1.Chapter- Klamstvo?!

1.5K 38 2
                                    

„Ja tú prácu potrebujem! Ty to asi nechápeš. Už si zabudol ako som ti pomohol?" sedel som s Jamesom v kaviarni a kričal som po ňom. Boli sme pri okne takže ľudia ktorý okolo kaviarne prešli sa na nás pozerali.
„Nemôžem ťa prijať! Môj šéf ťa tam po škandále nechce ani vidieť. Keby zistil že som ťa prijal bez jeho povolenia skončil by som aj ja!"
„Myslel som si že si pravý kamarát. Ale toto?! Tu sú peniaze ak chceš niečo si ešte objednaj. Ahoj" rozčúlený som položil peniaze na stôl a odišiel.
„Hej Justin?" zakričal na mňa James ale ja som sa tváril že ho nepočujem.

Vyšiel som z kaviarne s myšlienkami kam teraz pôjdem. Domov ísť nechcem ak by mama zistila že ma neprijali... No dobre nič by sa nestalo ale naozaj nemám chuť ísť domov a počúvať jej reči o tom že nech ďalej hľadám prácu a že to má zmysel.

Rozhodol som sa ísť do baru. V tom ma vyrušilo zvonenie telefónu. Bola to mama zrušil som ju. Chcel som sa vyhnúť zbytočným otázkam. Bolo už 7 hodín večer.

„Ahoj Stell" pozdravil som čašníčku. Aby ste vedeli je to moja kamarátka.
„Čo sa zas stalo?" usmiala sa a pozerala sa mi do očí. Bola za pultom a čapovala pivo.
„Nič. Čo by sa malo?" zaklamal som aj keď som vedel že mi na to príde.
„No vždy keď máš problém a nechceš počúvať tvoju mamu prídeš sa sem opiť. Ale tentokrát tu nebudeš sám. Pozri kto tam je" a je to tu. Pozná ma lepšie ako celý tento bar. No ukázala prstom na dvoch mužov. Sedeli vzadu pri stene. Neboli to neznámy však to boli moji spolužiaci zo strednej.
„To je ale náhoda" zašepkal som a išiel som si k nim prisadnúť.

„Ahojte. Prisťahovali ste sa sem?" položil som im hneď otázku a sadol si.
„Justinko bývame tu už 3 roky. Len v tomto bare sme druhýkrát" najviac zo všetkého som neznášal ich blbé prezývky. Niečo ako Justinko,Justinkáčik,... A podobné hlúposti ale nevedel som sa na nich teraz hnevať. Len som sa na nich pozrel a na Thomovej ruke som uvidel prsteň.
„Ty si mal svadbu a nepozval si ma?" prekvapene som mu položil otázku. No on sklonil hlavu.
„Nerád o tom hovorí. Včera sa rozišli a prišli sme sa tu poriadne opiť" priklonil sa ku mne Enric a pošepkal mi čím mi naznačil že mám zmeniť tému.

„A čo prácu ste si už našli?" buchol som rukou do Thoma.
„No asi pred 3 mesiacmi ma prijal Jamesov šéf" radostne odpovedal. Nešlo mi to do hlavy pretože ten škandál o ktorom mi hovoril James v kaviarni... Bol som v tom spolu s Thomom takže škandál tam robil aj Thom. Ako mi to mohol spraviť?
„Do pekla" zamrmlal som si pod nosom a privolal Stell.
„Dve fľaše červeného" objednal za mňa Enric.
„Hneď to bude" usmiala sa Stell a odišla.

22:30
„Takže sa tu budeme stretávať častejšie však?" kričal som na celý bar. Púšťali nahlas všelijaké pesničky.
„Môžem si prisadnúť?" nad našim stolom stála vysoká,štíhla,modro-oká blondýna.
„Najskôr si so mnou zatancuješ" povedal som. Nezáležalo mi na tom či súhlasí vstal som a ťahal som ju na miesto kde tancovali ostatný.

„Nejdeš do izby?" áno v bare bola jedna izba na poschodí. Kývla hlavou a vyšli sme na poschodie. Prešli sme okolo WC a vošli do izby. Ľahli sme si na posteľ a začal som ju bozkávať pomaly som prechádzal na jej krk ale v tom nás vyrušila Stell.

„Zatváram je čas ísť" vošla a hneď aj odišla. Len nám prišla oznámiť aby sme vypadli.

Blondýna ktorej som nevedel ani meno mi na hruď napísala jej telefónne číslo fixkou.
„Zavolaj" pobozkala ma na čelo a odišla.
„Wáu" povzdychol som si a išiel dole pre Enrica a Thoma.

„Tak čo bolo?" spýtal sa Thom.
„Nič nebolo. Ideme domov. Tu máte moje číslo" napísal som im číslo na papier a položil na stôl.
„Ahojte" vykričal som a odišiel.

Ráno
„Justin si v poriadku?"

ĎAKUJEM ZA KAŽDÝ VOTE/COMMENT/FOLLOW ^^ Prosím o rady :3 Čo sa vám na mojom stýle nepáči ? :3 Napíšte COMMENT :3

OTÁZKA:
Kde ráno našli Justina?
a/ na ulici
b/ doma
c/u blondýnky
d/ u Thoma a Enrica

Správnu odpoveď píš do komentu ^^ THANK :3

REVENGE [SK]- Justin Bieber&Selena GomezOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz