefónu.Bolo to neznáme číslo a ja som hovor prijal.
„Prosím?“ ozval som sa.
„Tu Endie. Pamätáš si ma?“ predstavila sa. Rozmýšľal som kto to môže byť.
„Blondýna, bar, tanec nič si nepamätáš?“ dodala a ja som bol ticho.
„Odkiaľ máš moje číslo?“ spomenul som si a rýchlo som vybehol z kuchyne aby ma Selena nepočula.
„Enric a Thom mi dali“ usmiala sa aby som počul. Zrušil som hovor a zavolal som Enricovi.„Enric?“
„Áno?“ ozval sa.
„Prečo si dal blondýne z baru moje telefónne číslo?“ rozčuloval som sa.
„Ja som dal Justinovej kamoške jeho telefónne číslo? Vieš tej z baru“ počul som ako sa potichu pýta Thoma.
„Nepamätáme si“ povedal Enric.
„Prepáč. Musím končiť ahoj“ zrušil hovor.Vrátil som sa naspäť do kuchyne za Selenou. Zastal som si ku stene a oprel sa.
„Mám taký nápad. Aby sme sa tie 2 týždne nenudili mohli by sme každý deň niekde ísť“ navrhol som a dúfal že to príjme.
„Jasné že by sme mohli. Ale zajtra ten projekt. Mohli by sme tam vlastne dať vybudovať aj nejaký ten hotel“
„Tiež som nad hotelom rozmýšľal. Jasné je to tvoj pozemok. Ja ti len pomôžem“ usmial som sa a v tom prišla mama.„Som doma. Dáte si zmrzlinu?“ vbehla mama do kuchyne a vybrala čokoládovú a vanilkovú zmrzlinu.
„Jasné“ prijal som aj za Selenu.
VEČER (20:30)
„Ja som už unavená pôjdem spať" pozdravila sa Selena a vstala od stola.
„Ale vlastne kde si mám ľahnúť?" usmiala sa.
„Poď ukážem ti" usmial som sa tiež a vyšiel s ňou na poschodie.„Budeš spať v mojej izbe" ukázal som jej izbu a ja som si svoje veci zobral do obývačky.
„A čo ty?" spýtala sa.
„Ja budem v obývačke" povedal som a zatvoril za sebou dvere.„Mami pôjdem si ešte pozrieť film a pôjdem si oddýchnuť tiež" nakukol som do kuchyne a čakal na maminu reakciu.
„Dobre tak ahoj"Lahol som si na gauč a pozeral na mojom notebooku film. Zapol som si horror SIROTA. Nie som ten typ čo sa bojí. Bývam v Seattle (Washington). V časti kde sa každý pozná.
0:40
Otvoril som si oči a videl som že nesvietilo slnko. Čo znamenalo že je noc.„Justin?" počul som Selenin hlas. Bola v kuchyni.
„Som hladná" vstal som z gauča a išiel som jej dať jesť. Zapálil som svetlo.
„Čo chceš?"
„Jednoducho mi daj jeden chlieb" poprosila. Vybral som chlieb na tanier a obaja sme si po jednom zobrali.„Ako dlho si už vlastne vo Philadelphii?" šepkal som jej aby som nezobudil mamu.
„Hneď ako som dokončila školu som dostala email že súrne potrebujú zamestnanca. Tak som to prijala. Mamu a otca som stratila. Mali autonehodu. A frajera tiež nie. Mám len tvoju maminu a ako kamoša už aj teba!“ prežúvala chlieb.
„To ma mrzí“ ospravedlnil som sa a zobral zo stola prázdny tanier.
„Tak choď už spať aby si zajtra vládala pracovať“ vstal som od stola a vošiel do obývačky.
„Dobrú“ pozdravila sa a odišla.„Budeš bývať so mnou. Som tvoja biologická mama“
ĎAKUJEM ZA KAŽDÝ VOTE/COMMENT/FOLLOW ^^ ĎALŠIA ČASŤ: 10.8.2015 :* (otázka nebude)
YOU ARE READING
REVENGE [SK]- Justin Bieber&Selena Gomez
FanfictionMal 9 mesiacov keď ho rodičia opustili. Mrzol, plakal a hladoval 2 týždne v najhoršej štvrti Washingtonu. Zachránila ho dobrá duša ktorej dodnes ďakuje, verí a miluje ju. Je to jeho milujúca (náhradná) mama. V škole sa mu vysmievali pretože nemá bio...