6.Chapter- Odchádza? Alebo zostane kvôli tomu že bude otec?

426 18 0
                                    

JUSTIN'S P.O.V
Naklonil som sa ku nej a pobozkal som ju keď som cítil že to chce tiež začal som ústami pohybovať. Do toho som sa pousmial a odtiahol sa aby som mohol nabrať nádych znovu som sa priblížil no v tom zazvonil jej mobil. Odtiahla sa a ja som si sadol na pôvodné miesto.

,,Áno? " počul som ako Selena prehovorila do mobilu. Nechcel som akože počúvať tak som si odskočil na toaletu. Prišiel som ku pultu kde som si od čašníčky vypýtal kľúče od toalety.

,,Ďakujem." položila mi kľúčik na pult a ja som poďakoval. Potiahol som ho a cez kraj pulta som si ho vsunul do ruky. Otvoril som si dvere a vošiel som. Aby ste vedeli neboli to žiadne extra toalety. Bola tam jedna a to všetko. V podstate to bola len jedna miestnosť.

,,Dik. " znovu som poďakoval a čašníčke podal kľúčik na pult.

Už na dialku som videl ako Selena čaká a je večeru.

,,Prepáč že meškám ja som len nech..." nemohol som dohovoriť pretože začala hovoriť ona.
,,To je úplne v pohode" vložila si do úst kúsok mäsa. Začal som jesť aj ja.

,,Čo sa vlastne stalo? Kto to bol? " spýtal som sa.
,,To je jedno. Nič vážne." usmiala sa. Ona už svoje dávno dojedla mala na stole už len prázdny tanier a džús. Ja som pomaličky dojedal tiež.
,,Nemusíme sa o tom baviť." usmial som sa a prázdny tanier som spred seba odsunul.
,,Ale chcem sa o tom baviť. Predsa je to aj tvoja vec. " zhŕkla. Zjavne si to rozmyslela.
,,Zajtra už odchádzam. Ideš so mnou?" dodala a usmiala sa na mňa.
,,No... Možno. Ja vôbec neviem či to tak bude správne. " odpil som z džúsu. Smutne som sa pozrel na prázdny tanier.
,,Tak si to prosím rozmysli. " dopila džús a vstala. Vstal som aj ja a potom sme spolu odišli.

Boli sme hneď pri dveriach.
,,A chceš vôbec aby som tam išiel?" dúfal som že ma neodignoruje.
,,Jasné" buchla ma do ruky s úsmevom. Boli sme už pred domom a otváral som bránu.

,,A kde by sme bývali? " pustil som ju cez bránu a pokračovali sme po chodníku.
,,Noo. Tá firma má taký dom. V ktorom bývame. "
,,Bývate? " posledné dve písmená som zvýraznil.
,,Áno bývame. A platíme len 30€ mesačne. A navyše jesť chodíme na kuchyňu. A všetko nám strhnú z platu. Aj tak mám dosť. " usmiala sa a vstúpila dnu.

,,Ahojte deti" vybehla Justinova mama.
,,Ahoj." pozdravili sme sa. Vyzuli sme si tenisky zložili bundy a vošli do kuchyne.
,,Ako bolo? " mama nám už nalievala minerálku.
,,Fajn. Ale o chvíľu ideme hore. " usmial som sa. Selena o tom nevedela a pozrela sa na mňa. Chytil som jej koleno a stlačil aby mlčala.

,,Tak čo si chcel? " ľahla si Selena na posteľ a počúvala.
,,Chcel som byť s tebou. Si dobrá kamoška. " sadol som si oproti nej a povedal.
,,Oh.. Kamoška" natiahla ruku pre notebook a zapla ho.

,,A aké postele tam máte? Myslím tým manželské alebo nie? " už vedela prečo sa pýtam.
,,Jasné že máme... " nepustil som ju ďalej a tak pre seba som povedal super.
,,Ale na nej spí Elizabeth s Danom" usmiala sa no mne úsmev zmizol. Ona ku mne asi nič necíti je pravda že ju ani veľmi nepoznám ale kto by neveril na lásku na prvý pohľad? Ach ľudia ani neviem aké bude s ňou žiť tak dlhú dobu. Možno je veľmi otravná a preto nikoho nemá. Pretože je krásna.

,,Justin si v pohode? " buchla mi znovu do ruky.
,,Hej.Prečo?" pozrel som sa do jej notebooku. Bola na facebooku a písala si s Elizabeth Greeks že by to bola tá Elizabeth?
,,Pretože mi neodpovedáš. A nečum mi do správ" úsmevom sa otočila tak aby som jej nevidel do správ. Je krásna. Keby som bol s ňou tak už tu len tak nesedíme. Ale nič nemôžem robiť som slušný. Usmial som sa nad mojimi myšlienkami.

,,Bieber! Si nejako chorý? " Selena vyvolala smiech.
,,Premýšľam" pritúlil som sa ku nej a znovu som pozeral čo na notebooku robí. No netrvalo to dlho notebook zatvorila a začala si baliť veci. Ráno totiž odchádza dosť skoro ak si už veci balí teraz.

V oddychovaní na mojej posteli a to ako som sa kukal na Selenu no presne v tom ma vyrušilo zvonenie mobilu. Prišla mi SMS-ka.Natiahol som ruku pre mobil na nočný stolík a pozrel som kto to bol. Áno nevedel som čítal som len:
Ahoj Justin. Som tehotná. Budeš ocko. -tvoja blondýna z baru. (jednoducho ma volaj Sue) Prečítal som a zostal som šokovaný.


Táák ďalšia časť je tu ^^ Ospravedlňujem sa za chyby :(( Možno ich tam bude viac :ˇ) Ale tak sorry <33 Názor? :* Za kazdy VOTE/COMMENT/FOLLOW ďakujem  ♥

REVENGE [SK]- Justin Bieber&Selena GomezDonde viven las historias. Descúbrelo ahora