Mal som pocit že predo mnou je vchod do pekla. Začal som sa červenať, stresoval som a zatiaľ čo sa Selena pokúšala vôjsť dnu ja som to odmietal. A prečo vlastne stresujem? Nemám prečo.
,,Tam nepôjdem. V žiadnom prípade!" kričal som. Pozeral som sa na poschodový dom.
Selena vôbec nič nehovorila. Čakala kým výjde tá osoba. No o pár sekúnd za bránami tým domom stála ona... Endie Sue. Tá hlupaňa ktorá odo mňa má dieťa. Ale neverím jej.
,,Čo tu hľadáš-te?" pozrela sa na mňa no potom zazrela aj Selenu. Odkiaľ má Selena jej adresu? Položil som si otázku no netrvalo dlho kým som si našiel odpoveď. Jasné ona mi ju potom písala do SMSiek a musela si to zrejme zapamätať. Ale prečo sme tu? Nič nedávalo zmysel...
,,Čau." pozdravila sa Selena a Endie sa približovala. Napchávala sa popcornom rad za radom.
,,Čo chcete?" lenivo hovorila. Opierala sa o bránu a v jednej ruke držala popcorn. Bola tak hnusná... Reagovala hnusne proste FUJ. Nechápem ako som ju chcel do postele... A teraz sa mi hnusí. No jasné štetka ktorá sa vyspí s hocikým. Komu by sa nehnusila?
,,Si tehotná?" spýtal som sa. Nechcel som byť tak zlý. Naviazal som na ňu očný kontakt. No po mojej otázke sa Selena na mňa pozrela tak vražedným pohľadom. Endie chvíľu mlčala a stále bola odo mňa 2 metre. Priblížil som sa ku bráne a zadíval som sa jej do očí.
Potom si grgla a odvetila: ,,Tu máš to posraté dieťa."
Pousmiala sa nad jej poznámkou a s popcornom v ruke sa otočila smerom ku dverom. Schody ktorý viedli ku dverom boli tak dlhé že Selena stihla niečo povedať skôr ako vošla dnu.
,,Stoj." po Seleninom upozornení sa Endie otočila a pozrela sa na Selenu tak hlúpym, namysleným... pohľadom.
,,Dĺžiš Justinovi peniaze. Klamala si mu." pristupovala Selena bližšie ku bráne a ja som sa pozeral na Endie. Čakal som ako zareaguje pretože určite má peniaze keďže je štetka...
,,Toto naozaj nemá zmysel." zašepkal som Selene ktorá chce od Endie peniaze.
,,Dám mu ak si to so mnou rozdá na jednu noc." povedala a jej kútiky sa pozdvihli. Možno tak trochu cítila že to nepríjmem. V deň keď sme sa stretli cítila že som nejaký sukničkár no teraz určite cíti že som srab.
,,Štetka!" vrieskal som a Selena mi chytila ústa. Pozrela sa do mojich očí a stále sme stáli pred bránou.
,,Kľud. Ešte ťa niekto bude počuť." nemohol som uveriť ako môže niekto byť takýto. Veď toto...fuj. Nemohol som na Endie myslieť. Selena je oproti nej taká zlatá, krásna žena a ona? Vôbec mi nevadilo že by ma niekto mohol počuť nech len počuje aký mám na ňu názor. Chytil som Selene ruku ktorá ešte stále bola na mojich ústach. Dal som ju dole a po tom som ju schmatol.
,,Čo budeme robiť?" pohli sme sa a Selena ma viedla rovno. Tá cesta viedla úplne do mesta.
,,Pôjdeme do banky." kľudným hlasom odpovedala. Pritisla mi ruku a cítil som ako sa jej potí. Keď sa na ňu pozriem vidím ako keby sa vôbec nebála. Verí že nám požičajú. Ale jej ruky dávali jasne najavo že sa bojí rovnako ako ja.
S mojou mamou boli veľké kamarátky. Teda myslím že aj sú.
,,Máme 1 hodinu zachrániť mamu inak mi ťa zoberú... Zabijú vás." strachoval som.
V BANKE
,, Pomôžte nám." sedeli sme na stoličkách a za kancelárskym stolom bola šéfka.
,,Zapamätajte si že v tejto banke vítame len objednaných ľudí." prehlásila asi jej poslednú vetu a potom zaklepla jedným okom na SBS. Chceli nás vyviesť.
,,Pôjdeme aj sami." nahnevaným hlasom som povedal. A teraz sme skončili nemáme na výber. Stratil som všetko.
-------------------------------------
14.časť je tu ^^ Už toľko veľa :OO Bože ♥ Chcela by som vám povedať že dnes ešte možno pridám jednu časť ale len možno :3 Ak to stihnem :3 A ešte jedna vec ♥ Chcela by som vám oznámiť že tento príbeh hneď bude končiť a bude tu druhá story s Justinom ^^
PS- kamoška píše story tu je jej profil: @Niciell663 (tiež s Justinom)
ESTÁS LEYENDO
REVENGE [SK]- Justin Bieber&Selena Gomez
FanficMal 9 mesiacov keď ho rodičia opustili. Mrzol, plakal a hladoval 2 týždne v najhoršej štvrti Washingtonu. Zachránila ho dobrá duša ktorej dodnes ďakuje, verí a miluje ju. Je to jeho milujúca (náhradná) mama. V škole sa mu vysmievali pretože nemá bio...