Príjemné čítanie :33
„Budeš bývať so mnou. Som tvoja biologická mama" počul som za mojim chrbtom niekoho hovoriť.
„Justin zlato čo sa deje?" zobudil som sa.
„Už kľud bol to len zlý sen" objala ma moja mama. Bál som sa že je to realita. S biologickou mamou by som bývať nechcel. Akurát by som ju možno chcel len vidieť a spýtať sa prečo ma opustila. Ale bývať s človek ktorý opustí svoje dieťa a nechá ho v najhoršej časti Seattle (Wahington)? Naozaj to nikomu neprajem ani sebe.„Už si v pohode?" pozrela sa mi mama do očí.
„Áno. A kričal som alebo čo?" spýtal som sa.
„Dá sa to povedať že si už skoro plakal" vstala mama a vyšla do kuchyne.„Selena ešte spí?" vstal som z gauča a zastal som si za stenu tak aby na mňa nikto nevidel a obliekol som sa.
„Nie sprchuje sa" zakričala z kuchyne.„Prezliekol som sa a na sebe som mal modro-oranžové krátke tričko a zelené nohavice.
Keď som sa osprchoval a umyl si zuby zišiel som do kuchyne. Tam sedela mama zo Selenou a Selena zvolala.
„Naša princezná sa nám už osprchovala?" zasmiali sme sa všetci a ja som si sadol. Chvíľu som ich počúval no potom som si spomenul na pizzu.„Objednajme si pizzu a na večeru kebab. Čo vy na to?" prezradil som im môj nápad. Bol som presvedčený že súhlasia.
„Môže byť" povedali. Myslel som si že neodmietnú.„Dobrú chuť" podal som každej tanier s pizzou a zaželal dobrú chuť. Zatiaľ čo oni už jedli prvé kúsky ja som ukladal kebab do chladničky. Hneď potom som si ku nim sadol a jedol som tiež.
Dojedol som ako posledný a zvolal som.
„Nejdeme robiť ten projekt na ten hotel?"
„Môžeme" vstala Selena a hneď po nej aj ja.„Mohla by to byť tmavo a zároveň aj svetlo hnedá stena" načrtla Selena na papier.
„Kamenný chodník so svetielkami a malá záhradka" po chvílke ma napadol ďalší nápad. Selena ho aj načrtla na jej papier ktorý bol na mojom písacom stole pod oknom.
„A rozmýšľala som nad parkoviskom alebo bazén? Môže byť len jedna vec. Pozemok je dosť malý na obe veci" spýtala sa. Rozmýšľal som a určite to parkovisko.
„Selena vieš čo ja by som tam dal radšej to parkovisko. Ak sa ľudia chodia kúpať tak radšej do AQUAPARKU a cez zimu batén nevyužijú. Radšej to parkovisko" Selena mi dala za pravdu a hneď to aj načrtla na papier.„Len tak mimochodom. Kľudne ma volaj Sel“ zvolala.
„Dobre. A ešte 3. poschodový hotel s prízemím by úplne stačil“ môj návrh načrtla.
„Mohli by byť 3 hotelové časti. Dve na kraji s balkónom a v strede bez balkónu“ dodal som a Sel na papieri rozdelila hotel na 3 časti.„Takže! Tmavo a zároveň svetlá hnedá farba. Kamenný chodník so záhradkami na bokoch. Parkovisko pod oknami. 3 hotelové časti. Dve s balkónom a jeden bez“ odložila papier bokom a vtedy sa to stalo. Pozreli sme sa na seba ale mama nás zavolala na večeru.
„Večera“ kričala. Bežali sme dole do kuchyne. Kebab sme cítili už na schodoch. Pozreli sme sa na stôl kde bol kebab a rýchlo sme si sadli. Práve v tom niekto zazvonil. Takto neskoro? Bál som sa. Keď som si spomenul na ten sen s biologickou mamou. Že by sa môj sen splnil?
Dnes je toho menej. Ale naozaj som nič nestíhala. Každý VOTE/COMMENT/FOLLOW poteší ^^Príjemné čítanie :33 Ďalšia časť: 13.3.2015 (možno aj skôr)
ВЫ ЧИТАЕТЕ
REVENGE [SK]- Justin Bieber&Selena Gomez
ФанфикMal 9 mesiacov keď ho rodičia opustili. Mrzol, plakal a hladoval 2 týždne v najhoršej štvrti Washingtonu. Zachránila ho dobrá duša ktorej dodnes ďakuje, verí a miluje ju. Je to jeho milujúca (náhradná) mama. V škole sa mu vysmievali pretože nemá bio...