„A výhercom sa stáva... Justin Bieber." usmiali sa a Selena za mnou začala vrieskať. Vpravo odo mňa bola Elizabeth. Ona objala len Selenu a usmiala sa na mňa pretože si myslela čo s peniazmi chcem spraviť. Áno chcem zobrať Selenu do Bulharska.
„Ježiš. Ty si vyhral." skákala Selena aj po minúte. Toto nemohla byť náhoda. O chvíľu mi zazvonil mobil zjavne to bol niekto z tej súťaži.
„Dobrý. Tak vyhrali ste u nás tisíc eur. Mohli by sme vedieť kde bývate? Aby sme vám poslali peniaze?" hovoril tam ten pán ktorý aj v televízii.
„Jasné. Philadelphia... Bruce Springsteen." ozval som sa po chvíľke rozmýšľania. Pošuškala mi Selena.
„Dobre. Zajtra máte peniaze v tej ulici ešte vás zavolajú a dáte im vedieť kde sa presne nachádzate." úsmev pána vo mne znovu vyvolal radosť a predstavy ako strávim zvyšok leta so Selenou v Bulharsku.„No tak čo?" prepla si Elizabeth kanál na jej obľúbený a viložila si nohy na stôl. No dlho tak nezostala pretože prišiel jej frajer. Aspoň dúfam že ešte nie muž.
„Ahoj láska." pobozkala Elizabeth frajera. Úplne mi vypadlo z hlavy jeho meno. Do čerta.
„Ahojte." usmial sa. Za ním vošli aj ostatní a pozdravili sa tiež.„Čo nové?“ ozval sa čiernovlasý chalan ktorý si ihneď sadol ku stolu a zapol si počítač. Bolo mi čudné že sa neosprchuje a tak.
„Justin vyhral tisícku.“ vykríkla za mňa Elizabeth stojaca pri frajerovi. Chalan sediaci za počítačom už úplne ignoroval a sústredil sa len na hranie.„Justin som tak rada.“ usmiala sa Selena a ľahla si na mňa. Boli sme v izbe Elizabeth. Áno v tej izbe kde majú manželskú posteľ.
„Aj ja.“ vtisol som jej pusu na čelo a ona sa začala približovať. Trochu som sa odtiahol pretože som cítil ako keby sa niečo dialo. Nič so Selenou ale bojím sa o mamu. Jasné prečo jej nezavolám? Ja som idiot.
„Čo sa deje?“ ľahla si vedľa mňa a o chvíľu si hlavu položila na moju nahú hruď.
„Mám len zlý pocit. Ako keby sa s mamou niečo dialo.“ posmútil som a z vrecka na nohaviciach som si vytiahol mobil. Naťukal som si číslo mojej mami a priložil mobil ku uchu.„Prosím?“ zazívala mama do telefónu. Asi som ju prebudil ale aspoň mám istotu že je všetko v poriadku. Selena už mlčala keď vedela že volám s mamou.
„Len som ťa zavolal či je všetko v poriadku.” usmial som sa s pocitom že sa už nemusím obávať a hladkal som Selenine padajúce vlasy na moju hruď.
„Jasné. Všetko po starom len mi chýbaš. Rýchlo sa vráť! A tam aké je počasie? Čo nové? Prijali ťa do práce?” dávala mi toľko otázok že som na tú prvú úplne zabudol.
„Jasné prijali ma. Zajtra by som už mal ísť. Všetko je to v poriadku aj slnko pekne svieti teraz už menej už sa stmieva. Cesta bola tiež fajn. A vrátim sa ako rýchlo to len pôjde. Ale volať si môžeme každý deň. A inak počula si tú novinku?” posunul som sa vyššie na posteľ. Do sedu. Selena išla pripraviť večeru.
„Akú?” bola vyľakaná pretože si myslela že sa mi niečo stalo. Teda aspoň to tak išlo počuť.
„Vyhral som tisícku. A chystám sa na dovolenku so Selenou do Bulharska. Ale ešte o tom nevie chcem aby to bolo prekvapenie.” pri posledných vetách som stíšil hlas aby ma nepočula Selena.
„Naozaj?” tiež mala hlas na výskanie. Už ale nevládze a tak si výskanie v sebe dusila.
„Áno. Ale teraz už musím končiť tak zajtra. Dobrú noc.” pozdravil som ju.
„Ahoj. Pozdrav Selenu!” usmiala sa a hovor zrušila.Vybral som si notebook z tašky ktorá bela vedľa postele. Otvoril som ho, naťukal som si stránku na ktorej som kukal tie hotely do ktorých by sme mohli ísť a hľadal som hotel ktorý sa Selene páčil. Po čase som ho našiel a páčil sa aj mne. Jasné bol len drahý takže by som musel ešte niečo doplatiť. Pre dve osoby by som musel platiť 1276. Podľa toho čo mi tam vyšlo.
„Nesie sa večera.” Selena vchádzala do izby s dvoma taniermi.
„Ďakujem miláčik.” usmial som sa na ňu. Ja ju proste tak žeriem. Láska.
„Nemáš začo.” podala mi do ruky tanier s volským okom a s príborom.Keď si sadla notebook som odložil na zem a začali sme jesť.
„Selena. Musím ti niečo povedať.” sklopil som hlavu na posteľ a tanier som odložil na bok.
Tak ďalšia časť je tu ^^Prepáčte že som nepridala už včera ale naozaj som nemala čas... Dúfam že sa vám páči aj to som rada že som ju vedela pridať dnes. Ak si to tak počítate časti pridávam každé 2 dni. Ale niekedy to mešká. Aký je váš názor? 1K reads sa blíži ^^A to len vďaka vám !! ♥
YOU ARE READING
REVENGE [SK]- Justin Bieber&Selena Gomez
FanfictionMal 9 mesiacov keď ho rodičia opustili. Mrzol, plakal a hladoval 2 týždne v najhoršej štvrti Washingtonu. Zachránila ho dobrá duša ktorej dodnes ďakuje, verí a miluje ju. Je to jeho milujúca (náhradná) mama. V škole sa mu vysmievali pretože nemá bio...