10.Chapter- Rozchod x Vysvetlenie ?

290 7 0
                                    

„Prosím?" zahryzla do rožka natrený s maslom a naďalej sedela vedľa mňa.
„Išla by si so mnou do Bulharska? Spol..." nenechala ma dohovoriť a ja som sa napriek tomu otočil smerom ku nej a čakal som na jej reakciu.
„Čože? To fakt? Jasné!" tanier zložila vedľa nás a objímala ma.
„Som rád. Ale bolo by to už zajtra." vedel som že je to veľmi rýchlo ale nemohol som už vydržať.
„Jasné." vyskočil z postele a vykukla spoza dverí.

„Ideme do Bulharska." vykričala a vošla naspäť do izby. Začala si baliť veci pretože šatník mali v Elizabethinej izbe. Vybrala si z neho kufor a nejaké handry. Ja som si veci pobaliť ani nemusel pretože som tu mal všetko čo som si doniesol z domu čo znamená že som bol tak lenivý a ešte som si veci nevybalil.

„Selena? A vlastne ako sa volá Elizabethin frajer? Ja som úplne zabudol." dojedal som rožok. Pozeral som sa na Selenu ako si balí veci hneď ako som dohovoril sa však otočila na mňa.
„Dan." usmiala sa a v balení pokračovala ďalej.

Ja som si radšej vybral notebook a otvoril som ho. Klikol som na ikonku google a naskočila mi stránka na ktorej som naposledy bol. Bol to ten hotel. Áno ten ja som už len potvrdil rýchlu objednávku a oni mi o pár minút napísali SMS-ku.

Dobrý večer, Justin!
Sme radi že sa u nás už zajtra ubytujete. Zaplatíte nám v hotovosti zajtra. Dúfam/-e že sa Vám náš hotel bude páčiť. VESELÉ LETO!

Prečítal som si SMS-ku a bol som dosť rád. No ani som nečakal a zavolal som mamu.

„Ahoj mami. Zajtra už so Selenou vyrážame do Bulharska mal by pre nás prísť autobus. Príde hneď a bude tu asi tak o 15:00. Som veľmi rád že tam so Selenou môžem ísť a je rada aj ona. Ale dobrá správa že o 2 týždne hneď po dovolenke sa vrátime ku tebe. Takže tam budeme asi týždeň a ja budem musieť ísť pracovať." dokončil som a mama ma počúvala. Neskákala mi do rečí ona je už raz taká no. Je slušná.
„Ahoj. Som rada že sa budete mať dúfam dobre. A spravte si tie selfíčka aby som sa zasmiala. A hlavne ma veľa volaj."  počúval som ju medzitým ako som sa pozeral na Selenu. Skočila si ešte do kúpelne pre jej vecičky takže som v izbe zostal sám. Svetlo zapálené vonku tma.
„Jasné. Budeme ťa volať." usmial som sa.

„Jus..." vošla do izby Selena a chcela mi niečo povedať. Ukázal som jej však prstom aby počkala pretože som ešte stále volal s mamou.
„Ja teraz musím končiť pretože niekto ku nám prišiel." usmiala sa a zložila.

„Selena? Prosím čo si chcela?" nespúšťal som ju z očí. No potom som zobral taniere a vstal z postele. Vyniesol som ich do kuchyne tíško. Každý už spal. Boli vyčerpaný. Až na Dana a Elizabeth pretože oni čakali kým im uvoľníme ich izbu.

„Len že o koľkej tam pôjdeme?" dobalila si veci a kufor si zapla aby sa z neho nič už nestratilo.
„O 15:00 pre nás príde autobus. Osobný autobus." vošiel som do izby a objal som ju za chrbtom. Oprel som sa o posteľ a ona si na mňa sadla.
„Hej fajn." vstala a sadla si na mňa tak aby mi videla do očí.

Zazvonil mi mobil. Bol to James. Ja som hovor prijal. Bol som zvedavý čo odo mňa chce keď ešte nedávno mi nechcel ani len pomôcť.

„Ahoj Justin. Aspoň ma nechaj dohovoriť lebo viem čo hneď asi spravíš. Áno zrušíš hovor. Ponúkam ti prácu. Ak neprídeš dostanem padáka." smutne mi povedal do telefónu. !
„Ó Jamesko mi ponúka prácu. Pred mesiacom si mi ani len pomôcť nechcel. Nie toto sa mi nepozdáva. Mám ti chrániť riť?" odvetil som. Selena zatiaľ vyšla z izby pretože toto fakt nemusela počuť.
„Prestaň. Si moja jediná šanca. Zostanem bez práce. Môj šéf mi spraví peklo zo života ak neprídeš." začal som ho z časti aj ľutovať. Nechcel som aby zostal bez práce ale Selenu som tu nechať nechcel.
„Nejdem!" vykríkol som a zrušil som hovor nechcel som sa rozrušovať kvôli idiotovi ktorý ma chce len vtedy keď chce pomôcť.

RÁNO
So Selenou sme sa snažili byť ticho aby sme nikoho nevzbudili. Dan už bol v práci spolu s Elizabeth. Tisícku som už mal pri sebe a už som sa nevedel dočkať kedy pre nás príde autobus. Balili sme si už posledné veci a vyložili sme si ich na chodbu.

„Dobrý deň. Potrebujeme sa s vami súrne porozprávať." viedol som rozhovor s políciou.
„Prosím? Čo sa stalo?" bol som vyľakaný čo sa komu stalo.
„James EcTie spáchal samovraždu. Posledný telefonát mal s vami." ozvali sa znovu a ja som začal mať strach.
„Áno. Ponúkal mi prácu. Ešte pred mesiacom som tam chcel ísť a neprijal to teraz mi ju sám ponúkal. Vraj ak to nepríjmem vyhodí ho šéf. Neprijal som to pretože ma chcel len vtedy ak som mu na niečo bol dobrý. Takže toto by ste si mali vybaviť so šéfom a naozaj nie so mnou." odmietol som naďalej hovoriť cez telefón.
„Budeme vás ešte kontaktovať." nervózne povedali čo pre má nebolo nič dobré ale čo som mal robiť? Hlavne aby sa to nedozvedela Selena.

„Láska?" prvý krát mi takto asi povedala.
„Áno?" čudným pohľadom som sa začal na ňu pozerať.
„S kým si volal?" usmiala sa stojaca vo dveriach. Rozčesávala si dlhé tmavé vlasy.
„N-no... S E-enricom." zakoktal som so strachom v hlase. Pozrel som sa na posteľ. Sedel som už ale na mojej posteli v mojej izbe. A nie na Elizabethinej.
„Teraz pravdu." neuverila mi a ja som jej to nemohol prezradiť.
„Nič sa nedeje!" trošku som hlasnejšie zkríkol pretože som mal nervy. Vyšiel som z izby a išiel som do kúpelne.

Zastal som si nad zrkadlo a oprel som sa na umývadlo. Pozeral som sa na nňseba ako na nejakéh vraha môjho „kamaráta". Spustil som studenú vodu strčil som si pod ňu ruky a opláchol som si tvár. Chvíľu som tam stála  hľadel som do zrkadla. Potom som sa pobral do izby a tam som zastal. Selena hľadela do môjho telefónu  a ja som to nenechal a bežal som si telefón vziať.

„Čo to do pekla robiš?" mal som nervy. Kričal som a slzy mi stekali po tvári. Padali na zem rad za radom.
„Ja ti to vysvetlím. Ale aj ty mi máš čo vysvetlovať." zakričala na mňa a telefón otočila na má na obrazovke boli správy s Endie Sue. Nechcel som jej to hovoriť pretože celé to je asi nedorozumenie ja neviem.


Ahooj ^^ Nováá časť :3 Dúfam že sa páči!! A teraz povinne každý kto si ju prečíta šupnite koment :3 ^^ Potreebujem názor :) Nikiis

REVENGE [SK]- Justin Bieber&Selena GomezOù les histoires vivent. Découvrez maintenant