„Haló je tam niekto?" ozval som sa a myslel som si že si zo mňa niekto robí prdel. No bohužiaľ už nikto nereagoval.
Chvíľu som sa pozeral na jedno miesto ale potom som zvolal: „ideme domov!" Selena sa len pozrela a ja som dúfal že ma pochopí.
„Odložím ti túto krásnu dovolenku... Ale teraz sa musím vrátiť do Seatle za mamou. Práve mi niekto volal že ak im nedám prachy tak moja mama asi skončí. Nechcem prísť o druhú mamu." kričal som pretože som bol nervózny a zároveň smutný. Je toto možné?„Čo?" vstala z postele a vybehla na chodbu. Začala si vybalovať naspäť všetky veci. A hádzala si ich do kufra.
Stále som bol myšlienkami úplne inde. Veci som si už vybaľoval ale nešlo to. Celý svet sa mi rúcal.
„Prečo práve mne? Selena prečo?" začali mi na zem kvapkať slzy. Nevydržal som to musel som plakať. Selena si veci dobalila teda ak sa to tak dá nazvať skôr pohádzala si ich a ja som robil to isté ale trošku pomalším tempom.
„Pobaľ si veci ja zatiaľ vybavím neskoršie ubytovanie." odišla ani som sa nenazdal. Rozmýšľal som nad všetkým a keď som si pomyslel ako ma mama vychovávala, prijala ma ku sebe, starala sa o mňa a to najlepšie? Milovala ma namiesto mojej bilogickej mami. Keby nebolo mojej náhradnej mami už by som tu nebol. Nebol by som tu zo Selenou ani s kamarátmi proste by som zhnil v tej hnusnej ulici.
Dobalil som si veci a pokúšal som sa zavolať na to číslo. Ale zbytočne. Niklto sa neozýval.
„Môžeme ísť? A zaplatila som lietadlo." vošla do izby zakričala a schmatla kufor. Ja som si utrel slzy zobral som si kufor a rýchlo sme bežali dole. Tam nás už čakal taxík ktorý nás odvezie na letisko.
SEATLE, WASHINGTON
8:30
Vošli sme do domu a hľadali sme nejaké stopy ktoré tu únosca mohol nechať.
„Mám!" zakričala Selena a čítala.
„Neskús volať políciu. Sledujeme ťa ak budeš mať peniaze dones ich na ulicu kde ťa nechala tvoja biologická mama (do zajtra) polož ich na miesto kde si bol 2 týždne a choď preč." čítala odkaz ktorý bol vylepený na chladničke.„Že odísť?" po rozmyšľaní som si chytil ústa a chcel som rýchlo zohnať peniaze? Ale ako keď som ich dal na dovolenku? Bože.
„A ak ich nedonesieš schytá to nie len tvoja mama ale aj tvoja milovaná." dočítala Selena a bol som v šoku ešte viac. Ešte viac som rozmýšľal.
„Selena musíš odísť!" zakričal som a chcel som ju nechať v bezpečí.
„Ja tie prachy nemám." dodal som.
„Nikam nejdem. Zaplatíme to spolu. Niekde ich naškrabeme." pozrela sa na má a stále tomu dávala nádej. Ja teda nie.
„Choď! Nechcem ťa stratiť." pomyslením na to aby som stratil aj ju aj mamu sa mi spustilo stádo sĺz.Sedeli sme na stoličkách a stále som rozmýšľal ako tie peniaze mám nabrať.
„Veď... Do zajtra Selena! Do zajtra. Máme už len jeden deň." nervóznym hlasom som znovu začal tému mama.
„Už kľud.“ kľudným hlasom ma neustále upokojovala ale ja som si nedal povedať.
„Stratím ju.“ pozrel som na stôl. V tomto dome bolo tak ticho bez mami. Prečo mi ju do pekla museli vziať? Prečo?Po chvíľke ticha sa Selena ozvala: „Nie! Nestratíš.“ Ja som už ale tajne dúfal že má nejaký plán.
„Ach...“ povzdychol som si.Pobral som sa do špajze a doniesol som alkohol.
„Dáš si?“ vyberal som poháre ku alkoholu a spýtal som sa aj Seleny.
„Trošku.“ povedala a tým pádom som vyberal pohár aj jej.Položil som na stôl poháre a nalial som do každého do dna pohára alkoholu Sierra Silver Tequila.
„Na to aby som teba a mamu nestratil.“ trošku som sa pousmial a štrngol si so Selenou.15:00
Bol som opitý a robil som už hlúposti. Selena na tom bola ešte dosť dobre. Ale ja som to nevydržal musel som to spraviť.Približoval som sa ku nej a pobozkal som ju pomaly som ústami začal pohybovať a pri tom som sa posunul bližšie ku nej pretože sme stále sedeli na stoličkách a cez stôl sa bozkávať veľmi nedalo. Priblížil som sa ku nej a chytil som ju za ruky. Obaja sme pomaly vstávali a ja som ju chytil do rúk. Vyniesol som ju do mojej izby a položil som ju. Potom som ju pritlačil ku stene blízko okna a stále som mal moje ústa pritisknuté na jej.
Selena robila to čo ja a potom si ruku vsunula pod moje tričko. Zišla až ku koncu môjho trička a vtedy sa môj dych začal zrýchlovať. Nemohol som ovládať moje myšlienky pri pohlade na ňu.
Vyhrnula moje tričko tak že sme sa od seba na chvíľu odpojili. Pomohol som jej s ním a potom som ju nežne začal bozkávať. Jemne som ju kusol do spodnej pery. Vypadalo to že sa jej to páčilo pretože potichu vzdychala.
„Teraz je rad na tebe.” pošeptal som jej do ucha a trošku doň kusol.
Objala ma okolo krku a zas spojila naše pery. Neviem preečo ale posúval som sa smerom delo. Zišiel som na jej krk a jemne ho bozkával. Moje ruky blúdili už pod jej tričkom. Hladkal som ju po jej dokonalom bruchu a niekoľkokrát som prešiel aj ku jej podprsenke. Začala dýchať o niečo rýchlejšie.
Vyhrnul som jej tričko a pretiahol som jej ho cez hlavu. Pohľadom som zostal u jej prsiach ktoré vynikali v jej ružovej podprsenke. Pozrel som sa Selene do tváre. Kukla sa na má a začervenala sa.„Nehanbi sa.” hladkal som ju po chrbte a ona sa usmiala.
Znova som k nej pristúpil a vzal som ju do náručia. Zamieril som s ňou ku posteli. Pomaly som ju položil a lahol som si na ňu. Ale… Tak že som sa opieral o ruky.
Moje pery zamierili ku pupku. Selena začala dýchať rýchlejšie a rýchlejšie. Jej vzdychy boli hlasnejšie. Rozopol som jej kraťase a stiahol ich dole. Ležala predo mnou len v spodnom prádle. Znovu sa začervenala a ja som povedal: „Neboj.”
,,Myslím, že je to nefér." ozvala sa a zadíval som sa na ňu nechápavo. Neodpovedal som pretože hneď ako dopovedala sa jej na tvári vyčaril úsmev a vysunula sa spodo mňa. Teraz to bola ona ktorá na mne ležala.
„Teraz ja.” vzdychla a začala mi vyzliekať nohavice. Rozopol som jej podprsenku a ona mi stiahla boxerky. Zvliekla si aj spodné prádlo ktore jej už len zostávalo a v posteli sme ležali úplne nahí.
Chvíľu sme sa ešte mazlili ale potom som to nevydržal a stalo sa to.
-----
Tramtadadáá ^^ Prinášam vám novú časť :3 Ďakujem za každý vote/comment/read :3 (Časť erotickej scény mi pomohla napísať Božda_M) :3 A mimochodom táto časť bola tá najhlavnejšia ♥Poďakovanie:
Takže v prvom rade vám chcem poďakovať za 1K read :O Som veľmi rada že ste mne a mojmu príbehu dali šancu :3 Bez vás by som to ani asi nepísala pretože ste najlepší z najlepsích ♥ Čitatelia :3 Komenty ma potešia a sú stále povzbudivé ^^ A keď ste mojej story dali toľko veľa ľudí šancu... Tak vám niečo prezradím ^^ ♥
Chystám jednu novú story ale tú pridám len ak dopíšem REVENGE a Our Best Holidays :33 ♥ Už mám napísaných pár častí :33 A REVENGE bude mať asi 20.častí :3 Možno 25 ale viac asi nie ♥ Tak ďakujem vám ^^Ste úžasníí!! :*
DU LIEST GERADE
REVENGE [SK]- Justin Bieber&Selena Gomez
FanfictionMal 9 mesiacov keď ho rodičia opustili. Mrzol, plakal a hladoval 2 týždne v najhoršej štvrti Washingtonu. Zachránila ho dobrá duša ktorej dodnes ďakuje, verí a miluje ju. Je to jeho milujúca (náhradná) mama. V škole sa mu vysmievali pretože nemá bio...