Endie Sue's P.O.V
Poslala som mu správu a dúfala že mi uverí. Keď on je tak sladký a ja peniaze potrebujem. Pousmiala som sa nad myšlienkou že budem bohatá. Aj keď on peniaze nemá ale bude mať ja to vlastne zariadim.
Justin's P.O.V
Do pekla! Hodil som mobil o moju posteľ a Selena sa na mňa čudne pozrela.
„Deje sa niečo?"
„Nie! Nič sa nedeje!" nervózne som odpovedal a vstal z postele. Nemal som náladu sa rozprávať. Nepamätám si ale že by sa medzi nami niečo stalo. A nie ešte aby bola tehotná. Neodpisoval som jej vôbec pretože som bol nahnevaný. Ak je tehotná to dieťa nebude moje! Nič som s ňou nemal v žiadnom prípade. Alebo si ho dá zobrať. Mne je to jedno dieťa mať nechcem. Nie s ňou! Bol som veľmi rozčúlený. Rozmýšľal som či do tej Philadelphii so Selenou pôjdem alebo nie.
„Justin?" zakričala na mňa Selena keď som si práve opláchol tvár a díval sa do zrkadla.
„Áno?" zakričal som už kludnejším tónom.
„O hodinu musíme vyraziť! Ideš so mnou?" pozrela sa do kúpelne.
„Áno... Vlastne..." pozrel som sa na zem a zasmútil.
„Sa rozhodni nemáš veľa času" prišla bližšie a objala ma. Vedel som že ona je tá žena s ktorou by som mal mať dieťa a mať krásny život.
„Idem" dal som jej pusu na čelo a vošiel do izby. Išla za mnou.
Pobalil som si všetky veci a zišiel dole za mamou.
„Mami... Ja chcel som ti povedať že odchádzam so Selenou do Philadephie pretože s ňou chcem stráviť zvyšok života. Nie že by..." prerušila ma.
„Čo?" zakričala a zhodila handru na stôl.
„Mami mám už dosť na to aby som išiel do sveta. Nemôžem celý život sedieť doma" usmial som sa a kľakol si pred ňu.
„Jasné. Dobre. Ale si dávaj na seba pozor. Sľúb mi že ak sa čokoľvek stane ty mi zavoláš." objala ma.
„Dobre jasné!" vstal som a a chystal sa jej povedať ďalšiu vec.
„A mami odchádzame už dnes. A už by sme aj mali ísť.“ zahľadel som sa hlboko do jej očí aby mi to nejako odpustila.
„V pohode. Ja to chápem.“ vôbec nebola nahnevaná ale na jej hlase bolo poznať že je smutná.
„Tak my ideme! A mami ak by sa hocičo stalo len zavolaj.“ pobozkal som ju na líca a počkal na Selenu.
„Ahoj. Pekný deň a neboj sa Justina ti donesiem naspäť“ Selena tiež mamu pobozkala na líca a usmiala sa.
„Tak ahojte. A spravte mi fotky a volajte“ zakývala mama a zatvorili sme dvere.
„Tak a teraz sme len dvaja.“ objal som Selenu po chrbáte a pobozkal jej líco.
„Prestaň.“ usmiala sa.
Cesta je dlhá a došli sme tam len o 40 hodín. Oddychovali sme dosť a ako šoféri sme sa striedali. Áno vodičšký preukaz mám aj ja len auto nemám. Zatiaľ som ho nepotreboval nikde necestujem a tak by sa len prášilo v garáži. Keď sme došli išli sme do firemského domu. Mali tam viac postelí a tam som spal ja. Selena spala na svojom pôvodnom mieste. Spali sme dosť dlho a vstali sme neskoro. Teda aspoň ja. Bolo mi trápne sa tam pomedzi jej kolegov motať bez Seleny pretože ona bola už v robote a zjavne mi vybavovala to miesto.
„Justin?“ pozrela sa na mňa Elizabeth. Sedel som na posteli a pozeral do notebooku.
„Prosím?“ pozrel som sa na ňu.
Ahooj ^^ Prinášam novú nudnú a krátku časť :( ^^Prepáčte :(( Do komentu píšte či má ešte zmysel pokračovať či vás to vôbec ešte baví :// ♥ Za každý VOTE/COMMENT/FOLLOW ďakujem :3
YOU ARE READING
REVENGE [SK]- Justin Bieber&Selena Gomez
FanfictionMal 9 mesiacov keď ho rodičia opustili. Mrzol, plakal a hladoval 2 týždne v najhoršej štvrti Washingtonu. Zachránila ho dobrá duša ktorej dodnes ďakuje, verí a miluje ju. Je to jeho milujúca (náhradná) mama. V škole sa mu vysmievali pretože nemá bio...