Ismerkedjünk!

594 27 2
                                    

1941. augusztus 13.

Az eső kopogott az árvaház ablakain, Tom Denem a szobájában ült, s olvasott nem zavarta az eső monoton kopogása és az sem ha villámlott, esetleg dörgött az ég. Miért zavarta volna egy kis nyári zápor? Tom tudta, hogy ha az kitombolta magát akkor tovább áll és néhány perc múlva nyoma sem lesz. Elena Reynolds pedig akkor érkezett meg az épület elé, s rögtön bőrig ázott. A lánynak az árvaház tulajdonosa nyitott ajtót, miután Elena bekopogott a régi és kissé rozoga ajtón. S kezdtetét vette a lány hazugságainak sorozata.

- Szóval, ha jól értem Ms.Reynolds akkor a maga szülei meghaltak, - kezdte az intézmény vezető. - és maga valamilyen érthetetlen oknál fogva pont ezt az árvaházat választotta.

- Végülis igen,ez a lényeg. - bólintott a lány.

- Egy kérdésemre válaszoljon még. - mondta a nő. - Maga tudja, hogy mi a Roxfort?

- A legjobb Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola. - bólintott Lena.

- Remek, - csapta össze tenyereit az asszony. - maga lesz Denem szobatársa. - indult el, s Elena rögtön utána eredt ládájával a kezében. Majd megállt az egyik szoba előtt.

- Szobatársat kap Mr.Denem. - lépett be a Lena számára kicsit sem otthonos helységbe a nő.

- Nem akarok szobatársat. - hallotta a lány, de nem törődött ezzel, helyette lecsapta ládáját az egyik-szerinte szabad-ágy elé.

- Nincs kívánság műsor Denem. - mondta a nő és magára hagyta a két fiatalt.

- Elena Reynolds. - nyújtott kezet a lány mosolyogva.

- Tom Denem. - biccentett a fiú, majd kikerülte a lányt és folytatta amit előtte csinált. Lena egy ideig csendben állt, de neki ez természet ellenesen hatott ezért meg is törte a csendet.

- Hova pakolhatok? Miért nem akarsz szobatársat? Melyik a roxforti házad? Mióta élsz itt? Vannak barátaid? Mily... - folytatta volna a kérdés áradatot a lány, ha Tom nem szakítja félbe.

- Pakolj egy üres szekrénybe! Madárkás vagyok, barátaim nincsenek csak olyan személyek akiket elviselek magam körül. Kis korom óta itt vagyok és ahhoz semmi közöd, hogy mit és miért akarok vagy éppen nem akarok. - felelte gorombán, de Lena ahelyett, hogy csendben kipakolt volna még a berendezkedés közben is a Denem fiúnak csacsogott.

<><><><><><><><><><><><><><>

Szeptember elsején Elena mosolyogva pakolt, míg tőle nem messze Tom morgolódott. Tom nem értette, hogy az árvaház tulajdonosa miért bízza rá a kíváncsi és felpörgött lányt aki mióta csak Tom "megismerte" olyan volt, mint egy túl sok cukrot fogyasztott óvódás. Elena tudta, hogy Tom milyen véleményen volt róla, de nem zavarta, hisz elhatározott valamit még az előtt, hogy ide ért volna és tervezte is ezt betartani. Végül Tom örörmére elérkezett az indulás pillanata, hátra hagyhatta a "poklot" és megkezdte útját a "mennyek kapuja" felé. Persze Lena még az állomásig vezető utat is végig beszélte, Tom hatalmas bánatára. Miután pedig a két fiatal megérkezett a Roxfort Expressz elé a fiú már el is tűnt volna, de Elena rögtön utána eredt. Tom megengedett magának egy sóhajt, de azért a szíve mélyén értékelte, hogy a Reynolds lány így kitart mellette akármilyen rossz társaságot is nyújt. Elena sokáig követte a fiút mire az végre méltóztatott megállni egy kupé előtt és hajlandó is volt oda bemenni.

- Ideje volt már Denem, hogy ide told a képed. - üdvözölte Tomot egy szőke már-már fehér hajú fiú.

- Elena Reynolds. - mutatkozott be önkényesen Lena.

- Ohh...Tominak barátnője van. - hahotázott egy barna hajú lány, s Elena elősször azt hitte, hogy tükörbe néz. Tény és való, hogy sokan hasonlították déd nagymamájához, Lena nem hitte, hogy ekkora a hasonlóság. Mintha az ikre állt volna előtte, aki soha sem létezett.

- Nem légy illetlen Lynx. - korholta egy barna hajú fiú.

- Mert te az illem élő példája vagy, igaz Lyal. - nevetett a szőke.

- Szóval Lynx és Lyal, - nézett a megfelelő személyekre Elena. - te ki vagy?

- Augustus Malfoy. - húzta ki magát büszkén a fiú, s Lynx elnevette magát Elenával együtt.

- Elena neked van bármi közöd Lucifer Reynoldshoz?

Elena válaszra nyitotta a száját, de be is csukta hisz majdnem elárulta magát, végül megrázta a fejét és a divatról kezdett csevegni a társaság egyetlen nő nemű tagjával.

Tudom,hogy megint nem vártam meg a keddet de ez kikívánkozót. Remélem elnézitek a hibám, s legközelebb vasárnap kaptok tőlem élet jelet mikor frissítem STELLA történetét.
Némi magyarázat
Lynx Brookwod, Elena déd nagymamája, de gondolom ez mindenkinek egyértelmű. Augustus Malfoy Draco Malfoy déd nagyapja míg Lyal Lestrange Rabastan és Rodolphus nagyapja. A Reynolds család pedig azért ilyen " tagolt", mert a nők nem a legfiatalabban hozták világra magzataikat bár túlzottan nem is voltak idősek, s Elena anyja 46 míg nagymamája 67. Lynx 90 lenne, de még Lena születése előtt meghalt sárkány himlőben. ÉS IGEN ELENA DÉD NAGYAPJA AZ ÖRDÖG NEVÉT KAPTA!

Tom Denem élete másképp✔Onde histórias criam vida. Descubra agora