5.Chapter-Naša prvá pusa?

493 20 0
                                    

Mother's P.O.V               
Vyšla som z kuchyne cez chodbu a prešla som ku dveriam. Pomaly som ich otvárala a zazrela som tvár ktorú som už v tomto meste videla.

„Dobrý! Predávam oblečenie" úsmevom mi pred oči strčila pár nohavíc a medzi nimi sa túlali aj nejaké tie tričká. Bolo mi čudné že niekto takto neskoro predáva oblečenie.
„Ďakujem. Nemám záujem" úsmev som opätovala a zatvorila dvere.

Tinie's P.O.V

„Tak už choď" postrčila do mňa Mina a posielala ma do toho domu. Do domu kde by mal bývať jej syn. Som v podstate Minina slúžka ak by som to tak mohla nazvať.
„Dobre" vystupovala som z auta.
„Tinie zabudla si si handry" Mina ich na mňa hodila. Sú to moje staré handry a tie už vlastne nepotrebujem. Mina chce vlastne zistiť či je Justinova mama bohatá.

Pozrela som sa na červené auto v ktorom som ešte pred pár sekundami sedela. Minu veľmi rada nemám. Ale inde prácu nemám. Práve sa mi vyhrážala že ak sem do tohoto domu nepôjdem ponúkať tieto handry vyhodí ma a zabezpečí aby som žiadnu ďalšiu prácu nedostala.

Bola som už pred dverami a zazvonila som. Ani nie za minútu sa dvere pomaličky otvárali.
„Dobrý! Predávam oblečenie" strčila som jej pred oči moje staré handry. Počula som smiech pravdepodobne Justina a jednej dievčiny. Premýšľala a potom povedala.
„Ďakujem. Nemám záujem"  úsmev mi opätovala a zatvorila dvere.
A je to jasné. Nemajú peniaze. Prechádzala som kammeným chodníkom a otvárala dvere na aute.
„Sú chudobní. Ale počula som tam smiech dievčiny" zhŕkla som a sadla na sedačku v aute.
„Vedela som to! Odkiaľ by môj syn mal peniaze? A ešte ku tomu so jeho mamou? Dievčina?" smiala sa ako vždy keď zistí že mala pravdu. Čudovala sa.

 Mina naštartovala auto a odišli sme domov.

Justin's P.O.V
„Kto to bol?"
„Len predávali nejaké handry" odpovedala som na Justinovu otázku.

RÁNO

„Sel! Vstávaj. Dneska máme plno plánov" vtrhol som do jej izby bez zaklopania. Mama ešte spala a ja som niekoho zobudiť musel.
„Ježiš Justin! Si v poriadku?" vyskočila z postele. A zakrývala sa aby som ju nevidel.
„Dneska ideme na zmrzku, kúpalisko a večer do reštaurácie. A všetko platím ja! Máš hodinu na to aby si sa pripravila" pozrel som sa na ňu a zavrel za sebou dvere. Zbehol som po schodoch na chodbu. Obul som si čierne nike tenisky a už ma ani nebolo.

Vyšiel som z domu a slnko na mňa zasvietilo. Toľko detí čo sa hrali futbal mi pripomínali moje smutné detstvo. Ja som sa futbal hrať nemohol s ostatnými nikto ma nemal rád pretože som nemal mamu ani otca. Ale stále som si hovoril načo mi bude do života človek ktorý ma nemiluje?... Vošiel som do ulice kde bol bar.

Vybral som si 138€ a prepočítal som si ich.

„Ahoj Stell. Tu máš prachy" pozdravil som ju a na pult som jej dal 138€. Bolo tam ešte málo ľudí len nedávno otvárala bar.
„Ahoj. Oh... Takže ty si ich doniesol" počítala peniaze.
„No ponáhľam sa tak ahoj" vybehol som z baru a rýchlo som bežal domov.

V tom mi do cesty vbehol jeden malý chalan mal približne 5-6 rokov.

Selena's P.O.V
Sedela som pred veľkým Justinovim zrkadlom. Bolo v rohu a tak tam slnko veľmi nesvietilo preto tam mal aj malú lampu ktorú som si zapla. Na tvár som si nanášala krém. Bol dosť hnedý aby mi skryl vyrážky. Znervózňovali ma dlhé hnedé vlasy ktoré mi padali pred oči. Neustále som si ich dávala za ucho ale padali mi aj tak. Urobila som si rýchlo drdol a dúfala som že nevkročí Justin. Keby ma uvidel s drdolom asi by odpadol. Pýtate sa prečo... Veľmi sa hanbím mať vlasy zchytené v gumičke. Vyzerám otrasne. Som zvyknutá že mi poletujú kade tade.

„Už môžeme vyraziť“ schádzala som dole po schodoch.

Justin's P.O.V
„Už môžeme vyraziť“ Sel schádzala dole po schodoch a ja som si prezrel jej outfit. Wáu povedal som si sám pre seba a vzal si peňaženku.
„Si krásna“ približoval som sa ku dveriam a ona sa usmiala. Úplne ignorovala. Obula si balerínky.
„Už ideme“ zakričal som mame. A so Sel sme vyrazili.

„To pôjdeme pešo?“ provokovala ma celú cestu. Tiež som ju ignoroval až kým sme došli ku zmrzlinárne.

„Akú máš rada?“
„Čokoládovú“ ukázala na jej obľúbenú.
„Dobrý prosím si jednu čokoládovú a jednu citrónovú“ objednal som zmrzlinu a Selena už sedela na jedno z najlepších miest. To miesto miluje každý. Nesvieti im do ksichtu slnko a navyše je to na rohu.

Predavačka naberala zmrzlinu a vkladala ju do držiaka.
„Páči sa“ podala zmrzliny a išiel som si s nimi sadnúť na miesto kde sedela Selena.
„Ďakujem“ zobrala si jej čokoládovú zmrzlinu a hneď ju oblízla.
Za zmrzlinu sa tu platí keď už odchádzame.

„Dúfam že si si vzala plavky. Musím ťa hodiť do vody“ dojedával som posledný hryz z kornútku.
„Doniesla. Ale do vody ma nikto hádzať nebude“ zkrýkla a vedel som že ju moja poznámka rozčúlila. Viac som sa ani pýtať nešiel ešte by neprišla na kúpalisko.

„Ďakujeme“ išiel som ku pokladne a dal predavačke za zmrzlinu peniaze.

NA KÚPALISKU
Ležali sme so Sel vedľa seba na lehátkach. Opaľovali sme sa prestávalo ma to však baviť.

Pomaly som vstal nabrať si do ruky vodu z bazénu.
„Teraz dostaneš“ oblial som ju vodou a ona zakričala. Ani sa len nestihla zpamätať a už ma naháňala po celom kúpalisku. Je toto možné?
„Nerob Selena prestaň!“ zakričal som keď už naťahovala ruku že ma strčí do bazéna. Smial som sa keď mi doplo že ten kto je tu silnejší som ja. Nakoniec som ju do toho bazéna strčil ja a hneď po tom som za ňou skočil.

Vyťahoval som ju z vody a ona ma akoby chcela potopiť do tej chlórovej vody ale nijako sa jej to nedarilo. Chytil som jej vlasy ktoré jej trčali pred očami. Boli už vlhké a dosť aj smrdeli od chlóru ale rovnaké boli aj moje.

„Som už dosť hladná nešli by sme do tej reštiky?“
„Jasné! Ako povieš madam“ zasrandoval som trochu a vyliezli sme z bazénu. Pozbierali sme z lehátka utéraky, krém a lehátko sme poskladali.

Cez trávnik sme vošli do miestnosti kde sme si kšudne mohli usušiť vlasy a osprchovať. Ja som sa sprchovať nešiel len Selena. Čakal som na ňu dosť dlho no ja som si zatiaľ sušil vlasy.

„Môžeme ísť“ vyšla zo sprchy a pozeral som aká je krásna. Ja ju ľúbim ale či ona mňa tak to neviem.

Selena's P.O.V
Vtedy keď sme už vchádzali do reštaurácie ElTropho Justin vošiel ako prvý. A urobil správne na neznáme miesto vôjde prvý muž. Hneď po ňom som vošla aj ja a sadli sme si hneď ku dveriam.

Čakali sme kým príde čašníčka no zatiaľ sme si prezerali knižku kde bolo MENU.

„Dobrý deň čo ste si vybrali?“ a došla. Dlhá hnedovlasá čašníčka na ktorú sa Justin tak pozeral stála nad našim stolom.
„Ja si dám vyprážané mäso s hranolkami“ povedal Justin.
„A ja si dám ryžu s mäsom a ešte poprosím 2-krát džús“ objednali sme si.
Justin mi chytil ruku a ja som sa mu pozrela do jeho krásnych očí.

ĎALŠIA ČASŤ JE NA SVETE ^^ZA KAŽDÝ  COMMENT/VOTE/FOLLOW ĎAKUJEM ^^ ĎALŠIA ČASŤ- 16.3.2015  ♥

REVENGE [SK]- Justin Bieber&Selena GomezWhere stories live. Discover now