8.Chapter- Výhra s Bulharskom?

290 13 1
                                    

Pozrel som sa na ňu a prezrel som si jej outfit. ,

,Ty si so Selenou spolu? " sadla si oproti mňa.
 ,,Ja... Myslím že by ti to mala vysvetliť Selena. " odpovedal som a naďalej som pozeral novinky na facebooku.Pridávali tam len nejaké videá a selfíčka.

Po pár minútach odišiel Elizabethin frajer a zostali sme dvaja. Vyznie to čudne ale ja nechcem mať so Seleninou kamoškou nič. Pre mňa je tu už len Selena.

,,Dáš si niečo? " počul som u kuchyne kričať Elizabeth.
,,Nie ďakujem" vstal som z postele a išiel som do kuchyne.
,,Ale potrebujem pomoc. S čím by som tak mohol prekvapiť Selenu? " sadol som si na najbližšiu stoličku a sledoval Elizabeth.
,,No. Ona chcela ísť do Bulharska" otočila sa a do handry si utrela ruky. Neskôr prišla bližšie a sadla si. ,,Aha. " posmútil som len tak pre seba. Všetky peniaze si budem sporiť na dovolenku so Selenou. ,,Ďakujem... A prosím nehovor jej o tomto" vstal som a vbehol som do jednej takej izby v ktorej som aj spal. Boli tam okrem mojej postele ešte ďalšie dve.

Otvoril som notebook a klikol som na ikonku google. Naťukal som si 'dovolenka pre 2 osoby v bulharsku' a čakal kým sa mi všetko načíta. Klikol som na prvý link a otvorila sa mi stránka. Objavovali sa mi hotely a boli krásne ale jeden háčik tu bol. Tá cena bola vysoká.

,,Elizabeth" prehovoril som trošku hlasnejšie a tým som privolal Elizabeth.
,,Volaj ma kľudne Beth. A prosím? " oprela sa o stenu a prežúvala jablko.
,,Prosím poď sem prepošlem ti na facebook pár hotelov a nenápadne sa spýtaj Sel či sa jej páči.“
,,Fajn" priblížovala sa a naklonila sa nad počítač.
,,Tento je pekný." dodala a ukázala s jablkom na jeden z najdrahších hotelov.
,,No jasné. " usmial som sa.

,,Spravila by si čaj? " zatvoril som notebook keď som počul že Selena prichádza.

 ,,Ahojte. " kričala Selena. Ani nie za pár sekúnd vošla do izby a skočila na moju posteľ.
,,Ahoj. Tak čo? " pobozkal som ju ale tentokrát už na ústa. Prispôsobila sa a začala ma bozkávať.
,,Justin. Prijali ťa. " odtiahla sa a pozrela sa mi do očí. Voľné tričko ktoré mala oblečené sa mi páčilo ani neviem prečo. Proste to bolo pekné.

,,Nesie sa čajík. " vchádzala do izby Beth. Ja so Selenou sme ležali na jednej posteli a tak trochu sa rozprávali alebo mazlili. Už na diaľku som videl že čaj niesla aj pre Selenu.

,,Ďakujeme. " Selena sa zo mňa odtiahla pretože na mne ležala.
,,Nemáte zač." pri posledných písmenách zvýšila hlas a radšej vyšla z izby aby nás nevyrušovala. Pred 13 hodinami
,,Zajtra už môžeš ísť do kancelárie podpisovať papiere. " zvískla a mazlila sa ďalek.
,,Dnes som poslal na jednu stránku SMS. Výhra je milión. " prezradil som jej to a áno spravil som to preto lebo chcem ísť s ňou do bulharska.
,,Oh. To je fajn. A kedy môžeš vyhrať? "
 ,,No tak funguje to tak že ak nevyhrám v prvom kole moja SMS-ka sa zdvojnásobí do druhého kola. " usmial som sa nad jej otázkou a natiahol som si ruku pre čaj na nočnom stolíku.
,,To je fajn. " natiahla pre jej čaj ruku tiež a odpila si.

,,Tak čo spýtal si sa ju?'' pozeral som televíziu a čakal som na prezradenie výhercu. Pri tom som sa spýtal Beth či sa spýtala na Selenu pre najkrajší hotel.
,,Áno. " prisadla si.
,,Tak a ktorý si vybrala? " čakal som na jej odpoveď jedným okom som predsa pozeral televízor a druhým okom Beth.
 ,,Ten ktorý aj mne. " povedala a oprela sa o sedačku nohy vyložila na stôl a chcela prepnúť na iný kanál.

,,Čakaj. " zkríkol som.
,,A víťazom prvého kola sa stáva..." povedali a hneď dali reklamu.
 ,,Tak čo zlato vyhral si? " usmiala sa Selena a prišla za môj chrbát. Objala ma a jej hlavu si položila na tú moju a rukami sa opierala o sedačku.
,,Neviem. "

Znovu krátka ale myslím že stačí ^^ Za každý VOTE/COMENT/READ/FOLLOW ďakujem :3 ♥ Píšem nobú story s @Bozda_M :3 Our Best Holidays :* Keď tak ohodnoťte :* ♥ Názor na túto časť? :3 Prosím o koment pretože reads sa znižujú a ja neviem či má zmysel pokračovať :// (V tejto story)
Toto nezabralo ani minule tak sa vás spýtam:
Nechať × Vymazať

REVENGE [SK]- Justin Bieber&Selena GomezDonde viven las historias. Descúbrelo ahora